Po surasto ŽŪM ministro pasisakymo net širdis apsalo: „Būtų idealu“

Valdžios užmojai dabartinę Žemės ūkio ministeriją (ŽŪM) iš sostinės perkelti į Kauną ir ministro Giedriaus Surplio kalbos apie tai, kaip ministerijos darbuotojai galėtų darbuotis traukinyje, įkvėpė „Bendraukime“ skaitytoją Rasą pasidalinti savo mintimis, kaip tai galėtų atrodyti realiame gyvenime.

Skaitytoja su lengva ironija pažvelgė į situaciją, jei Žemės ūkio ministerijos darbuotojams iš tiesų tektų darbuotis traukinyje.<br>Lrytas.lt koliažas
Skaitytoja su lengva ironija pažvelgė į situaciją, jei Žemės ūkio ministerijos darbuotojams iš tiesų tektų darbuotis traukinyje.<br>Lrytas.lt koliažas
Skaitytoja su lengva ironija pažvelgė į situaciją, jei Žemės ūkio ministerijos darbuotojams iš tiesų tektų darbuotis traukinyje.<br> Lrytas.lt koliažas
Skaitytoja su lengva ironija pažvelgė į situaciją, jei Žemės ūkio ministerijos darbuotojams iš tiesų tektų darbuotis traukinyje.<br> Lrytas.lt koliažas
Skaitytoja su lengva ironija pažvelgė į situaciją, jei Žemės ūkio ministerijos darbuotojams iš tiesų tektų darbuotis traukinyje.<br> J. Stacevičiaus nuotr.
Skaitytoja su lengva ironija pažvelgė į situaciją, jei Žemės ūkio ministerijos darbuotojams iš tiesų tektų darbuotis traukinyje.<br> J. Stacevičiaus nuotr.
Skaitytoja su lengva ironija pažvelgė į situaciją, jei Žemės ūkio ministerijos darbuotojams iš tiesų tektų darbuotis traukinyje.<br> V. Ščiavinsko nuotr.
Skaitytoja su lengva ironija pažvelgė į situaciją, jei Žemės ūkio ministerijos darbuotojams iš tiesų tektų darbuotis traukinyje.<br> V. Ščiavinsko nuotr.
Skaitytoja su lengva ironija pažvelgė į situaciją, jei Žemės ūkio ministerijos darbuotojams iš tiesų tektų darbuotis traukinyje.<br> T. Bauro nuotr.
Skaitytoja su lengva ironija pažvelgė į situaciją, jei Žemės ūkio ministerijos darbuotojams iš tiesų tektų darbuotis traukinyje.<br> T. Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Rasa

Feb 11, 2019, 8:05 AM

„Radau straipsnį, kuriame rašoma: „anot ministro, svarstoma, kad Vilniuje gyvenantys ŽŪM darbuotojai galėtų dirbti ir traukiniuose, o kelionės laikas būtų įskaičiuojamas į darbo valandas.“

Tai juk ideali vieta susikaupimui ir produktyviam darbui, už lango besikeičiantys gamtovaizdžiai ir vis besikartojantis ratų bildesys. Bet kodėl traukinyje reikėtų „dirbti“ tik iki Kauno, o po to „trenktis“ viešuoju transportu į ankštą kabinetą ministerijoje? Nespėsi normaliai ir kavos su kolegomis atsigerti bei praėjusios dienos peripetijų aptarti.

Aš siūlyčiau iki Klaipėdos. Kodėl? Ogi todėl, kad jei jau kuriame modernią, judrią ministeriją, tai ir judėkime per visą Lietuvą iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal. Tik pabandykite įsivaizduoti – 7,50 val. peronu, nešini termosais su kava ar arbata, žingsniuoja paskutiniai, mėgstantys ilgiau pamiegoti darbuotojai ir lipa į vienam ar kitam skyriui priskirtą vagoną.

Anksčiau atvykę jau vagone gurkšnoja atsineštą kavą, o nespėję papusryčiauti valgo dar garuojantį, šviežutėlaitį stoties kioskelyje pirktą beliašą. (Čia juk ne Sveikatos apsaugos ministerija, galima nors ir bulvytes „fri“). 

Ir štai, 8 val. traukinys pajuda, o iš savo darbo vietos, esančios iškart už traukinio mašinisto, rytiniam patikrinimui išsiruošia pats ministras. Su planšete rankose eidamas iš vagono (darbo vietos) į vagoną jis linki vieniems gero ryto, o kitiems – gero apetito.

Pagaliau Kaišiadorys ir jų geležinkelio stotyje į tam tikrą vagoną, jiems paskirtu laiku, įlipa pirmieji interesantai.

Jie turbūt nė neįsivaizduoja, kad iki Kauno gaus paslaugą, kuri truks apie 30-imt minučių ir bus apie 40-ties kilometrų ilgio, kas dirbant kabinete nebūtų įmanoma.

Taigi, Kauno geležinkelio stotyje, gavę atitinkamos trukmės ir atstumo paslaugas, interesantai išlipa, o į traukinį įlipa ŽŪM darbuotojai, dirbantys 0,75 etato. 

Radviliškio geležinkelio stotyje galėtų įlipti tik 0,5 etato tedirbantys tarnautojai (iš Naisių iki stoties pavėžėtų agrobusiukai). Ir štai, 12 val. traukinys sustoja Klaipėdos geležinkelio stotyje.

Valio, pagaliau po 4 val., produktyvaus darbo ilgai laukta pietų pertrauka. Lekiame valgyti, kadangi vėluoti iš pietų pertraukos nevalia, nes lygiai 13 val., traukinys pajudės atgal ir tupinčių tikrai nelauks.

Radviliškyje išlips 0,5 etato, Kaune – 0,75 etato, o Vilniuje darbo dienos pabaigoje 17  val., – visu etatu dirbantys tarnautojai. Nereikės ministerijai išlaikyti nei brangiai kainuojančių pastatų, nei bus ginčų dėl perkėlimo tikslingumo.

Ministerija galės būti visoje Lietuvoje. O kai pagalvoju apie visos Lietuvos Kalėdinį traukinuką, tai net širdis apsąla“, – rašė skaitytoja Rasa. 

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.