Nupirko draugui dovaną už 200 eurų – tik savaitgalį susigadino: „Tokios gėdos gyvenime nepatyriau“

„Dalinuosi savo neigiama patirtimi norėdama, kad kiti nepapultų į panašią situaciją“ – kitus nutarė įspėti naujienų portalo lrytas.lt skaitytoja Laura. „Gyvenime dar nepatyriau tokios gėdos, kokią teko patirti vieną rugsėjo sekmadienį“, – pridūrė ji.

 Draugui dovaną norėjusi įteikti moteris teigė gyvenime dar nepatyrusi tokios gėdos.<br> 123rf nuotr.
 Draugui dovaną norėjusi įteikti moteris teigė gyvenime dar nepatyrusi tokios gėdos.<br> 123rf nuotr.
Dovaną gavęs asmuo iš katalogo išsirinko paslaugą, kuri vadinasi „160 šūvių, šaudymas įvairiais koviniais ginklais“. <br>Skaitytojos nuotr.
Dovaną gavęs asmuo iš katalogo išsirinko paslaugą, kuri vadinasi „160 šūvių, šaudymas įvairiais koviniais ginklais“. <br>Skaitytojos nuotr.
Dovaną gavęs asmuo iš katalogo išsirinko paslaugą, kuri vadinasi „160 šūvių, šaudymas įvairiais koviniais ginklais“. <br> 123rf nuotr.
Dovaną gavęs asmuo iš katalogo išsirinko paslaugą, kuri vadinasi „160 šūvių, šaudymas įvairiais koviniais ginklais“. <br> 123rf nuotr.
„Gera dovana“ generalinio direktoriaus teigimu, per metus parduodama šimtai tūkstančių dovanų, o tokių nesusipratimų pasitaiko vienetai.<br> 123rf nuotr.
„Gera dovana“ generalinio direktoriaus teigimu, per metus parduodama šimtai tūkstančių dovanų, o tokių nesusipratimų pasitaiko vienetai.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2020-09-14 12:24, atnaujinta 2020-09-15 15:16

2020 m. gegužės 18 d. Laura įsigijo 200 eurų vertės dovanų rinkinį iš „Gera dovana“ ir padovanojo draugui. Pagal rinkinyje nurodytas taisykles dovaną gavęs asmuo iš katalogo išsirinko paslaugą, kuri vadinasi „160 šūvių, šaudymas įvairiais koviniais ginklais“. 

„Draugas, planuodamas savo brangų laiką, nes gyvena Kaune, o jo pasirinkta paslauga teikiama tik Vilniuje, prieš dvi savaites paskambino paslaugos teikėjui ir užsiregistravo telefonu“, – pasakojo Laura.

Rugsėjo 6 d. numatytu laiku ji su draugu atvyko į Vilnių pramogauti, tačiau sekmadienis buvo sugadintas: paslaugos jie negavo, nes surinktas dovanų rinkinio barkodas nebuvo priimtas, o nurodytu telefono numeriu nebuvo įmanoma prisiskambinti. 

„Paskambinau ant dovanų rinkinio nurodytu telefonu 8-5-2052099. Paaiškinus situaciją konsultantė viską sutikrino, patikino, kad viskas gerai, bet niekuo negalėjo padėti. Pažadėjo perskambinti, tačiau nesulaukęs skambučio 40 min., draugas išvyko atgal į Kauną taip ir nepasinaudojęs paslauga. 

Esu labai pikta ir nusivylusi, nes ne tik buvo sugaištas brangus draugo laikas bet ir patirtos beprasmės kelionės išlaidos, kas jas dabar kompensuos?“ – klausė Laura.   

Bendradarbiavimo sutartis nebegalioja

Šį nesusipratimą pakomentavo UAB „Gera dovana“ generalinis direktorius Ernestas Vasiliauskas. 

„UAB „Gera dovana“ dovanų rinkiniai – teminės išskirtinio dizaino knygelės, t.y. katalogai tam tikros vienos vertės bet skirtingų paslaugų teikėjų paslaugų, iš kurių klientai gali pasirinkti ir panaudoti vieną. 

Šie produktai yra atnaujinami ir perspausdinami ne dažniau kaip kas du metus. Natūralu, kad per tokį laikotarpį gali pasikeisti vienos ar kitos paslaugos kaina, jos teikimo vieta arba, kaip šiuo atveju – bendradarbiavimo su partneriu statusas. Todėl tiek internetinėje svetainėje, tiek pačiuose spausdintuose dovanų rinkiniuose klientams primename, kad dovanų rinkinio pasiūlymai ir turinys gali kisti, o visus atnaujinimus galima matyti internetinėje svetainėje.

Kalbant apie šią konkrečią situaciją, UAB „Gera dovana“ ir UAB „Šaudymo centras“ bendradarbiavimo sutartis nebegalioja nuo 2019.01.06. Informacija apie tai, kad šio partnerio teikiama paslauga nebegalima pasinaudoti su dovanų rinkiniu „Atitrūk“, pateikta rinkinio aprašymo puslapyje.

Kai klientė kreipėsi į minėtą buvusį partnerį, jis padarė klaidą ir nepasiteiravo, kokio dovanų platintojo produktą klientė turi. UAB „Šaudymo centras“ užregistravo klientę paslaugai nepatikrinęs turimo dovanų rinkinio informacijos pagal jo identifikavimo duomenis (brūkšninį kodą, numerį), o šie žingsniai yra būtini registruojant klientus. 

Nepaisant to, kad su UAB „Šaudymo centras“ nebebendradarbiaujame, sulaukus klientės, kuri tuo metu jau buvo nuvykusi į paslaugos teikimo vietą, skambučio, ėmėmės spręsti situaciją, laikinai atnaujindami buvusio partnerio teisę priimti UAB „Gera dovana“ dovanų rinkinį.

Kadangi tai buvo sekmadienis, procesas užtruko gerokai ilgiau nei įprastai (apie 40 min.) ir kai tai buvo padaryta, klientė jau buvo išvykusi iš paslaugos teikimo vietos. Klientė kreipėsi dėl pinigų grąžinimo ir jos prašymas buvo patenkintas.

Tokios situacijos yra tikrai labai retos ir išimtinės – per metus parduodame šimtus tūkstančių dovanų, o tokių nesusipratimų pasitaiko vienetai. Tačiau net ir vieno atvejo yra per daug – apgailestaujame dėl klientės patirtų nepatogumų ir atsiprašome buvusio partnerio vardu“, – rašoma portalui lrytas.lt atsiųstame E.Vasiliausko atsakyme.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.