Pagalbos prašiusią pacientę pribloškė atsakymas poliklinikos registratūroje

Nė vienas iš mūsų nenorime susirgti, bet kai susergame, tikimės kuo kokybiškesnių gydymo paslaugų. Deja, poliklinikoje jas gauti gali būti gana sudėtinga. 

 Moteris tikina, kad niekaip negalėjo sužinoti savo tyrimų rezultatų.
 Moteris tikina, kad niekaip negalėjo sužinoti savo tyrimų rezultatų.
Daugiau nuotraukų (1)

Vilija

Apr 22, 2019, 2:01 PM

Absurdiška situacija įvyko praėjusią savaitę, kai paskambinus į registratūrą buvo atsisakyta mane sujungti su tyrimus skyrusios gydytojos kabinetu, nors ji pati sakė pasiskambinti ir išsiaiškinti, ar man teks gerti antibiotikus. 

Penktadienio vidudienis – pacientė visam savaitgaliui palikta be žinios, situacija tiek prasta, kad reikia žinoti: gerti antibiotikus, ar ne.

Tačiau apie viską nuo pradžių. Visą pernai spalį negalėjusi internetu prisiregistruoti pas šeimos gydytoją (sistemoje tiesiog buvo rašoma, kad šiuo metu registracija pas gydytoją negalima), galiausiai prisiskambinau į polikliniką. 

Pasirodo – gydytoja motinystės atostogose, tiesiog apie tai poliklinika nesivargino informuoti pacientų. Taip pat iki šiol nepasivargino ir surasti gydytojo, kuris gali ją pakeisti. 

„Ligos atveju kažkaip kas nors galės priimti iš dirbančių gydytojų“, – buvo pasakyta.

Liga ištiko praėjusią savaitę. Peršalimas komplikavosi į siaubingą konjunktyvitą, vis stiprėjo kosulys. Pavyko skubiai patekti pas vieną iš poliklinikos gydytojų, kuri plaučius paklausė tik paprašyta, gerklės neapžiūrėjo. 

Išrašė nedarbingumą ir, dėl viso pikto, antibiotikų receptą bei tyrimus, po kurių atsakymo turėjo būti aišku – gerti antibiotikus, ar ne. Pasakė prisiregistruoti pas naują gydytoją, o tyrimų atsakymo paskambinti jai ar naujam gydytojui, jei jis jau bus paskirtas.

Kitą dieną logika padiktavo dėl atsakymo kreiptis į tą gydytoją, kuris tyrimus ir paskyrė. Kadangi gydytoja buvo sakiusi skambinti bendruoju telefonu, taip ir padariau. Tačiau registratorė atsisakė sujungti su tyrimus paskyrusia gydytoja. 

„Netrukdysiu dėl to gydytojos“, – išrėžė ji ir ėmėsi teirautis, ar žinau ką nors apie naująją informavimo tvarką. 

Nieko nežinojau, niekas manęs su ja nesupažindino (nes, laba diena, neturėjau jau kurį laiką savo gydytojo). Atsisakiusi suteikti man galimybę sužinoti savo tyrimų atsakymus bei atsakymą į klausimą – gerti man antibiotikus, ar ne, registratorė pasiūlė fiksuoti problemą bei perduoti naujam mano gydytojui su manimi susisiekti. 

Tik viena problema – jis savo pamainą jau baigė. Vadinasi, geriausiu atveju – pirmadienį. O visą savaitgalį galima mėgautis potencialiomis ligos komplikacijomis nežinant, reikia gerti antibiotikus ar ne. 

Štai taip atrodo valstybinė sveikatos apsaugos sistema. Svarbiausia – išsimokėti atlyginimus iš mokesčių mokėtojų pinigų, o ne gydyti pacientus.

Nė vienas iš mūsų nenorime susirgti, bet kai susergame, tikimės kuo kokybiškesnių gydymo paslaugų. Deja, poliklinikoje jas gauti gali būti gana sudėtinga. 

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: G. Nausėda Seimo komisijos reikalauja įrodymų