Dovanas vaikams užsakė internetu: „Parduotuvė sugadino mūsų Kalėdas“

Noriu pasidalinti pasakojimu apie savo liūdnas Kalėdas. Šventes man sugadino internetinės parduotuvės pažadai. Manau, tokių kaip aš buvo daug. Tokių, kurie pasitikėjo.

Mūsų Kalėdos buvo sugadintos.<br> 123rf nuotr.
Mūsų Kalėdos buvo sugadintos.<br> 123rf nuotr.
 Kiek skambinta, neprisiskambinta.<br> 123rf nuotr.
 Kiek skambinta, neprisiskambinta.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Daiva

Dec 28, 2019, 9:07 AM

Dovanos atvyks tuoj pat!

Visi matėte reklamas, kuriose ši parduotuvė žadėjo, kad įsigijusiems prekes iki gruodžio 19 dienos jas pristatys iki Kalėdų. Taip ir aš gruodžio 15 dieną užsakiau visiems keturiems vaikams Kalėdų dovanas iš vienos garsios parduotuvės. Mokėjimą įvykdžiau iš karto.

Kadangi buvo parašyta, kad perkant už 100 eurų ir daugiau, prekes pristatys nemokamai. Tad užsisakiau ir pristatymo paslaugą, nes iki pačios parduotuvės apie 40 kilometrų, o visi žinome, kad prieš šventes laiko turime nedaug.

Užsakiau ir ramiai laukiau, nes visiems vaikams buvo užsakytos dovanos ir tikėjau parduotuvės pažadais, kad gausiu jas laiku. Po kelių dienų dar man paskambino vadybininkė ir pasitikslino adresą bei telefono numerį. Žadėjo, kad prekes pristatys kuo greičiau. Dar bandė siūlyti daugiau prekių, bet aš mandagiai atsisakiau, paaiškinusi, kad šiuo metu neišgaliu pirkti nieko daugiau.

Padėtis be išeities

Bet šventės artėjo, o dovanų vis nesulaukiau. Pirmadienį puoliau į paniką ir pradėjau ieškoti parduotuvės kontaktų. Bet nė vienu iš pateiktų numerių skambinant niekas neatsakė, tik autoatsakiklis, kad visi vadybininkai užimti ir kad užfiksavo mano kontaktinį numerį. Niekas neperskambino ir neatsiliepė.

Nebaigusi darbo nulėkiau gyvai į parduotuvę, bet ten man paaiškino, kad jie nemato internetinės parduotuvės užsakymų ir niekuo man negali padėti. Tik pasiūlė įsigyti kitas prekes. Taip vaikai liko be Kalėdų dovanų...

Kas atlygins tą moralinę žalą, kurią patyrėme likę be dovanų? Kas prisiims atsakomybę, jeigu nurodytais kontaktiniais numeriais neįmanoma prisiskambinti? Manau tokių žmonių, kuriems parduotuvė sugadino Kalėdas, yra tikrai nemažai.

***

Minėtos parduotuvės klientų aptarnavimo skyriaus specialistė apgailestavo dėl šių įvykių ir teigė, kad klientams bus pritaikyta nuolaida.

„Apgailestaujame, kad nepavyko pateisinti šios klientės lukesčių ir deja, tokių atvejų yra keletas. Taip nutiko dėl sulėtėjusio prekių pristatymo, nes pardavimų buvo daugiau nei planuota. Visus klientų praleistus skambučius mes registruojame ir kiekvienas bus perskambintas.

Kaip atsiprašymą dėl susiklosčiusios situacijos klientams bus skiriamas 10 proc. kuponas mūsų produkcijai įsigyti bet kurioje mūsų prekybos vietoje“, – žadėjo specialistė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.