Kelionę po Ameriką vyriškiui primins vienatvė ir netikėtumai

Atostogos yra tai, ko kiekvienas laukiame, planuojame ir tikimės, kad tai bus nuostabios akimirkos, prisiminimai, kad po sunkių darbų būtų galima pagaliau pailsėti, atsipalaiduoti.

Tai buvo mano svajonių šalis. Aišku, gana ilgai svarsčiau, ar apskritai keliauti.<br>Edvino nuotr.

Edvinas Banevičius

Jul 30, 2015, 11:32 AM, atnaujinta Oct 22, 2017, 5:31 PM

Mano atostogos, apie kurias jums nusprendžiau papasakoti, bent jau man buvo ypatingos, nes ryžausi vienas vykti į Ameriką. Tai buvo mano svajonių šalis. Aišku, gana ilgai svarsčiau, ar apskritai keliauti.

Tačiau viską gerai apsvarstęs nusprendžiau, kad vis dėlto noriu keliauti. Pirmiausia užsiregistravau internete, kad gaučiau vizą ir galėčiau vykti. Su nekantrumu laukiau laiško, kuris turėjo nulemti, ar man pavyks išpildyti savo ilgai puoselėtą svajonę.

Viskas pavyko. Pagaliau išaušo rytas, kai pasiėmęs lagaminus ir laimingas, tačiau su baime akyse, nes keliauju vienas, išvykau į Diuseldorfo oro uostą.

Skrydis truko 8 valandas. Niekaip negalėjau užmigti, nes stresavau, kaip viskas bus. Galiausiai 19 valandą lėktuvas nusileido Kennedy oro uoste Niujorke.

Išlipus iš lėktuvo po ilgos kelionės dar teko palaukti apie tris valandas prie muitinės. Muitininkas paklausė, ką veiksiu Amerikoje, tad kiek sutrikau sulaukęs tokio klausimo. Atsakiau, kad atostogausiu, ir mane praleido palinkėjęs gerų atostogų.

Pirmas vaizdas Amerikoje – geltonos spalvos dideli taksi automobiliai, o išvydęs daug dangoraižių netekau žado. Nors viskas buvo labai įdomu, kadangi buvau nemiegojęs visą skrydį, labai norėjosi miego. Atvykau į viešbutį ir iš karto kritau į lovą. Laukė rytas, kai pagaliau susipažinsiu su Niujorku.

Pirmiausia keliavau į Manhataną. Pamačiau visas lankytinas vietas, tokias kaip „Empire State Building“ pastatą, nuo kurio atsiveria nuostabi Niujorko panorama. Vaizdas buvo įspūdingas, puikiai buvo matyti Niujorko centrinis parkas, kurio dydis irgi nustebino. O nuo daugelio aukštų pastatų didybės tiesiog gniaužė kvapą.

Aplankęs įsimintinas kitas vietas ryžausi dar vienam nuotykiui. Buvo du pasirinkimai – arba skristi į vakarinę pakrantę aplankyti Las Vegaso, San Fransisko, Los Andželo, arba plaukti kruiziniu laivu į Bahamas.

Po ilgų svarstymų pasirinkau Bahamas. Laivas buvo be galo didelis, net keturiolikos aukštų. Gavau kajutę su langu į jūrą ir pasidėjęs lagaminą išėjau apsižvalgyti, kas manęs laukia.

Kai laivas pajudėjo, praplaukėme pro Manhataną, kur praeityje stovėjo didieji Pasaulio prekybos centro dangoraižiai. Buvo keista, kad jų nebėra.

Paprašiau vieno žmogaus, kad mane nufotografuotų, ir mes pradėjome kalbėtis. Aš su liūdesiu pasakiau, kad keliauju vienas, o jis pasakė, jog su drauge ir ji stovi šalia.

Pamačiau, kad ten ne mergina, o vyras, taigi teko susipažinti su gėjų pora. Stengiausi neparodyti, kad esu labai šokiruotas. Laive daug barų, baseinų, parduotuvių, veikia sporto ir naktiniai klubai, bibliotekos – ko tik širdis geidžia.

Po paros laivas vienai dienai sustojo Floridoje. Tačiau Florida didelio įspūdžio man nepaliko. Paplūdimys nebuvo gražus, mažai žmonių, ten susipažinau su amerikiečių pora, su kuriais plaukėme, tad visą dieną praleidome paplūdimyje.

Po dviejų dienų pagaliau atplaukėme į Bahamas, o vakare ryžausi su dviem juodaodžiais amerikiečiais, su kuriais susipažinau laive, aplankyti Bahamas naktį ir nuvykti į Paradaiso salą.

Prie sienos išvydau kariuomenės vyrus, stovinčius su automatais. Jausmas buvo keistas, parodėme pasus ir mums leido pereiti sieną. Pagaliau pakliuvome į Bahamas.

Pareigūnų dar paklausiau, į kurią pusę eiti, kad pakliūtume į Paradaiso salą. Tačiau pareigūnai mums nurodė sėsti į taksi ir važiuoti iki ten, neva taip bus ne tik greičiau, bet ir saugiau.

Bet aš nusprendžiau, kad reikia eiti pėsčiomis, nors mano kelionės draugai dvejojo. Nusprendėme įveikti kelią patys. Policininkai, išgirdę, kad nutarėme eiti pėsčiomis, dar pridūrė, kad geriau nejuokautume, bet mes laikėmės savo. Einant viena pagrindinių Bahamų gatvių prie mūsų vis stabtelėdavo įtartini automobiliai, visų langai buvo užtamsinti. Gatvės buvo neapšviestos.

Akimirką visus išmušė prakaitas ir apėmė baimė, tad supratome, kad turime kuo greičiau nueiti iki salos, nes gali blogai baigtis. Priėjome apleistą rajoną, kuriame namai apgriuvę, o keisčiausia buvo tai, kad nebuvo matyti nė vieno žmogaus, einančio gatve, žinoma, išskyrus mus.

Pradėjome bėgti, buvo baisu, o perbėgę tiltą pamatėme, kad pasiekėme tikslą – atsidūrėme Paradaiso saloje.

Ten nuėjome į didžiulį viešbutį, kuriame veikė kazino ir klubas. Vaikštant viešbutyje atrodė, kad grindys lengvai svyruoja. Paaiškėjo, kad jis pastatytas ant vandens.

Išvydome gražių vaizdų, tačiau greitai teko grįžti, nes buvo jau vėlu. Atgal į laivą nebedrįsome eiti pėsčiomis, pasirinkome važiuoti taksi.

Grįžęs nuėjau miegoti, o išaušus kitai dienai reikėjo rinktis, kur vykti. Peržvelgęs kainoraštį nusprendžiau, kad ekskursijų kainos užkeltos, todėl nusprendžiau ekskursiją po Bahamas pasidaryti pats.

Vykau į viešbučio „Atlantis“ paplūdimį, o taksi vairuotojas parodė, kur yra įėjimas į paplūdimį. Vairuotojo dėka sutaupiau 80 dolerių.

Čia išvydau nuostabų reginį – delfinus, jūros vėžlius, jūros akvariumus ir krioklius. Eidamas paplūdimiu nusprendžiau pafotografuoti, taip pat ir bangas. Pasidėjęs maišelį ant smėlio, kuriame buvo mano pasas, nuėjau arčiau jūros. Atitolau nuo maišelio per kelis žingsnius ir staiga pamačiau didžiulę bangą.

Visa laimė, kad šalia buvusi moteris pakėlė mano daiktus, nes mano kelionė būtų pasibaigusi labai liūdnai. Pabuvęs pliaže nuėjau papietauti. Padavėja vis stebėjosi, kad vienas ryžausi tokiai tolimai kelionei. Ją taip pat nustebino, kai pasakiau, kad esu iš Lietuvos, žinoma, ji tokios šalies nežinojo.

Po dviejų dienų grįžome į Niujorką. Laive susipažinau su labai draugiškais žmonėmis, jie, matydami, kad esu vienas, manęs neignoravo, vis kvietė prisijungti prie jų – kartu vakarieniauti, pramogauti.

Ši kelionė įstrigo visam gyvenimui, nes išdrįsau keliauti vienas. Pamačiau neapsakomai gražių vaizdų ir patyriau nuotykių. Visiems linkiu aplankyti Ameriką. Tai tikrai verta.

Šiuo metu esu ne vienas – turiu merginą, su kuria mielai keliaučiau ir į pasaulio kraštą, nes abu mėgstame keliauti ir leisti laiką dviese. Ji buvo prasitarusi, kad norėtų pamatyti Italiją, tad jei laimėsiu šią kelionę, tai bus puiki dovana mūsų vienų metų draugystės sukakties proga.

Visiems linkiu iš gyvenimo pasiimti viską ir aplankyti kuo daugiau šalių.

Jūs taip pat galite dalyvauti „Bendraukime“ ir „Teztour“ konkurse „Kelionės nuotykis, kurio niekada nepamiršiu“. Konkurso nugalėtojui atiteks kelionė į Italiją dviem asmenims. Daugiau apie konkursą skaitykite čia.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.