Parduotuvėje įtarimai dėl klaidos pasitvirtino: „Kiek pirkėjų nepastebėjo?“

Praėjusį sekmadienį lankiausi prie savo namų Lazdynų mikrorajone, Jonažolių g. 1, esančioje parduotuvėje „Iki“. Ten mane labai nemaloniai nustebino personalo požiūris į iškilusią problemą.

Prekybos tinklo „Iki“ atstovai atsiprašė klientės ir vylėsi, kad panaši situacija daugiau nepasikartos.<br>A.Barzdžiaus nuotr.
Prekybos tinklo „Iki“ atstovai atsiprašė klientės ir vylėsi, kad panaši situacija daugiau nepasikartos.<br>A.Barzdžiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Skaitytoja

Oct 27, 2016, 11:07 AM, atnaujinta May 10, 2017, 3:04 AM

Be kitų pirkinių, nusprendžiau šiek tiek pasilepinti ir sau bei sūnui nupirkau saldainių. Tik išėjusi iš parduotuvės ir žvilgtelėjusi į kvitą suvokiau, kad šeši „Anasiniai“ saldainiai negali sverti net 340 gramų. Nustebino ir kito pirkinio svoris – kitos rūšies saldainių maišelis neva svėrė 490 gramų.

Toks svoris sukėlė įtarimų ir tuoj pat grįžau į parduotuvę. Kreipiausi į mane aptarnavusią pardavėją ir ši neatrodė labai nustebusi, kai išgirdo mano abejones dėl svarstyklių.

Pardavėja pasvėrė saldainius ant kitų svarstyklių prie kitos kasos ir paaiškėjo, kad „Anasiniai“ saldainiai tesvėrė 70 gramų, o kitos rūšies – apie 225 gramus. Parduotuvės personalas neginčijo fakto, kad svarstyklės „prideda“ kiekvienam pirkiniui apie 260 gramų svorio, nes mano akivaizdoje pardavėjai niekaip nesisekė nustatyti, kad prieš uždedant prekę jos rodytų nulius.

Tuomet pardavėja mestelėjo, kad pasitars su kolege. Jos kurį laiką pasišnibždėjo. Iš karto po pokalbio buvo atlikta permokos grąžinimo procedūra ir išduotas naujas kvitas.

Labai nustebino pardavėjos požiūris. Kai paklausiau, kodėl ir toliau pirkėjai aptarnaujami kasoje, kurioje neveikia svarstyklės, buvo atsakyta, kad meistras atvyks tik kitą dieną, t. y. pirmadienį. Kiek pirkėjų tą dieną taip ir nepastebėjo klaidos savo kvituose ir kodėl kasoje, kurioje svarstyklės rodė paklaidą, toliau buvo aptarnaujami klientai?

* * *

Prekybos tinklo atstovai reagavo į skaitytojos (redakcijai tikras moters vardas ir pavardė žinomi) skundą.

„Atrodo, kad šį kartą įvyko žmogiškoji klaida – darbuotojai nepavyko teisingai nustatyti svarstyklių. Ši kasa buvo uždaryta ir pirkėjai aptarnaujami kitoje kasoje. 

Atsiprašome pirkėjos už patirtus nepatogumus ir tikimės, kad panašių situacijų daugiau nepasikartos. Informavome parduotuvės darbuotojus, kad atidžiau prižiūrėtų svarstykles ir užtikrintų, jog pirkėjams jomis naudojantis nebus jokių trikdžių“, – apie situaciją kalbėjo UAB „Palink“ viešųjų ryšių atstovė Berta Čaikauskaitė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.