Iki autobuso senolį palydėjęs vairuotojas grįžęs rado staigmenėlę

Daug „gerų“ dalykų dedasi Lietuvoje. Apie juos beveik kasdien girdime informacinėse priemonėse, diskutuojame šeimose, su draugais, pažįstamais. Jeigu nenutylime, kartais pavyksta „gerus“ dalykus paversti tikrai gerais. Pabandysiu ir aš tą daryti.

Vairuotojui pikta, kad Vilniaus autobusų stotyje turi susimokėti net ir už pora minučių, jei nori palydėti pagyvenusį asmenį iki autobuso.<br>I.Gelūno nuotr.
Vairuotojui pikta, kad Vilniaus autobusų stotyje turi susimokėti net ir už pora minučių, jei nori palydėti pagyvenusį asmenį iki autobuso.<br>I.Gelūno nuotr.
Vairuotojui pikta, kad Vilniaus autobusų stotyje turi susimokėti net ir už pora minučių, jei nori palydėti pagyvenusį asmenį iki autobuso.<br>I.Gelūno nuotr.
Vairuotojui pikta, kad Vilniaus autobusų stotyje turi susimokėti net ir už pora minučių, jei nori palydėti pagyvenusį asmenį iki autobuso.<br>I.Gelūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Valentinas

Aug 30, 2018, 7:57 PM, atnaujinta Aug 31, 2018, 9:08 AM

Bet pradžioje reikia nusakyti reikalo esmę. Esu pagyvenęs vilnietis, važinėju parūdijusia „Toyota“, lyg ir nesu niekam prieš nosį „perėjęs kelią“. 

O štai susidūriau su tokia situacija: turėjau svečią, kuriam prireikė tęsti kelionę autobusu. Atvažiavome į Vilniaus autobusų stotį, sustojome aikštelėje, palydėjau iki autobuso (svečiui aštuoniasdešimt metų), atsibučiavome ir grįžau prie automobilio. O čia... Stovi jaunuolis, aš jį pavadinsiu „agentu Nr. 407“, nes daugiau nieko apie jį nežinau ir kiša pranešimą apie neapmokėtą stovėjimą už automobilio valytuvo. 

Kaip įprasta suvalkiečiui, pradėjau derybas – dėl laiko (manau, mano svečio palydėjimas tetruko gal 5–6 minutes). Į tai „agentas Nr. 407“ man atsakė, cituoju: „Iš kur aš galiu žinoti, kiek laiko jūs čia stovite?“ Derybos nutrūko. Bandžiau apeliuoti į žmoniškumą – esu  pensininkas ir ši bauda atsilieps mano gyvenimui. 

Kur tau – nepadėjo, vietoj to išgirdau pasiūlymą nueiti čia pat susimokėti. Kas gi beliko – nejaugi trinktelėsi „į ausį“, sėdau ir nuvažiavau, pasiryžau sumokėti grįžus namo internetu. Kur tau! Pasirodo, galima tik „Perlo“ terminaluose. Bestudijuodamas išrašytą baudos pranešimą pastebėjau dar vieną keistenybę: nusižengimo vieta parašyta „Sodų g. 22“, bet juk aš buvau sustojęs aikštelėje, kuri yra prie Geležinkelio gatvės!?

Autobusų stotis – vieta, kuria kasdien naudojasi daugelis. Ar normalu, kad visi privažiavimai ir sustojimai yra apmokami? Panašią situaciją turėjom Vilniaus oro uoste, bet net ten keleivių išlaipinimas buvo nemokamas. O čia, pasirodo, atvažiavus reikia visų pirma bėgti ieškoti automato, apsimokėti ir tik po to galima eiti prie autobuso. Sutikite – kvailybė.

***

„Susisiekimo paslaugos“ Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė komentavo, kad ši situacija jiems yra žinoma. 

„Pirmiausiai norėtume atkreipti dėmesį, kad vairuotojai, statydami automobilius, turėtų vadovautis kelio ženklų reikalavimais. Vietinė rinkliava, kai to reikalauja kelio ženklas, mokama už automobilio statymą nepriklausomai nuo to, kiek laiko yra statomas automobilis. 

Fiksuojant galimą vietinės rinkliavos mokėjimo tvarkos pažeidimą, kontrolierius pranešime nurodo adresą artimą teritorijai, kurioje fiksuoja galimą pažeidimą, šiuo atveju ir buvo nurodytas artimiausio pastato adresas. 

Vairuotojams yra suteikta galimybė už stovėjimą mokėti ne tik grynaisiais pinigais į bilietų automatus, bet ir mobiliąją programėle m.Parking arba siunčiant SMS žinutes. Mokėjimo būdą pasirenka pats vairuotojas.

Pritarus Vilniaus miesto savivaldybei, šioje aikštelėje įrengsime kelias trumpo sustojimo (iki 15 min.) vietas, kuriose vairuotojai nemokamai palikę automobilius galės palydėti ar pasitikti svečius autobusų stotyje“, – komentavo „Susisiekimo paslaugos“ atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.