Vasarą abu labai gražiai darbuojasi kieme, sodina gėles, tvarko aplinką, renovavo namą.
Kunigo šeimininkės dažniausiai tvarko kunigų namus, o ne po darbų į jų namus nakvoti kaip į savus grįžta.
Iki šiol, kiek pamenu, visi kunigai mūsų parapijos namuose ar klebonijoje be moterų gyveno. Šis ponas atsikraustė iškart su moterimi.
Tiesa, familiarumo viešumoje vienas kitam jie nerodo, nenori gal, kad kas nors atkreiptų dėmesį. Bet darbuojasi vasarą kieme šeimyniškai, džiausto skalbinius, atlieka sodo darbus, kepa šašlykus, pasikviečia draugų.
Kiti parapijiečiai ir kaimynai sakė, kad jiems „nei šilta, nei šalta, ką jis ten daro“. Nors po atsikraustymo su lauknešėliu bėgo pas kunigą susipažinti. Dabar tie kaimynai jiems padeda atlikti įvairius namų ūkio darbus, žodžiu, draugauja.
Gal Bažnyčia jau pakeitė nuostatas, kaip čia yra, gal kunigai jau gali gyventi susidėję?
Nebent ten kunigo sesuo ar giminaitė. Tada prašau man dovanoti.
***
Katalikų bažnyčios atstovai primena, kad Romos katalikų dvasininkams privaloma viengungystė. Kunigų celibatas nėra atšauktas – jiems neleista nei vesti, nei sugyventinių turėti.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.