Autobuso vairuotojas kauniečius įbaugino kaip reikiant: „Jis visiškai pratrūko“

Esu pasibjaurėjęs situacija Kauno viešajame transporte, kuomet man įlipus į autobusą vairuotojas pareiškė, kad man neparduos bilietėlio, kadangi atsiskaičiau smulkiais centais.

Kaunietis pasakojo, kad važiuojant autobusu jį buvo apėmęs baimės jausmas.<br>M.Patašiaus asociatyvioji nuotr.
Kaunietis pasakojo, kad važiuojant autobusu jį buvo apėmęs baimės jausmas.<br>M.Patašiaus asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Karolis

Feb 7, 2017, 6:43 AM, atnaujinta Apr 10, 2017, 3:25 PM

Bilietą pirkau surinkęs 5, 2 ir 1 cento monetas.

Vairuotojo buvau apšauktas begalę kartų. Man buvo grasinta, jog mane pats išmes iš autobuso salono, šaukiama, jog aš pasiimčiau savo pinigus (aš juos palikau mokėjimo indelyje, kadangi esu sąžiningas pilietis ir už bet kokias paslaugas esu pasiruošęs susimokėti) arba man teks tuos pinigus pačiam rinkti po visą autobuso saloną.

Vienas vienintelis aiškus paaiškinimas iš vairuotojo, kodėl jis atsisako parduoti man bilietėlį buvo toks: „Niekas tokių pinigų neims, kaip aš kitiem paduosiu, juk niekas nenori tokių pinigų“.

Taip jis burnojo dar kokias 5 minutes, kol galiausiai žmogus visiškai pratrūko. Mano draugė buvo be galo išsigandusi, nes nenutuokė, kuo visa tai gali pasibaigti, kadangi žmogus atrodė neprognozuojamas.

Jis išėjo iš kabinos ir artėjo prie mūsų. Nežinia, kaip būtų pasielgęs, jei nebūtume išsitraukę telefono ir pradėję filmuoti.

Kelionės tikslo pabaigoje šis vairuotojas dar kartą parodė savo „ožiukus“ ir neatidarė galinių autobuso durų (prie kurių laukė dar keli žmonės), tad visiems teko išlipti tik per vidurines duris.

Buvo apėmęs baimės jausmas, jog toks neprognozuojamas žmogus dar ir priverti mus bandys. 

Norėčiau pabrėžti daugumos vairuotojų pagrindinę klaidą. Jeigu jūs sustojate stotelėje ir paimate ar išleidžiate keleivius, būkit malonūs, pirmiausia išmuškit visus bilietėlius, o tik tada pradėkite važiuoti.

Nes, mano manymu, šio incidento pagrindas ir buvo būtent ši klaida.

*** 

„Kauno autobusai“ viešųjų ryšių specialistė Ramunė Tarandė apgailestavo, kad keleiviui Karoliui teko pakliūti į tokią situaciją autobuse, kuri apkartino jo kelionę.

„Kaip dažniausiai atsitinka tokiais atvejais, išklausius abi puses, sunku nustatyti, kas tiksliai išprovokavo konfliktą. Visgi stengiamės laikytis klientų aptarnavimo pradžiamokslio pagrindinės taisyklės, kad klientas visada teisus.

Juk keleivis – tikras ir patikimas mūsų verslo partneris. Tikime, kad pasipiktinimą išreiškiantis žmogus yra atsakingas už savo žodžius. Vadovai artimiausiu metu priims sprendimą, kokią drausminę nuobaudą taikyti vairuotojui.

Bendrovė švenčia savo 83-ąjį gimtadienį ir ta proga keleiviams, kurie vis dar perka iš vairuotojo vienkartinius bilietus, dovanoja Kauno kortelę, papildytą pinigų suma vienam važiavimui.

Tokia akcija tiesiog norime paraginti visus keleivius su kortele keliauti gerokai patogiau ir netgi pigiau. Turintiems Kauno kortelę keleiviams nereikia ieškoti ir skaičiuoti centų, gaišinti vairuotojo ir kitų keleivių. Jiems tereikia kortelę pažymėti priglaudžiant prie komposterio. Vairuotojas galės tiksliai laikytis grafiko, nuvežti keleivius laiku ir svarbiausia – važiuoti saugiai.

Mes susisieksime su Karoliu ir pakviesime jį atvykti į bendrovę, kur jo lauks dovana – Kauno kortelė. Tikimės, kad jis ir toliau keliaus miesto autobusais ir bus patenkintas mūsų teikiamomis paslaugomis“, – komentavo „Kauno autobusai“ viešųjų ryšių specialistė.

1-ojo transporto parko vadovas Rimgaudas Laurinčikas po atlikto patikrinimo keleiviui atsiuntė laišką, kuriame apgailestavo, kad teko patirti nepatogumų ir būti dalyviu situacijos, kuri apkartino kelionę autobusu.

„Atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir tikimės, kad ateityje Jums neteks patirti diskomforto, o mūsų teikiamos paslaugos tenkins jūsų lūkesčius.

Norime jus informuoti, jog minėtas vairuotojas dalyvavo pokalbyje su vadovais, kartu su specialistais buvo analizuojama konfliktinė situacija, jam primintos pagrindinės klientų aptarnavimo taisyklės, kurių vairuotojui privalu laikytis.

Tai įprastos procedūros, gavus kliento skundą. Po pokalbio, atsižvelgiant į visus kitus darbuotojo vertinimo kriterijus, buvo priimtas sprendimas nutraukti darbo sutartį su šiuo vairuotoju.

Norėdami kompensuoti patirtą moralinę žalą, dovanojame jums Kauno kortelę. Tikimės, kad kortelė suteiks galimybę keliauti patogiau ir, be abejo, pigiau“, – rašoma laiške.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.