Vilnietė šią švedų parduotuvę apeis ratu – užteko pardavėjos atsako

Dirbu sostinės centre, Gedimino prospekte. Po darbo dienos – kartais ji būna lengvesnė, o kartais išvargina labiau – mėgstu užeiti į kokią parduotuvę ir pasidovanoti sau drabužį. Kol vyko prekybos centro „G9“ renovacija, vienintelė ten veikianti parduotuvė buvo „H&M“ – ten ir užsukdavau. Bet po paskutinio karto turbūt apeisiu ratu.

Viena palaidinė buvo ištepta pudra, kita suglamžyta.<br> 123rf nuotr.
Viena palaidinė buvo ištepta pudra, kita suglamžyta.<br> 123rf nuotr.
„H&amp;M“ parduotuvėje išsirinkusi palaidinę mergina jos taip ir nenusipirko.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„H&amp;M“ parduotuvėje išsirinkusi palaidinę mergina jos taip ir nenusipirko.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Greta

Sep 22, 2019, 8:52 AM

Specialiai nieko neieškojau, užėjau kaip visada, bet pamačiau gražią palaidinę iš „Conscious“ linijos. Lengvai krentanti, be jokių ten sagučių ir raštų – paprastas, elegantiškas drabužis. Ir kaina tiko – tiksliai neprisimenu, bet virš 30 eurų. Pasiėmiau du dydžius – M ir L, nuėjau matuotis.

Gal geriau išvis reikėjo neiti ten. Pirma – viena palaidinė buvo ištepliota pudra. Na, gerai, gal prieš tai klientė nemoka nusiimti drabužių neištepdama jų lūpdažiais, bet nejaugi pardavėjai-konsultantai to nemato? Tai kam dedat atgal į lentyną išpurvintus?

Suprantu, kad rankomis jų niekas neplaus ir į valyklą neneš, tai nurašykit ar ką... Galiausiai „damušė“ istorija su kitu dydžiu – pasimatavau, irgi gerai krito, bet drabužis buvo suglamžytas.

Grąžindama tą ištepliotąją palaidinę, paprašiau rūbus prie kabinų priimančios darbuotojos, ar ši negalėtų jos išlyginti. Negalvokit, kad man susisuko – tiesiog ten, šalia tų kabinų, yra garinis lygintuvas. O ji man sako: „Mes drabužių nelyginam.“ 

Na, kad jie drabužių nelygina, tai aš jau pamačiau... Pažiūrėjau į tą lygintuvą – tai kam jis skirtas? Apsisukau ir nuėjau...

***

Parduotuvių „H&M“ tinklo atstovė žiniasklaidai Ieva Juknevičiūtė paaiškino, kad lygintuvai skirti vitrinų paruošimui, o ne parduodamų rūbų lyginimui.

„Mūsų klientams siekiame pasiūlyti tik kokybiškus ir švarius drabužius, tad mūsų parduotuvėse dirbantis personalas visuomet stengiasi pastebėti išteptus drabužius ir juos pašalinti iš pardavimų salės.

Jei klientas rado išteptą prekę, pirmiausia parduotuvės darbuotojai bando surasti ir pasiūlyti lygiai tokią pačią nepažeistą prekę. Visgi, jei negalime pasiūlyti alternatyvios prekės, o klientas vis tiek nori įsigyti patikusį drabužį, kiekvieną situaciją sprendžiame individualiai.

Deja, mūsų klientams neteikiame drabužių lyginimo paslaugų. Specialūs lygintuvai bei garintuvai yra naudojami parduotuvės darbuotojų, kurie tiesiogiai nedirba su klientų aptarnavimu, o yra atsakingi už vizualinės informacijos parduotuvėje pateikimą. Šie darbuotojai dekoruoja vitrinas, rengia manekenus bei atlieka kitus su vizualinės informacijos kūrimu susijusius darbus“, – sakė I.Juknevičiūtė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.