Sumokėjo už naują, bet gavo kaip pigią dėvėtą: „Daugiau ten niekad nepirksiu“

Esu nusivylusi pirkiniais, kuriuos įsigijau „Pigu.lt“. Oro gaiviklis, kurį gavau, buvo su defektu – sulūžęs dangtelis. Prašau, paaiškinkite, kaip oro gaivikliu galima naudotis su sulaužytu dangteliu?

Moteris internete įsigijo patikusią rankinę, bet gavo ją su defektu.<br>Skaitytojo ir Pigu.lt nuotr.
Moteris internete įsigijo patikusią rankinę, bet gavo ją su defektu.<br>Skaitytojo ir Pigu.lt nuotr.
Moteris pasipiktino, kad internetu pristatytas oro gaiviklis buvo su defektu.<br>Skaitytojo nuotr.
Moteris pasipiktino, kad internetu pristatytas oro gaiviklis buvo su defektu.<br>Skaitytojo nuotr.
Moteris pasipiktino, kad internetu pristatytas oro gaiviklis buvo su defektu.<br>Skaitytojo nuotr.
Moteris pasipiktino, kad internetu pristatytas oro gaiviklis buvo su defektu.<br>Skaitytojo nuotr.
Moteris pasipiktino, kad internetu pristatyta rankinė buvo su defektu.<br>Skaitytojo nuotr.
Moteris pasipiktino, kad internetu pristatyta rankinė buvo su defektu.<br>Skaitytojo nuotr.
Moteris pasipiktino, kad internetu pristatyta rankinė buvo su defektu.<br>Skaitytojo nuotr.
Moteris pasipiktino, kad internetu pristatyta rankinė buvo su defektu.<br>Skaitytojo nuotr.
Moteris internete įsigijo patikusią rankinę, bet gavo ją su defektu.<br>Pigu.lt nuotr.
Moteris internete įsigijo patikusią rankinę, bet gavo ją su defektu.<br>Pigu.lt nuotr.
Moteris internete įsigijo patikusią rankinę, bet gavo ją su defektu.<br>Pigu.lt nuotr.
Moteris internete įsigijo patikusią rankinę, bet gavo ją su defektu.<br>Pigu.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Jūratė Miškinienė

2017-03-16 09:59, atnaujinta 2017-04-07 21:52

O pristatyta rankinė moterims – su pažeista (sulaužyta) lakuota medžiaga dugne ir šone. Kieta rankinė buvo sulenkta per dugno vidurį. Į tokių rankinių vidų turėtų būti dedama daug popieriaus.

Dabar rankinė panaši į gerokai padėvėtą, už kokius 6 eurus, o ne į naują, už kurią sumokėjau 27 eurus.

Už pirkinius mokėjau apie 30 eurų, bet net du iš trijų pirkinių yra nekokybiški. Tik vatos pagaliukai už kelis centus buvo be priekaištų.

Gėda „Pigu.lt“. Gerai, kad rankinę pirkau sau, o ne dovanoms. Praeitą kartą pirkau „Roberto Cavalli“ kvepalus, tai jų dangtelis nesilaikė, dėžutė sulamdyta, celofanas atsiklijavęs. Originalūs kvepalai tokių defektų neturi.

Daugiau nebepirksiu ten, nors esu VIP pirkėja. Ir kitiems nepatariu. Užtenka nervų gadinimo ir laiko sąnaudų, o lakas – pinigai. Man šis užsakymas buvo visomis prasmėmis nuostolingas.

Esu be galo pikta ir nusivylusi jų darbu ir „nusiraminsiu“ tik atgavusi pinigus. Nekalbu apie laiko sąnaudas, telefono skambučius, nervų gadinimą ir kitus moralinius ir materialinius nuostolius.

Nesuprantu, kodėl nėra kontroliuojama, ar kokybiškos prekės siunčiamos pirkėjams.

***

„Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė teigė, kad siųsdama prekes klientui įmonė laikosi visų standartų, kad būtų užtikrintas prekės pristatymas jos nepažeidžiant.

„Tiek patys prekes supakuojame maksimaliai saugiai, tiek prašome klientų tą daryti, jeigu prekės yra grąžinamos.

Situacijų, kai siuntimo metu prekės yra sugadinamos, pasitaiko retai. Mes rūpinamės, kad klientas gautų kokybišką prekę. Taip pat bendraujame su kurjeriais prašydami užtikrinti tinkamą prekių pristatymą, ypač tokių prekių, kaip elektronikos prietaisai, dūžtantys daiktai ir pan. Ant pakuotės visada nurodome, jeigu prekė reikalauja ypatingų atsargumo priemonių.

Jeigu pirkėją pasiekė pažeista prekė, pirmiausia jis turi kreiptis į klientų aptarnavimo specialistą. Jeigu prekėms taikomas garantinis aptarnavimas, klientų prašome prekę atsiųsti į garantinį aptarnavimą, kad galėtume gedimą pašalinti arba, jeigu reikia, prekę pakeisti kita. Atkreipiame dėmesį, kad ji būtų tinkamai supakuota ir nebūtų papildomai pažeista transportuojant pas mus.

Atsiprašome klientės už patirtus nesklandumus ir rūpesčius. Visada stengiamės su klientais bendrauti operatyviai ir per įmanomą trumpiausią laiką išspręsti iškilusias problemas.

Situacija, su kuria susidūrė minima klientė, jau buvo išspręsta iki žurnalistų kreipimosi. Kurjeris netinkamas prekes jau paėmė.

Klientei grąžinsime už prekes sumokėtus pinigus, taip pat dovanojome papildomų Pigu.lt eurų. Dar kartą norime atsiprašyti klientės. Į visus nusiskundimus atsižvelgiame ir stengsimės, kad ateityje tokių nesusiprašimų nepasitaikytų“, – sakė „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.