Maniau, kad šiame būrelyje išmokys naudoti kažkokias formules, kurias reiks išmokti mintinai, bet per užsiėmimus jas išmokė įsivaizduoti skaitliukus, o jais naudotis abi įgudo užsiėmimuose žaisdamos. Nieko mokytis ir „kalti“ visiškai nereikėjo. Tai tikrai pranoko mano lūkesčius.
Mano dvi dukros užsiėmimus lankys jau trečius metus. Aušrinei – 9, Austėjai 7,5 metų. Mažoji pradėjo lankyti vos pažindama skaičius, o kai kuriuos rašė netaisyklingai. Po kelių mėnesių jau sugebėjo sudėti dviženklius. O motyvuojantis ten dirbančių pedagogių sugebėjimas uždegti vaikus norui ne tik dirbti užsiėmimo metu, bet ir savanoriškai užsiprašyti kuo daugiau namų darbų, mane iki šiol stebina.
Patinka namų darbai
Jos mielai čiupdavo šios mokyklėlės namų darbus. Vėliau ir iš pagrindinės mokyklos parsinešdavo papildomų užduočių lapų, nes pačios paprašė mokytojų daugiau namų darbų.
Pastebiu, kad daug lengviau susikaupia ne tik matematikos uždaviniams, bet ir mokytis eilėraštį ar užsienio kalbos žodžius. Ir dar tos papildomos užduotys, kurias vis parsineša iš mokyklos, nes nori ir savanoriškai užsiregistruoja į visas pradinukų konferencijas, kokias tik pasiūlo mokytojos mokykloje, nes juk reikia dirbti papildomai.
Jos beveik kasdien skaičiuoja likusias dienas iki kokios nors šventės, atostogų ar gimtadienio, tik pasitikslindamos, kiek konkretus mėnuo turi dienų.
Sumuoja numerius
Šiandien parduotuvėje renkantis naujus drabužius suskaičiavo dienas iki Šiaulių miesto dienų, pusseserės gimtadienio, draugės gimtadienio ir rudens atostogų mokykloje. Sako: „Reikia daugiau naujų drabužių“.
Tiesa, pamenu, kad pirmasis nustebinęs dalykas buvo, kad važiuodamos jos skaičiuodavo pravažiuojančių automobilių valstybinių numerių sumas.
Dabar jau nebesistebiu, kad daugiau nei 30 metų visame pasaulyje praktikuojama „Menar“ metodika taip patinka vaikams. O kaip skaičiuoti ir džiaugtis gyvenimu sekasi jūsų vaikams?
Aušrinės ir Austėjos mama Jovita
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.