Vilnietį pirkėją ištiko šokas ne tik prie kepinių skyriaus – pribloškė ir parduotuvės reakcija į skundą

Aš noriu visų Jūsų kaltai pasiteirauti, kiek iš jūsų pirktumėte ir duotumėte savo mažam vaikui šviežią kepinį, jei jį būtų nučiupinėję visa aibė žmonių, kurie su tomis rankomis dar nežinia kur ir ką darė?

 Pirkėjas.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Pirkėjas.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Klientas

Jul 13, 2022, 7:22 PM

Štai toks klausimas, gal net kartėlis kamuoja mane ir ypač po mano šiandieninio apsilankymo parduotuvėje, kuri esti įsikūrusi pačioje Vilniaus širdyje.

Mat užėjęs aš išvydau, jog net asocialiai atrodantys ypatos, tarsi šernai po bulves, knisasi po šviežių ir neįpakuotų kepinių stalčius ir niekam tai nė motais. Aš, aišku, nerašysiu čia, jog vasara ir, kad tų virusų aplinkui daugiau nei apstu, bet parašysiu štai ką – mane visų labiausiai suglumino ir šokiravo klientų aptarnavimo skyriaus telefonu atsiliepusi moteris.

Mat kai aš jai atvirai uždaviau klausimą, ar ji pirktų kepinį savo mažyliui, kurį nevaržomai čiupinėjo bet kas, tai ji man nieko neatsakė, tik atšovė: „Ką Jūs siūlote?“

Tuomet aš jai atkirtau, jog nei daugiau, nei mažiau – tiesiog prisilaikyti higienos normų ir prižiūrėti, kad ir klientai, kurie dėl vienokios ar kitokios priežasties neturi socialinių įgūdžių, to laikytųsi ir kad tie atsakingi žmonės netaptų tų nepraustarankių infekcijų nešiotojų savotiškais įkaitais.

Tiktai galima įsivaizduoti, kas nutiktų, jei ką tik kepinį čiupinėjo atvira tuberkuliozės forma sergantis žmogus ir jo nepirko, bet nupirko kitas ir dar davė savo vaikui?

Bet, nepaisant to, man ta klientų aptarnavimo skyriaus telefonu atsiliepusi moteris teigė, jog tai būtų normos ribose, o kuomet aš jos bent paprašiau prisistatyti, tai vietoj to ji man pasiūlė tai padaryt pačiam, į ką aš jai atsakiau, jog aš esu klientas ir noriu žinoti, su kuo bendrauju ir bent jau vardą žinoti.

Nes, na, maža ką, gal valytoja eidama pro šalį ragelį pakėlė, nes taip neatsakingai vulgariai ir nepagarbiai tikrai negali kalbėti jokia klientų aptarnavimo specialistė. Bet tai minėtai moteriai dar labiau sukėlė pyktį ir ji mane apkaltino, kad aš ją įžeidinėju – suprask, toje bendrovėje valytojo pozicija jau yra įžeidimas?

Galiausiai, kai aš jai priminiau, kad ne tiktai ji įrašo šį pokalbį, bet ir aš, tai pastaroji moteris visai paklaiko ir apkaltino mane, jog aš jos įrašiau kažkokius tai privačius duomenis, nors nė vardo savo nepasakė, bet nepaisant to man pareiškė, jog ji mato mano telefono numerį ir kreipsis dėl to į policiją.

Tad nesu aš iki galo tikras, kaip prekybos tinklai vykdo savo kadrų politiką, bet sodinti žmogų, kuris manosi klientų aptarnavimo linijos telefonu tvarkantis savo kažkokius tai asmeninius reikalus ir visiškai nesiorientuoja nei teisinėje, nei apskritai realybės erdvėje, tai jau jokios kritikos nelaiko.

Ir, juo labiau, sumojant tai, kad tokias pseudo klientų specialistes galima apskųsti tik pačioms joms, nes parduotuvės administracija nuo klientų ir yra atsitvėrusi tokiomis „specialistėmis“, tad aš vieno tinklo parduotuves visam laikui išbraukiau iš savo apsipirkinėjimų žemėlapio.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.