Per atostogas Egipte sutiktas vyras dovanojo tai, ko negavau nė iš vieno

Visada maniau, kad įsimylėti galiu tiktai lietuvį – ta pati kultūra, panašus gyvenimo būdas, tradicijos. Tačiau meilė – tikra pokštininkė.

Jis privertė mane patikėti tuo, kad galiu kažkam būti svarbi ir patikti tiesiog taip - iš pirmo žvilgsnio. <br> 123rf nuotr.
 Geriausios, populiariausios istorijos autorius bus apdovanotas nakvyne dviems asmenims arčiausiai Baltijos jūros esančiame SPA centre SPA „Amber Palace“ su švediško stalo pusryčiais ir SPA pramogomis.

Inga

Jun 22, 2020, 6:45 AM

Su draugėmis vykdama atostogauti į Egiptą net nesvajojau apie jokius romantiškus nuotykius – norėjau ramiai pagulėti prie baseino ir užsigydyti žaizdas po išsiskyrimo su vaikinu.

Tačiau daugiau nei savaitę trukusios atostogos dovanojo daugiau nuotykių ir emocijų, negu tikėjausi ar galėjau įsivaizduoti.

Dienomis degindavomės prie viešbučio baseinų, maudydavomės ir skaitydavome knygas, o vakarais eidavome pasilinksminti.

Vieną vakarą naktiniame klube susipažinau su barmenu, aptarnaujančiu mūsų stalą.

Vietinis trumpaplaukis vaikinas pakerėjo mane akinančiai balta nuoširdžia šypsena – jis buvo toks gražus tarsi Apolonas! Mačiau, kad ir aš jam patikau. Vėliau sužinojau tikrąjį Apolono vardą – Aminas.

Likusias penkias mano buvimo Afrikos žemyne dienas mes nesiskyrėme: susikibę už rankų vaikštinėdavome po kurortą, kalbėjomės apie gyvenimo vertybes, gėrėme kokteilius Raudonosios jūros pakrantėje ir bučiavomės. Jis buvo be galo švelnus ir dėmesingas.

„Meilė yra blogis, – kalbėjo žiūrėdamas tiesiai man į akis, – nes tu išvyksi, ir paliksi mane sudaužyta širdimi“.

Jis nėra matęs sniego ir niekada nesimokė universitete, retai aplankydavo keturis savo brolius ir motiną, nes turėjo dirbti kiekvieną dieną, tiksliau, naktį.

Iš naktinio klubo Aminą atleido kitą dieną po to, kai 5 valandą ryto iš darbo išėjo su manimi: darbo valandomis reikšti jausmus klientams griežtai draudžiama, ir jis pažeidė šią taisyklę.

„Tai niekis, negalvok apie tai. Tai tik darbas, tu esi daug svarbesnė. Susirasiu darbą kitame bare“, – tepasakė Aminas ir stipriai mane apkabino.

Jis privertė mane patikėti tuo, kad galiu būti kažkam svarbi ir patikti tiesiog tokia, kokia esu – iš pirmo žvilgsnio.

Šalia jo jaučiausi mylima, geidžiama, maža ir silpna mergaitė – net pamiršau, kad esu atsakinga įmonės darbuotoja. Mano galva sukosi iš laimės. Tegul ir trumpalaikės.

Dar pusmetį su Aminu susirašinėjome meilės ir švelnumo kupinomis žinutėmis.

Tai man užaugino sparnus, suteikė pasitikėjimo savimi ir padėjo atsiskleisti moteriškumui visomis gražiausiomis spalvomis.

Tokios dovanos negavau nė iš vieno.

Šis rašinys – skaitytojų rašinių konkurso „Atostogų romanas“ dalyvis.

Gal per atostogas sutikote žmogų, su kuriuo užsimezgė toks tvirtas ryšys, kad vienas kito iš glėbio nepaleidžiate iki šiol?

O gal galvą pametėte dėl žmogaus, kuris, atostogoms pasibaigus, dingo ar pasirodė nevertas jūsų dėmesio? Patyrėte nuotykį, kurio nepamiršite visą gyvenimą?

Dalinkitės savo istorijomis su portalo lrytas.lt skaitytojais – laukia puikus prizas!

Geriausios, populiariausios istorijos autorius bus apdovanotas nakvyne dviems asmenims arčiausiai Baltijos jūros esančiame SPA centre SPA „Amber Palace“ su švediško stalo pusryčiais ir SPA pramogomis.

Čia jūsų lauks subtili prabanga, nepakartojamas vaizdas į jūrą ir gaivinantys SPA malonumai.

Rašinius konkursui siųskite adresu bendraukime@lrytas.lt

Jūsų istorijų laukiame iki liepos 10 d. Laimėtoją, vertindama rašinių populiarumą, išrinks trišalė komisija: „Bendraukime“ redakcija, „Lrytas.lt“ reklamos skyrius ir SPA „Amber Palace“.

Laimėtojas bus paskelbtas liepos 14-ąją.