Kelyje sugedus automobiliui iš vėžių išmušė draudimo bendrovės staigmena

Noriu pasidalinti trumpa istorija, kuri, deja, buvo pamoka mums renkantis draudimo bendrovę ir tikiuosi, kad bus geras gidas šeimoms, kurios mėgsta keliones ir nori apsisaugoti nuo nemalonumų kelyje.

 Į sodybą vykusią šeimą iš vėžių išmušė ne sugedęs automobilis, bet draudimo bendrovės staigmena.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
 Į sodybą vykusią šeimą iš vėžių išmušė ne sugedęs automobilis, bet draudimo bendrovės staigmena.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
 Į sodybą vykusią šeimą iš vėžių išmušė ne sugedęs automobilis, bet draudimo bendrovės staigmena.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
 Į sodybą vykusią šeimą iš vėžių išmušė ne sugedęs automobilis, bet draudimo bendrovės staigmena.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
 Į sodybą vykusią šeimą iš vėžių išmušė ne sugedęs automobilis, bet draudimo bendrovės staigmena.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
 Į sodybą vykusią šeimą iš vėžių išmušė ne sugedęs automobilis, bet draudimo bendrovės staigmena.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Marius

Aug 25, 2017, 7:16 AM

Nepavykusi kelionė į sodybą

Savaitgalį su žmona ir dviem mūsų mažamečiais išsiruošėm praleisti apie 80 kilometrų nuo Vilniaus esančioje sodyboje. Kelionė penktadienį vakarop buvo pilna gerų emocijų – geras oras, laukiantys artimieji ir kelios laisvos dienos priešaky. 

Nuotaika subjuro apie 25 kilometrus už Vilniaus – sugedo mūsų šeimos automobilis, stovim pakelėje ir bandome persiorientuoti nuo minčių „O kepam šiandien vištieną ar dešreles ant laužo..?“ iki „Kur Kasko? Kam skambinti? Kaip grįžti?“. 

Kadangi turime „Lietuvos draudimo“ Kasko, per daug nesukau galvos – skambutis ir parveš mus namo. Greitai susisiekiau su vadybininku, mano kontaktą perdavė vairuotojui, kuris turėjo pargabenti sugedusį automobilį ir mus kartu. Linksmybės tada ir prasidėjo... 

Galvojo, kad sumaišė numerį

Po 10 minučių nuo skambučio vadybininkui, skambutį gaunu aš.

„Nu, kur esi?“, – klausia manęs balsas ragelyje. Atsiprašau ir paprašau pakartoti..

„Kur esi klausiu, nu!“, – pakartoja man pašnekovas.

Galvoju, kad skambinęs galbūt surinko ne tą numerį, galbūt kalbėjo ne su manimi. 
Perskambinu.

„Nu tai kur sugedot gali pasakyt?“, – suprantu, kad čia mano draudimo bendrovės atstovas, susirūpinęs mano galimai griuvusiais savaitgalio planais. Nupasakoju vietą ir pasakau, kad laukiame keturiese su dviem mažais vaikais. 

„Nu žinok jūsų tai aš neimsiu, derinkis tu su vadybininku“, – pataria jis.

Vaikai nebetilpo

Skambinu vadybininkui ir paaiškinu situaciją, kad turim Kasko draudimą ir tikimės pagalbos kelyje ne vien mūsų automobiliui, kas ir priklauso pagal sutartį.

Vadybininkas maloniai paaiškina: „Ponas Mariau, matau, kad pas mus turite tik Kasko draudimą, o civilinės atsakomybės draudimu esate apsidraudęs kitoje bendrovėje, todėl jūsų visų 4 asmenų mes parvežti negalime. Bet, galime iškviesti jums taksi, už kurį susimokėsite!“ 

„Pražiūrėjau“, – galvoju... Bet, sakau, laukiam vis tiek jūsų kolegos, paims bent mus su žmona, o vaikai gal palauks mūsų pakelėje arba partranzuos – abu jie labai mieli, o mažiausiam tik 1 mėnuo, kas gi gali atsisakyt padėti! Ir organizuojamės pagalbą mūsų Kasko bendrovei... 

Pagalba netruko, draugai atvažiavo greitai, kartu atvažiavo ir „Lietuvos draudimo“ vairuotojas.

„Rašyk čia ir čia parašus. Su kuo važiuojam – su manim ar su kažkuo?“, – vėl tęsiasi nuo pirmos pažinties akimirkos trukęs nuoširdus rūpestis. Suprantu, kad viską, ką galiu geriausia gauti (tai automobilio parvežimas), jau gavau. Pasirenku kelionę su draugais iki namų.

Automobilis sėkmingai grįžo, kartu/atskirai ir mes paskui jį. Istorijos moralą sunku nupasakoti, bet..

Gera pamoka

Gerai, kad mūsų kelionė tęsėsi sąlyginai neilgai ir nespėjome toli nuvažiuoti. Likti kažkur tarp miško ir civilizacijos linksma būtų buvę nebent dviems su žmona, vaikai tokias linksmybes kęstų neilgai..

„Nu kur esi“ – viena kertinių frazių aptarnavime, kurią, ko gero prisiminsiu ir naudosiu dar ilgai. Vienok, gal tai „Lietuvos draudimo“ klientų aptarnavimo standarto dalis..?

Kasko ir civilinis draudimas – pastarasis, mano atveju, būtų atvėręs galimybes gauti paslaugas, už kurias, galvojau, kad esu sumokėjęs... Pamoka pirkti viską iš vienų rankų (vienok, kad ir kaip keistai skamba) gali būti raktas į komfortą. Ar tikrai, vis dar ieškom atsakymų... 

Tai buvo gera pamoka mums renkantis draudimo kompaniją ir jos aptarnavimą. Tikiuosi, kad bent kažkam tai taip pat bus naudinga patirtis.

***

„Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis komentavo, kad vairuotojams, savo automobilius apdraudusiems jų Kasko draudimu, yra teikiama techninė pagalba kelyje bet kuriuo paros metu ir Lietuvoje, ir Europoje. 

„Būtent Kasko klientams nemokama automobilio transportavimo paslauga galioja ir nutikus eismo įvykiui, ir transporto priemonei sugedus. Techninė pagalba gali padėti nutikus ir kitoms situacijoms kelyje, pavyzdžiui, užklimpus, pasibaigus degalams ir kt. 

Tačiau Kasko draudime techninės pagalbos paslaugų pakete nėra įtrauktas nemokamas grįžimas namo taksi. Tai yra papildoma paslauga, kurią teikiame vairuotojams, turintiems ir mūsų privalomąjį vairuotojų civilinės atsakomybės, ir Kasko draudimą. 

Šiems klientams, kai automobilio negalima suremontuoti kelyje ir jis transportuojamas į remonto dirbtuves ar kliento nurodomą vietą, techninės pagalbos tarnyba iškviečia taksi ir apmoka šias išlaidas. 

Žinoma, atvykus techninei pagalbai tralo vairuotojai dažniausiai sutinka pavežti ir sugedusio automobilio vairuotoją ar keleivius, tačiau, laikydamiesi kelių eismo taisyklių, jie negali vežti daugiau žmonių negu yra laisvų vietų trale. Dažniausiai yra galimybė pavežti vieną ar du žmones. 

Apgailestaujame, kad šiuo atveju mūsų darbuotojas iš karto neišsiaiškino, kiek asmenų vyko automobiliu ir iš karto neperspėjo, jog grįžimu namo reikia pasirūpinti asmeniškai, nes keturių keleivių techninė pagalba parvežti galimybės neturės, o nemokama taksi paslauga turimame tik Kasko draudime neįtraukta. 

Suprantame, kad netikėtai pasibaigusi šeimos kelionė sukėlė ir streso, ir nepatogumų. Mūsų tikslas – maksimaliai padėti vairuotojams netikėtose situacijose kelyje, todėl grįžtamasis ryšys apie paslaugos kokybę ir bendravimą su klientais yra labai svarbus tobulinant mūsų klientų aptarnavimą“, – komentavo „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.