Naktis su vaikinu Turkijoje virto košmaru – teko su lagaminais sprukti iš viešbučio kambario

Tai nutiko prieš keletą metų,bet jo nepamiršiu niekada.

Įvykis išgąsdino merginą ir jos vaikiną.<br> 123rf nuotr.

Jurgita

Feb 12, 2021, 8:00 PM

Vieną dieną draugai pasiulė prisijungti ir drauge važiuoti atostogų į lietuvių pamėgtą Turkiją. Viskas suplanuota, sudėliota, tiesiog nusiperki bilietusir skrendi.

Nieko negalvoję taip ir padarėme. Net nepatikrinom, kokiame viešbutyje apsistosime...

Su draugų kompanija atskridome, saulutė šviečia, šilta, smagu. Iš karto visi laimingi nuėjome į savo kambarius įsikurti. Tačiau atėję į savo kambarį pajutome kažkokį negerą kvapą.  Paprašėme jį pakeisti. Nereikejo daug aišskintis, administratorė viską suprato ir davė kitą.

Įsikūrėme ir išėjome apžiūrėti viešbučio teritorijos. Po skrydžio išsiilgę saulės nusprendėme praleisti laiką prie baseinų. Nuotaika gera, draugų kompanija...

Atėjus vakarui visi skaniai pavakarieniavome, paplepėjome, bet mane užvaldė nuovargis, nors dar tik vakaras. Nusprendžiau, kad man reikia pailsėti, o pavakaroti dar bus nemažai vakarų.

Vaikinas nusprendė likti su draugais, tad įviešbučio kambarį grįžau viena ir, kiek palaukusi, nuėjau miegoti, kad kitą dieną būčiau žvali ir energinga.

Na ir nutiko tai ko as nemaniau,kad man gyvenime gali nutikti... Net dabar, po kelerių metų,  pasakojant istoriją nupurto šiurpas...

Tai nutiko realiai iš karto užmerkus akis... Užmerktom akim pamačiau ištisinę blykstę. Ji buvo staigi, ir prie ausies išgirdau vyrišką balsą, tariantį rusiškai kažkokį žodį... Pašokau iš lovos per sekundę apsirengiau rūbus ir išbėgau iš kambario...

Kaip tik vienas vaikinas iš draugų kompanijos, gyvenęs greta, grįžo apsirengti šilčiau. Susitikome koridoriuje. Papasakojau, kas nutiko, jis mane nuramino, kad čia tik iš baeino sklindanti šviesa.

Po tokio streso nutariau, kad viena nebevaikštinėsiu. Grįžau su juo į kompaniją.

Susitikusi su visais, papasakojau, kas nutiko. Visi juokėsi. Stengiausi pamiršti įvykį. Prasidėjo šokiai, užsimiršau, buvo iš tiesų smagu.

Atėjo metas grįžti į kambarius. Einant pro baseiną supratau, kad čia nėra jokio apšvietimo. Ir susimąsčiau, kad vyrišką balsą girdėjau pernelyg aiškiai. Bandžiau vyti šalin negeras mintis. Tačiau jaučiau kažką negero.

Parėjome namo ir nuėjome miegoti. Vėl akyse ta ryški blykstė. Po kelių sekundžių televizorius pradėjo taip stipriai mirksėti. Antrą kartą patyrusi tokį šokią ėmiau spiegti kaip per siaubo filmus.

Su vaikinu šokome iš lovos rengtis. Gerai, kad lagaminai buvo beveik neiškrauti. Per tą laiką kol dėjomės daiktus, išgirdau girgždesį, kaip senoje troboje. Tačiau vaikinui nieko nesakiau. Vėliau paaiškėjo, kad tai girdėjo ir jis, tik nebenorėjo daugiau manęs gąsdinti.

Išlėkėme į koridorių. Jame – tik tamsa. Viešbutis marmurinis, bet girgždesys girdėjosi.

Ilgokai beldėme į druagų kambario duris, kol jie atidarė. Per ašaras negalėjau ištarti nė žodžio. Vaikinas išėo į registratūrą.

Netrukus pasirodė registratūros darbuotojas, pamatęs manem suprato, kad kažkas įvyko, pasiūlė kitą kambarį, tačiau mes nutarėme nakčiai likti draugų kambaryje.

Iš karto noriu pasakyti, kad alkoholio nevartojau.

Išaušus rytui susitikome su visais pusryčių. Išgirdę apie mūsų karštą naktį draugai liko pakraupę ir džiaugėsi, kad to patirti nereikėjo.

Viešbučio darbuotojai tikino, kad tai – pirmas toks atvejis viešbutyje. Davė didesnį ir gražesnį kambarį.

Daugiau toks įvykis nepasikartojo, tačiau visas atostogas kamavo baimė.

Tai mano nepamirštamiausia naktis iki šiol. Vieni draugai šia istorija patikėjo, kai papasakojau, kiti ne... Džiaugiuosi, kad man tai nutiko ne vienai, nes būtų sakė, kad tiesiog patyriau saulės smūgį.

Meilę švęsti daug priežasčių nereikia! Artėjant Valentino dienai, portalas lrytas.lt ir elektroninė parduotuvė Romantika.lt kviečia skaitytojus dalintis savo nepamirštamos nakties atsiminimais ir laimėti vertingus prizus!

Skelbiame rašinių konkursą „Mano nepamirštama naktis“. Viskas, ką jums reikia padaryti – aprašyti savo nepamirštamiausią naktį gyvenime.

Galbūt mylimasis ar mylimoji padarė Jums netikėtą staigmeną? O galbūt pasikvietus mylimąją į svečius romantiškos vakarienės užsitrenkė buto durys ir nepamirštama naktis tapo nesusipratimu? Papasakokite savo istoriją.

Rašinius siųskite bendraukime@lrytas.lt.

3 daugiausiai dėmesio sulaukusių istorijų nugalėtojai bus apdovanoti. 1 vietos nugalėtojui teks 300, 2 – 200, o 3 – 100 eurų vertės dovanų kuponai apsipirkti Romantika.lt el. parduotuvėje, kurioje rasite tinkamiausius atributus nepamirštamai nakčiai!

Istorijų laukiame iki vasario 12 dienos. Nugalėtojai bus skelbiami vasario 15 dieną.

Visos atsiųstos istorijos portale galės būti skelbiamos anonimiškai. Portalas lrytas.lt pasilieka teisę neskelbti istorijų, neatitinkančių LR teisės aktų.