Galvos skausmą dėl kuprinės padėjo išspręsti sumani pardavėja

Artėjanti rugsėjo pirmoji priminė gražią istoriją, tinkančią šiam konkursui. Jau metus iš atminties neišdyla labai malonus ir šiltas aptarnavimas Kauno „Akropolio“ parduotuvėje „Cropp town“.

Buvome labai nustebinti tokio malonios pardavėjos pasiūlymo, gavome tikrai didelę nuolaidą, gerą nuotaiką, o kuprinės tarnaus ir kitais mokslo metais.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Buvome labai nustebinti tokio malonios pardavėjos pasiūlymo, gavome tikrai didelę nuolaidą, gerą nuotaiką, o kuprinės tarnaus ir kitais mokslo metais.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Rima Matulevičienė

Aug 28, 2015, 9:48 AM, atnaujinta Oct 18, 2017, 1:23 PM

Prieš rugsėjo 1-ąją su vaikais nuvykome apsipirkti. Mokyklinės kuprinės labiausiai mano mokinukams patiko būtent toje parduotuvėje. Na, kaina buvo didoka, ilgai stoviniavome prie kuprinių.

Pardavėja mus pastebėjusi mandagiai paklausė, ar galėtų kuo padėti. Pasakiau, kad labai norime ir reikia kuprinių, bet kaina didoka. Ji dar pasiūlė kitokių kuprinių, atnešė parodyti, kokių dar turi.

Nuolaidų tuo metu nebuvo, bet pardavėja pasakė galinti suteiki nuolaidą (na, nežinau, turbūt leidžiama pardavėjoms), kad mokinukai mokslo metais džiaugtųsi naujomis kuprinėmis.

Buvome labai nustebinti tokio malonios pardavėjos pasiūlymo, gavome tikrai didelę nuolaidą, gerą nuotaiką, o kuprinės tarnaus  ir kitais mokslo metais, nes pardavėja mums parinko labai geros kokybės prekę.

Žinau, kad šis konkursas skirtas tik gražiems atsiliepimams, bet kad ši nuomonė būtų svaresnė ir kad mano šypsenos konkurso istorija tikrai graži, noriu dar trumpai pridurti ir palyginti.

Geru pirkiniu ir suteikta mums nuolaida tuoj pat telefonu pasigyriau draugei, nes žinojau, kad ir ji tuo pat metu ieškojo kuprinės, tik ne „Akropolyje“, o „Megoje“ įsikūrusioje to paties pavadinimo parduotuvėje. Ji taip pat paklausė, gal gali suteikti nuolaidą kuprinei, o pardavėja nemaloniai atsakė: „Jokių nuolaidų nėra.“

Taigi nežinau, nuo ko priklauso kliento šypsena, – ar nuo pirkėjo, ar nuo pardavėjo. Manau, čia laimi žmogiškas supratimas ir nuoširdumas.

Mums pasisekė, kad sutikome malonią, gerą, šiltą, supratingą pardavėją. Labai ačiū!

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.