Autobuse pažeminimą patyręs keleivis nutarė įspėti ir kitus: būkite budrūs

Autobusais keliauju labai daug metų, tačiau su tokia situacija susidūriau pirmą kartą.

 Vairuotojo pažemintas keleivis susisiekė su įmonės tinklalapyje nurodytu kokybės kontrolės vadybininku.<br>Asociatyvi R.Danisevičiaus nuotr.
 Vairuotojo pažemintas keleivis susisiekė su įmonės tinklalapyje nurodytu kokybės kontrolės vadybininku.<br>Asociatyvi R.Danisevičiaus nuotr.
 Vairuotojo pažemintas keleivis susisiekė su įmonės tinklalapyje nurodytu kokybės kontrolės vadybininku.<br> D.Umbraso nuotr.
 Vairuotojo pažemintas keleivis susisiekė su įmonės tinklalapyje nurodytu kokybės kontrolės vadybininku.<br> D.Umbraso nuotr.
 Vairuotojo pažemintas keleivis susisiekė su įmonės tinklalapyje nurodytu kokybės kontrolės vadybininku.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vairuotojo pažemintas keleivis susisiekė su įmonės tinklalapyje nurodytu kokybės kontrolės vadybininku.<br> M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Keleivis

Jul 12, 2020, 11:48 AM

Joninių išvakarėse, karštą vasaros dieną, prieš kelionę „Kautros“ autobusu po darbų užsukau į kavinę bokalui alaus. Vienam bokalui, turiu pabrėžti.

Lyg niekur nieko įlipęs į autobusą, priėjęs prie garbaus amžiaus autobuso vairuotojo pasakiau kelionės kryptį ir netikėtai iš jo išgirdau tiesmuką klausimą: „Tu gėręs?“ 

Neslėpiau, kad prieš kelionę išgėriau bokalą alaus, anokia čia nuodėmė, tačiau iš vairuotojo išgirdau kitą klausimą: „Ar žinai, kad autobusais girtų nevežame?“

Vairuotojas tai pasakė garsiai, nedideliame autobuse pajutau į save įsmeigtas keleivių akis. 

Vis tik pinigus vairuotojas iš manęs paėmė, tačiau liepė sėstis kuo toliau nuo jo, neva jam „smirdės“. 

Už nugaros girdėjau, kaip viena moterėlė stebėjosi – kaip čia dabar yra, neblaivių asmenų autobusu vežti negalima, o vairuotojas vis tiek veža...

Pasijutau pažemintas tokio „Kautros“ vairuotojo elgesio, todėl pasiekęs kelionės tikslą susisiekiau su įmonės tinklalapyje nurodytu kokybės kontrolės vadybininku.

Papasakojau jam apie tai, kas nutiko autobuse, paprašiau apie priimtus sprendimus informuoti elektroniniu paštu, tačiau atsakymo nesulaukiau visą savaitę.

Dar kartą paskambinęs kokybės kontrolės vadybininkui pasiteiravau, kaip bendrovė įvertino šią situaciją.

Man buvo paaiškinta, kad ši situacija buvo aptarta, vairuotojas įspėtas ateityje taip nesielgti, o kilus bet kokiems įtarimams dėl keleivio blaivumo kviesti policijos pareigūnus.

Keleivių vežimo taisyklėse yra nurodyta, kad autobusų vairuotojai turi teisę nevežti ar išlaipinti neblaivius asmenis.

Būkite budrūs – „Kautros“ vairuotojai policiją jums gali iškviesti ir dėl visai „nekalto“ suvartoto alkoholio kiekio. Kaip žinia, nedidelį alkoholio kiekį rasime net kefyre...

Situacija nemaloni ir įmonei 

Įmonės „Kautra“ rinkodaros vadovas Mindaugas Sakalauskas taip pakomentavo skaitytojo laišką: „Nemaloni situacija. Pagal įstatymą vairuotojas, kilus įtarimui, gali nepriimti arba išlaipinti neblaivius keleivius. Vis tik tai turi atlikti tinkamai ir diskrečiai. 

Įmonėje teikiame didžiulį prioritetą keleivių aptarnavimui ir siekiame, kad tokių ir panašių situacijų nekiltų. Kasmet investuojame nemažai į vairuotojų mokymus, ypač konfliktinių situacijų sprendimą. 

Neblaivūs keleiviai nėra dažna problema. Su kiekvienais metais mažėja tokių situacijų, džiaugiamės tuo.“

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.