Nugirstas gydytojos ir paciento pokalbis tiesiog pribloškė

Teko patirti įvykį, kuris paskatino „garsiai kalbėti“. Norėčiau išlikti anonime. Deja, bet tikriausiai reiktų nutylėti ir ligoninės, kurioje tai įvyko, pavadinimą bei gydytojo, sukrėtusio savo absurdišku elgesiu, pavardę, nors labai norėtųsi garsiai išrėkti. 

 Moterį papiktino nugirstas gydytojos ir paciento pokalbis.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
 Moterį papiktino nugirstas gydytojos ir paciento pokalbis.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Pacientė

Jun 5, 2018, 10:17 PM, atnaujinta Jun 6, 2018, 6:26 AM

Laukė vizito

Pirmoji vasaros diena, praleista vienoje ligoninėje, šios gydytojos dėka gerokai apkarto. Teko prisiminti, gaila, vis dar opią Lietuvos visuomenės problemą – korupciją ir kyšininkavimą. 

Trumpai apie tai, kas įvyko. Į ligoninę kreipiausi gydytojo oftolmologo konsultacijos, tądien pacientų, laukiančių procedūrų ar gydytojo apžiūros, buvo labai daug, tad gana ilgą laiko tarpą teko lūkuriuoti koridoriuje, kurį oftolmologai dalijasi su otorinolaringologais. 

Laiką leidau tai ant suolelio, tai trypčiodama koridoriuje, vaikštinėdama pirmyn – atgal.

Vienu momentu, sumažėjus laukiančių pacientų kiekiui koridoriuje, tapo ramiau, norom nenorom buvo galima girdėti gydytojų, pacientų ir seselių pokalbius. 

Taigi, sėdžiu ant suolelio ir atsiveria netoli nuo mano sėdėjimo vietos esančios gerb. gydytojos (pagrindinės šios istorijos veikėjos) kabineto durys.

Pro jas iš kabineto išėjo gydytoja ir gana garbaus amžiaus (galbūt ~60 m.) pacientas sutvarstyta nosimi ir vilkėdamas apie neseniai atliktą operaciją bylojančią operacinės aprangą. 

Nugirdo pokalbį

Gydytoja pasivedė pacientą už kampo ir nugirdau žadą atėmusį pokalbį, tiksliau – gydytojos malonia forma perteiktą reikalavimą „atsidėkoti“.

Kalba ėjo apie 50 eurų ir, kaip supratau, ji galimai jų prašė ne sau, o kitam gydytojui, kuris buvo pakantus ir rūpestingas pacientui (juk į gydytojų pareigas tas neįeina, žinoma, „reikia“ atsilyginti papildomai). 

Buvau šokiruota, esu jauna ir tai pirmoji mano akistata iš arti su kyšininkavimu, apie kurį girdėdavau tik iš aplinkinių pasakojimų, spaudos.

Paradoksas – nugirdus pokalbį ir pasukus galvą į priekį, ant durų pamačiau užrašą: „Geriausia padėka gydytojui – Jūsų šypsena!“. Kur jau ne. 

Skaudu, kai piešiamas gražus paveikslas, kokia „švari“ sveikatos priežiūros sistema, galbūt keiskite devizą (bent jau ant minėtosios gydytojos kabineto durų): „Geriausia padėka gydytojui – Jūsų pinigai!“. 

Nesmerkiu visų, tikiu, yra tikrų gydytojų, nuoširdžiai besirūpinančių pacientų sveikata ir džiaugiuosi, kad mano kelyje kol kas pasitaikė tik tokie. Tokiai tapti linkėčiau ir gerb. otorinolaringologei užuot lobus iš nuolankių, už save pastovėti negalinčių garbaus amžiaus piliečių.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.