Kraustydamiesi kreipėsi į įmonę – gailisi, kad ja pasitikėjo

Dabar, jau atslūgus pirmiesiems persikraustymo rūpesčiams, norėčiau pasidalyti nemalonia patirtimi ir paraginti kitus būti atsargesnius ar bent jau kelis kartus patikrinti prieš susitariant.

Turbūt suprantate – rasti, kas paskutinę minutę atvažiuotų, galimybių beveik nulis.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Turbūt suprantate – rasti, kas paskutinę minutę atvažiuotų, galimybių beveik nulis.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Liko „tik“ susipakuoti per 25 metus užgyventą turtą ir vežtis jį į naujus namus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Liko „tik“ susipakuoti per 25 metus užgyventą turtą ir vežtis jį į naujus namus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Kristina

Aug 3, 2016, 3:49 PM, atnaujinta May 17, 2017, 12:00 AM

Taip jau susiklostė aplinkybės, jog nusprendėme parduoti butą. Viskas vyko labai greitai: per mėnesį atsirado pirkėjai, mes susiradome sau naują vietą ir liko „tik“ susipakuoti per 25 metus užgyventą turtą ir vežtis jį į naujus namus.

Kadangi pažįstamų, vairuojančių krovininius automobilius, neturime, teko naudotis internetiniais skelbimais bei kitų rekomendacijomis. Taip radome įmonę „RMC Moving“. Praėjusios savaitės pradžioje paskambinome ir maloniai aptarėme detales su atsiliepusia moterimi – kelintą valandą vyks pervežimas, ar reikės krovėjų ir pan.

Sutarėme susitikti šeštadienį, 10 val. Mūsų kaltė, jog dieną prieš nepaskambinome patikrinti, ar tikrai viskas gerai, ar nepasikeitė planai.

Atėjus laikui, be abejo, prie durų nieko nebuvo. Palaukėme 15–20 min. – tylu. Jau pradėjome nervintis, kadangi netrukus turėjo atvažiuoti naujieji buvo savininkai. Pradėjome skambinti į sutartą įmonę. Skambinome gal 5 kartus, ragelio niekas nekėlė.

Supratę, jog nieko nebus, pradėjome skelbimuose ieškoti kitų perkraustytojų. Bet turbūt suprantate – rasti, kas paskutinę minutę atvažiuotų, galimybių beveik nulis. 4 įmonės nekėlė ragelio, 1 atsakė, jog galėtų tik pirmadienį, o pasakius, kokia firma mus nuvylė, pasakė: „Nelaukit, jie tikrai neatvažiuos, jų automobilis sugedo.“

Viskas suprantama – sugedo, tai sugedo. Bet ar taip sunku pranešti? Jokios atsakomybės klientų atžvilgiu. Žmonės ne juokais užsisako paslaugą ir pasitiki jumis. Jokio piktumo nebūtų, jei būtumėte tiesiog pranešę ir nebūtų reikėję verstis per galvą paskutinę minutę.

Kalti ir mes, kad nepaskambinome dieną prieš pasitikrinti, ar viskas gerai.

Mūsų džiaugsmui, atsirado žmonės, kurie greitai ir operatyviai atvyko ir mus perkraustė. Esame jiems be galo dėkingi už pagalbą paskutinę minutę. Juos tikrai rekomenduosiu visiems, kam tik reikės.

***

Įmonės „RMC Moving“ direktorė Rasa Jašinatė-Mekšėnienė atsiprašė laiško autorės už nesklandumus ir pažadėjo jai nemokamas paslaugas ateityje..

„Išsiaiškinome situaciją. Labai gaila, kad taip nutiko. Įmonė jau ėmėsi veiksmų,  pradėjome taikyti atitinkamas priemones  darbuotojai, kuri taip neatsakingai pasielgė.

Esame labai dėkingi už tai, kad pranešėte apie patirtus nesklandumus. Tik Jūsų dėka galime tobulėti ir taisyti spragas.

Įmonės vardu noriu atsiprašyti klientės už patirtus nepatogumus. Jeigu ateityje prireiktų perkraustymo ar transporto paslaugų, maloniai prašome kreiptis, jas suteiksime nemokamai. Kaip įmonės direktorė prisiimu visišką atsakomybę ir labai tikiuosi, kad tokios situacijos nebesikartos“, – sakė R.Jašinaitė-Mekšėnienė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.