Pirkėją nustebino kasininko elgesys darbo vietoje

Šį rytą aš labai gailėjausi, kad nepagalvojusi išmečiau vakarykščio apsipirkimo čekį, kuriame nurodoma aptarnavusio darbuotojo vardas ir pavardė, mat būčiau galėjusi labai asmeniškai padėkoti Vilniuje prekybos centre „Rimi“ (Žirmūnai) plušančiam kasininkui Robertui.

Kasininko elgesys nustebino pirkėją.<br>V. Balkūno nuotr.
Kasininko elgesys nustebino pirkėją.<br>V. Balkūno nuotr.
Norisi asmeniškai padėkoti Vilniuje prekybos centre „Rimi“ plušančiam kasininkui Robertui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Norisi asmeniškai padėkoti Vilniuje prekybos centre „Rimi“ plušančiam kasininkui Robertui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Indrė

Aug 21, 2015, 11:45 AM, atnaujinta Oct 19, 2017, 3:51 PM

Tikrai nesu lojali vienam prekybos tinklui klientė, o ir mano gyvenamojoje vietoje parduotuvių pasirinkimas tikrai didelis. Turėdama gana ilgą pirkinių sąrašą trečiadienio vakarą nusprendžiau vykti į Šiaurės miestelyje įsikūrusį prekybos centrą.

Nesistebėjau, kai su didžiausiu prekių krepšiu teko atsistoti į patį ilgiausios eilės galą, mat buvo pats pirkėjų antplūdis. Kasoje dirbo jaunas šviesiaplaukis vaikinas.

Kasininkas nebuvo pasipuošęs kokia nors dirbtine šypsena ir kiekvienam monotonišku balsu nelinkėjo gero vakaro, bet paprastai pasisveikinęs su kiekvienu iš klientų stengėsi savo darbą atlikti kuo kruopščiau.

Jis draugiškai domėjosi, ar reikalingi papildomi maišeliai, kokiu būdu klientai ketina mokėti, o senyvoms pirkėjoms net padėjo susikrauti prekes į krepšius pakildamas nuo kėdės – ko paprastai kasininkai nedaro.

Veikiausiai ne vieną valandą tą dieną kasoje dirbęs Robertas rado jėgų nuoširdžiai nusišypsoti iš nuovargio zirzti pradėjusiam vaikui, o nervingai skubančiai surasti reikiamą pinigų sumą jo mamai tarstelėjo, kad jo darbas laukti, kiek reikės.

Mačiau, kad už prekes atsiskaitantys klientai šypsosi ir kiekvienas persimeta bent pora žodžių su kasininku. Nejučia nusistebėjau, juk būna, kad nereikia nė žodžio pardavėjui ištarti, o jis net akių nepakelia į klientą...

Tiesa tokia, kad nuo šypsenų skaičiaus kasininko atlyginimas tikrai nedidėja, o kantrybė ir energija taip pat turi ribas, tačiau žmogui, kuris taip stengiasi atlikti savo darbą kuo geriau, padėkoti tiesiog būtina.

Robertai, jei jūs skaitysite šitą tekstą, žinokite, kad jūsų pastangos pirkėjų tikrai pastebimos ir vertinamos, net jei to ir nepasako garsiai.

Jūs taip pat galite dalyvauti „Bendraukime“ ir bendrovės „Bitė Lietuva„ konkurse „Kliento šypsena“. Konkurso nugalėtojui atiteks planšetinis kompiuteris. Daugiau apie konkursą skaitykite čia.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kodėl bankai ir toliau brangina paslaugas?