Prekybos centro kasininkas tirpdo klientų širdis – šypsosi visi

Ne paslaptis, kad mūsų šalies aptarnavimo kultūra dar yra gana žemame lygmenyje – pasižymi šaltumu ir nemandagiu elgesiu. Kartais atrodo, kad aptarnaujantis personalas linkęs „galvas nukąsti“ ir nebandyk ko nors nesuprasti ar paklausti.

Jaunas simpatiškas vaikinukas skubiai skenavo prekes ir maloniai šypsodamasis aptarnavo klientą.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Jaunas simpatiškas vaikinukas skubiai skenavo prekes ir maloniai šypsodamasis aptarnavo klientą.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Jaunas simpatiškas vaikinukas skubiai skenavo prekes ir maloniai šypsodamasis aptarnavo klientą.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Jaunas simpatiškas vaikinukas skubiai skenavo prekes ir maloniai šypsodamasis aptarnavo klientą.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Ilona Daugėlaitė

Jul 13, 2015, 4:28 PM, atnaujinta Oct 26, 2017, 11:26 AM

Bet atsiranda ir tokių, kurie įneša truputį gėrio paprastomis pastangomis – maloniu bendravimu. Mane nustebino prekybos centras „Maxima“. Tiksliau, šio prekybos centro darbuotojas – kasininkas.

Tapo įprasta girdėti palyginimą „susiraukęs, kaip Maximos pardavėjas“. Aišku, dėl šito nesistebiu – darbas sunkus, konvejerinis, o klientai taip pat „ne perliukai“.

Persidirbusios ir nelaimingos moteriškės akis drasko dėl menkiausių nesusipratimų, diedukai raudonomis nosimis ir buteliu parankėje savo tiesas apie politiką dėsto, lyg kam nors labai rūpėtų jų nuomonė (ypač kasininkei), ir dar įvairaus plauko bei rango veikėjų per tos dienos darbo valandas pamato ir išgirsta.

Kaip robotukas išsikrauni produktus, žiūrėdamas į vieną tašką ar kelis, sulauki savo eilės mokėti, sumaigai PIN kodo skaičiukus, susikrauni produktus į maišelį, padėkoji ir pačiupęs čekį mauni, kad kuo greičiau atlaisvintum vietą kitam pirkėjui.

Iš letargo miego prabundi tik išgirdęs „gero vakaro“. Kas? Kur? A! Dėkui, ir Jums gero! Nieko sau – pasirodo, ir aš žmogus! Tokia dėmesio apraiška – nebloga pradžia, o vaikinas, kurį norėjau išliaupsinti, ypač nustebino.

Veiksmas vyko „Maximoje“ (šalia Apkasų ir Tuskulėnų gatvių sankryžos) maždaug gegužės mėnesį. Susikrovėme su vyru reikalingus produktus ir atsistojome į eilę. Prieš mus stovėjo porelė ir tik spėjau nugirsti vaikiną sakant merginai: „Žiūrėk, žiūrėk, čia gi tas bičas“ ir mostelėjo galva link kasininko.

Susidomėjus nužvelgiau „tą bičą“. Jaunas simpatiškas vaikinukas skubiai skenavo prekes ir maloniai šypsodamasis aptarnavo klientą. Tada prisiminiau, kad veidas lyg ir matytas, kad kažkada atsiskaitinėjau už prekes jam dirbant. Ir prisiminiau, kad tas apsipirkimas man buvo malonus, nes kasininkas skenuodamas prekes maloniai bendravo. Nors ir visiškai abstrakčiomis temomis, bet buvo labai malonus ir nuoširdus. Jo dėmesio rodymas klientui mane labai smagiai nuteikė ir išsišiepusi iki ausų išsinešiau ne tik pirkinių maišelį, bet ir gerą nuotaiką.

Ir su visais, kurie stovėjo eilėje, jis taip bendravo. Įdomu stebėti, kaip žmonių akmeniniai veidai pastebimai pasikeičia. Šį kartą su šypsena veide iš parduotuvės išėjo porelė, stovėjusi prieš mus, o paskui ir mes.

Vaikinukas, sparčiai skenuodamas ir rikiuodamas produktus, nepamiršo ir kontakto su mumis – pasakojo šį tą bendromis temomis, pašmaikštavo apie nemokamus maišelius produktams (kol dar neapmokestinti) ir palinkėjo gero vakaro.

Mes po smagaus apmokėjimo (taip, taip, sunku patikėti, bet apmokėjimas buvo smagus ir neskausmingas) linksmai nusiteikę gero vakaro palinkėjome ir jam. Vaikinukas linksmai atsakė: „Oi! Mano vakaras geras – jis bus „Maximoje“.

Tą kartą išėję iš prekybos centro kurį laiką dar kikenome iš paprasto, nuoširdaus ir kartu sarkastiško atsakymo. Visas jo bendravimas neįtikėtinai maloniai nuteikė, netgi kažkiek pakylėjo. Norėjosi padaryti jam kažką gero, norėjosi padėkoti, parašyti administracijai, kad turi tokį fainą darbuotoją.

Bet čia susimoviau – jei nepadarai kažko iš karto, vėliau tikrai nepadarysi. Tai taip ir liko skola mintyse. Ši konkurso tema – puiki proga pasakyti šiam šauniam vaikinui – ačiū.

Džiugu, kai yra tokių žmonių, kurie savo šypsena sugeba užkrėsti kitus.

Beje, linkėčiau, kad prizu būtų apdovanojamas ne laiško autorius, o jei įmanoma – surastas žmogus „kaltininkas“, apie kurį rašoma. Juos reikia motyvuoti.

Jūs taip pat galite dalyvauti „Bendraukime“ ir „Bitė Lietuva“ konkurse „Kliento šypsena“. Konkurso nugalėtojui atiteks planšetinis kompiuteris. Daugiau apie konkursą skaitykite čia.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.