Todėl portalas lrytas.lt kartu su bendrove „Bitė Lietuva“ skelbia konkursą „Kliento šypsena“ ir skatina dalintis geromis istorijomis apie tai, kaip jus puikiai ar nepamirštamai aptarnavo restorane, parduotuvėje, viešbutyje ar bet kur kitur. Juk geri pavyzdžiai įkvepia ir skatina pasitempti kitus!
Geriausių istorijų autoriai bus apdovanoti vertingais „Bitė Lietuva“ įsteigtais prizais.
Laukiame rašinių (teksto apimtis 200-400 žodžių) ar vaizdo įrašų (iki 1 minutės) su jūsų patirtomis puikaus ir nepamirštamo aptarnavimo istorijomis.
Pasidalinkite, kuri įmonė ir kaip pasistengė, kad jaustumėtės svarbus, mylimas ir pakilios nuotaikos.
Rašinius ar vaizdo klipus siųskite nuo 2015 m. liepos 7 d. iki 2015 m. rugpjūčio 31 d. el. paštu bendraukime@lrytas.lt.
Žinutėje nurodykite konkurso pavadinimą „Kliento šypsena“.
Konkurso laimėtojų laukia šie prizai:
Pagrindinis prizas – planšetinis kompiuteris LG G Pad 8.0 LTE (V490).
Kiti prizai: išmaniosios ausinės „Samsung Gear Circle“, belaidis garsiakalbis „Samsung level Box mini“, išmaniosios svarstyklės „Medisana“.
Nepamirškite nurodyti savo kontaktinio telefono bei vardo ir pavardės.
Konkurso laimėtojus išrinks bendra lrytas.lt redakcijos ir „Bitė Lietuva“ komisija. Nugalėtojas bus paskelbtas pirmą rugsėjo savaitę. Su laimėtojais bus susisiekta asmeniškai.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.