Pirkėjas pričiupo tiekėjus tik po ketvirto bandymo įsigyti telefoną

Užsakiau telefoną „Pigu.lt“ puslapyje vasario 20 dieną. Pirmas pranešimas, kad telefoną galiu atsiimti, pasiekė kovo 6 dieną.

Pirkėjas mobilųjį telefoną internetu pirko keturis kartus, tačiau kaskart prekė jį pasiekdavo jau išpakuota.<br>Skaitytojo nuotr.
Pirkėjas mobilųjį telefoną internetu pirko keturis kartus, tačiau kaskart prekė jį pasiekdavo jau išpakuota.<br>Skaitytojo nuotr.
Pirkėjas mobilųjį telefoną internetu pirko keturis kartus, tačiau kaskart prekė jį pasiekdavo jau išpakuota.<br>Skaitytojo nuotr.
Pirkėjas mobilųjį telefoną internetu pirko keturis kartus, tačiau kaskart prekė jį pasiekdavo jau išpakuota.<br>Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Domantas

Apr 24, 2017, 10:06 AM, atnaujinta Apr 26, 2017, 12:56 AM

Atėjus atsiimti telefono paaiškėjo, kad gamintojo garantinė plomba pažeista, telefono apsauginė plėvelė nuplėšta, baterija sumontuota.

Pareikalavau, kad man atsiųstų naują telefoną. Jie anuliavo seną užsakymą ir užsakė naują. Antrasis užsakymas buvo kovo 7 dieną, atsiėmimo laikas – kovo 16 dieną.

Istorija pasikartojo lygiai taip pat (apsauginis lipdukas-plomba pažeisti). Trečias užsakymas buvo padarytas kovo 16 dieną, atsiėmimas – kovo 21 dieną. Tačiau ir vėl viskas buvo iš naujo (lipdukas pažeistas, apsauginė ekrano plėvelė nuplėšta, baterija jau sumontuota).

Ketvirtas užsakymas buvo jau kita telefono modifikacija, nes visos pirmosios komplektacijos buvo su pažeistu lipduku-plomba. Kovo 24 dieną buvo vykdomas dar vienas naujas užsakymas – atsiėmimas balandžio 1 dieną.

Istorija vėl kartojosi... Tik, pasirodo, tiekėjas pradėjo gudrauti, panaikino apsauginio lipduko liekanas, kad pirkėjas nė neįtartų, jog prekė jau naudota (apsauginis stiklo lipdukas nuplėštas, baterija sumontuota).

***

„Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė labai apgailestavo dėl susidariusios situacijos ir atsiprašė kliento.

„Ši nemaloni padėtis atskleidė mūsų procesų netobulumus. Tiekėjas pristatė prekes, kurios neatitiko kokybės reikalavimų, o priėmimo metu šis faktas nebuvo pastebėtas. Esame dėkingi klientui, kad padėjo nustatyti problemą. Suprantame, kad nuvylėme klientą, tačiau ir mūsų darbe pasitaiko klaidų, iš kurių mokomės.

Šiandien skubiai ėmėmės papildomų veiksmų, kad garantuotume tik kokybiškų prekių tiekimą, – buvo pateikta pretenzija tiekėjui, visos tiekėjo prekės išimtos iš prekybos, įvestas pakartotinis prekių tikrinimas, sugriežtinome prekių priėmimo tvarką. Ir ateičiai sugriežtinome kokybinius reikalavimus mūsų tiekėjams, kad apsaugotume klientus nuo nemalonių patirčių.

Su klientu situaciją išsprendėme ir norėdami kompensuoti klientui patirtus jo nepatogumus padovanosime norimą telefoną, kuris greitu metu jį pasieks“, – komentavo rinkodaros direktorė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.