Į Lietuvą padidinti krūtinės atvykusi emigrantė tokios operacijos baigties nesitikėjo: klinikoje ištiko šokas

Į „Bendraukime“ kreipėsi skaitytoja, kuri panoro paviešinti savo nemalonią patirtį vienoje Kauno klinikoje. Moteris tikina, kad ilgai derinusi krūtinės didinimo detales, ir galiausiai atvykusi į Lietuvą operacijos dieną sužino, kad jos dydžio implantų klinika neturi ir kruopščiai planuotą operaciją teko nukelti, dėl ko ji patyrė nemažai finansinių nuostolių. Klinika apgailestauja dėl šio nemalonaus incidento ir tikina, kad reikiami implantai neatkeliavo laiku dėl sutrukdyto Europos oro uostų darbo.

 Į Lietuvą padidinti krūtinės atvykusi emigrantė tokios operacijos baigties nesitikėjo.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Į Lietuvą padidinti krūtinės atvykusi emigrantė tokios operacijos baigties nesitikėjo.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Krūtų implantai.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Krūtų implantai.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Krūtų implantai.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Krūtų implantai.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jul 16, 2022, 8:15 PM, atnaujinta Jul 17, 2022, 12:35 PM

„Prieš daugiau nei pusę metų su gydytoju susirašinėjant laiškais pradėjome planuoti krūtinės didinimo operaciją. Aš labai konkrečiai, nuo pat pradžių žinojau, kokio dydžio noriu.

Gydytojas patikino, kad viskas tinka ir galim rezervuoti liepos 4 dieną operacijai. Buvo parašyta, kad su manimi susisieks, reikės užpildyti anestezijos anketą bei pervesti avansinį mokėjimą. Taip buvo padaryta balandžio mėn. Atlikau mokėjimą, gavau patvirtinimą ir ramiai laukiau operacijos dienos. Likus savaitei iki operacijos gavau detalius nurodymus, kokiu laiku atvykti ir pan.

Aš kelionę planavau taip pat ilga laiką, nes gyvenu Austrijoje, reikia suderinti daug dalyku. Atsiskraidinau mamą į Austriją, kad prižiūrėtų vaikus. O pati su vyru išskridau į Vilnių. Liepos 4 dieną apie 9 val. atvykau į klinikas. Mane palydėjo į palatą ir liepė laukti gydytojo.

Po kurio laiko į palatą užėjo asistentė. Su ja kartu nuėjome pas gydytoją konsultacijai prieš operaciją. Čia buvo mūsų pirma konsultacija akis į akį. Iki to laiko bendravome internetu. As „pasimatavau“ krūtinės dydį, viskas tiko.

Jis nusipiešė eskizą, nufotografavo ir pasiūlė luktelėti koridoriuje. Pas jį užėjo asistentė. Laukiau apie 15 min. Po laukimo gydytojas paprašė, kad užeičiau pas jį į kabinetą.

Man užėjus jis pasakė, kad turim problemą, nėra implantų, jų neturi ir operacijos nebus.

Šokas! Stoviu su chalatu, operacijai kaip ir paruošta, bet jos nebus. Kaip paaiškino gydytojas – kurjeris ne tą implantų dydį atvežė. Atvežė dvi vienodo dydžio implantų poras. Kaip taip gali būti, prieš pat operaciją? Kokie kurjeriai?.. Pagalvojau, kad gydytojas nebuvo iš anksto pasiruošęs operacijai ir nieko nepatikrinęs.

Jis man pasiūlė išeitį – įdėti mažesnius implantus ir nusiurbus mano riebalų dar suleisti juos į krūtinę, kad, neva, išgautų norimą mano dydį. Nesutikau, nes as labai puikiai žinojau, kokio dydžio noriu ir apie kokį dydį mes kalbėjom.

Kad būtų aiškiau – mano turėjo būti 545 mm implantai, o pasiūlė 485 mm. Gydytojo teigimu, atsiuntė dvi vienodo dydžio poras implantų.

Kitas variantas buvo pasiūlytas toks, kad klinika užsakys iš kitos firmos implantus 535 mm ir jie bus atskraidinti į Vilnių kitą dieną, t.y liepos 5.

Su šiuo pasiūlymu sutikau. Operacija buvo atidėta kitai dienai.

Po pietų sulaukiau asistentės skambučio su nurodymais atvykti liepos 5 apie 12 val. Operacija buvo suplanuota 15,30 val.

Liepos 5 dieną prieš išvykstant į kliniką sulaukiau asistentės skambučio su tokia pačia istorija. Kad operacijos ir vėl nebus, nes implantai šį kartą užstrigo Leipcige. Vėl kurjeris neperkrovė iš vieno lėktuvo į kitą.

Nežinau, kaip taip gali būti. Asistentė man pasakė, kad pasitars su gydytoju, ką toliau daryti ir man praneš. Niekas man nieko nepranešė, o as jau praradau ir antrą operacijos dieną. Liko 4 dienos, po kurių turiu pagal planą skristi atgal į Austriją.

Pasitarėme su vyru ir nusprendėme, kad tokia situacija yra nereali ir mums labai gražia forma yra meluojama.

Aš pasiskambinau į kitas Lietuvos plastinės chirurgijos klinikas ir tiesiog pasiteiravau, ar įmanomas toks implantų pristatymas per vieną dieną. Visi man patvirtino tą patį, kad niekas implantų nepristato tą pačią operacijos dieną.

Implantai atvežami ir viskas yra aptariama likus savaitei iki operacijos. Patikino, kad mano norimi implantai vežami iki 3 mėnesių, o kitos firmos prie geriausių norų – iki 2 savaičių. Todėl beliko tik suprasti, kad jokios operacijos aš nesulauksiu, nes paprasčiausiai implantų nėra ir jų tikrai nebus.

Nuvykom su vyru į kliniką pas gydytoją, nes telefonu asistentė neatsiliepė. Paprašiau daugiau nebemeluoti ir paaiškinti, kaip yra iš tikrųjų. Ir tada prasidėjo kaltinimai implantų firmoms, kurjeriams ir dar kažkokiai Margaritai iš Latvijos. Pasidarė aišku, kad niekas neaišku.

Po ilgų diskusijų asistentė patikino, kad implantai tikrai tikrai atvažiuos kitą dieną – t.y. Karaliaus Mindaugo karūnavimo dieną, nors Lietuvoje ši diena yra nedarbo diena. Sutarėm, kad ji man paskambins liepos 7 dieną, ketvirtadienį, ir operaciją galėsim atlikti jau ateinantį pirmadienį, liepos 11 dieną, nes gydytojas išvyksta į Dubajų.

Liepos 9 aš jau turėjau išskristi atgal į Austriją po planuotos operacijos, kuri buvo suplanuota liepos 4-ąją. Sutikau su pasiūlymu, nors man reikėjo vėl savaitei pratęsti viešnagę Lietuvoje bei pirkti naują skrydžio bilietą.

Sulaukus ketvirtadienio niekas eilini kartą man nepaskambino. Aš pati vėl bandžiau prisiskambinti asistentei. Po kelių kartų pavyko. Ir vėl buvo ta pati dainelė apie nepristatytus implantus. Pasakiau konkrečiai, kad nustotų eilinį kartą meluoti ir grąžintų man avansinį mokėjimą bei kompensaciją, kurią sutarėme pas gydytoją už visos savaitės stumdymus pirmyn-atgal. Atsakė, kad Ok.

Atėjus penktadieniui, liepos 8 dienai, žinoma, joks pervedimas mano sąskaitos nepasiekė.

Penktadienį aš atvykau į klinikas norėdama pasikalbėti apie visą šitą situaciją su kažkuo iš administracijos. Labai maloni moteris stengėsi kaip galėdama pagelbėti ir išspręsti visą šitą situaciją. Asistentė nepasirodė, o bendravo telefonu. Man pasiteiravus, ar pavedimas atliktas, jai buvo pasakyta, kad taip, atliktas.

Nors aš pervedimą į savo sąskaitą gaunu tą pačią minutę, kai tik jis būna padaromas. Patikrinau sąskaitą ir pavedimo nebuvo. Po kelių skambučių vėl buvo patikinta, kad pavedimas bus įvykdytas. Atsisveikinom ir aš išvykau.

Po geros valandos mane pasiekė žinutė iš asistentės su pavedimo kopija. Nurodyta suma buvo 1000 eurų (tai yra 700 eurų mano pervestas avansinis mokėjimas ir 300 eurų kaip kompensacija). Likau labai stipriai nustebinta. Jokios kalbos apie 300 eurų nebuvo. Mes kalbėjom apie 700 eurų. Nes 300 eurų man kainavo vien tik automobilio nuoma. Planuojant operaciją atsiskraidinom mano mamą į Austriją. Patys atskridom, nuomojomės automobilį, gyvenamą vietą ir t.t.

Aš jau nekalbu apie patirtą moralinę žalą, stresą ruošiantis 2 dienas iš eilės operacijai. Kas už visa tai man sumokės?

Parašiau asistentei, kad manęs tokia suma jokiais būdais netenkina, aš ją galiu grąžinti atgal. Man buvo atrašyta, kad, kaip nuolaidą, gydytojas gali pritaikyti kitai operacijai 700 eurų. Parašiau, kad sutinku ir paprašiau išrašyti 700 eurų klinikos dovanų kuponą. Ir asistentė dingo kaip į vandenį.

***

Klinikos atstovai su dideliu apgailestavimu patvirtino, kad ši situacija, kai negalėjo operuoti minėtos pacientės, tikrai įvyko jų klinikoje.

„Taip nutiko dėl to, jog iš tiekėjo gavome ne to dydžio implantus, kurie buvo jai užsakyti. Kolegos darė viską, kas įmanoma, kad skubiai gautume kitos firmos implantus, kurie tiko pacientei.

Lietuvoje nė vieni tiekėjai neturėjo tokio dydžio implantų, todėl juos skubiai užsakėme iš Vokietijos. Dėl atidėtų skrydžių ar kitų problemų oro uostuose, mūsų užsakyta siunta neatkeliavo numatytą dieną.

Pacientei paaiškinome, jog esame pasiruošę sumokėti kompensaciją, bet negalime to padaryti, neturėdami jokio pagrindo. Dėl šios priežasties paprašėme, kad ji elektroniniu laišku atsiųstų prašymą kompensuoti patirtas išlaidas. Ji pažadėjo atsiųsti prašymą, priėmė mūsų nuoširdų atsiprašymą ir išreiškė norą operuotis pas tą patį chirurgą.

Sutarėme su paciente, jog abiem pusėms tinkamą nustatyto dydžio kompensaciją pervesime jai, iki tol tikėjomės ir vis dar tikimės pacientės el.laiško – prašymo pervesti minėtą kompensaciją.

Dėl kiekvieno paciento stengiamės, kad jis būtų patenkintas ne tik operacijos rezultatu, bet patirtų tik geras emocijas klinikoje“, – teigiama klinikos komentare.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.