Siuntinio detektyvas širvintiškę išvedė iš kantrybės: „Noriu, kad kiti žinotų, su kuo gali susidurti“

Turėjome labai nemalonią patirtį su LP EXPRESS siuntų paslaugomis. Esu tikra, kad nustebins tai ne daugelį, nes daug kas yra su jais susidūręs ir žino, kaip jie dirba. Bet pradėsiu nuo pradžių.

Skaitytoja papasakojo, koks nesusipratimas nutiko jai su svarbia siunta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Skaitytoja papasakojo, koks nesusipratimas nutiko jai su svarbia siunta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Skaitytoja papasakojo, koks nesusipratimas nutiko jai su svarbia siunta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Skaitytoja papasakojo, koks nesusipratimas nutiko jai su svarbia siunta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

A.

Jul 22, 2021, 9:34 PM, atnaujinta Jul 22, 2021, 9:34 PM

Birželio 25 d. (penktadienis) po sandorio su fiziniu asmeniu į Kauno LP EXPRESS paštomato XL dėžutę buvo įdėta siunta, kuri turėjo pasiekti Širvintų paštomatą.

26d. (šeštadienis) ryte paskambino kurjeris ir pasakė, kad mums reikalingos XL dėžutės laisvos nėra ir atsiimtume siuntą vietoje, jei nenorime laukti kitos savaitės. Tuo metu buvome išvykę į kitą miestą, ir iš kurjerio tiesiai siuntos atsiimti galimybės neturėjome, tad likome laukti, kada atsilaisvins XL dėžutė ir siunta bus įdėta arba kurjeris susisieks iš naujo.

28d. (pirmadienis) nesulaukę jokių žinių, paskambinome mums šeštadienį skambinusiam kurjeriui. Sužinojome tik tiek, kad šią dieną siuntas vežioja kitas žmogus, tad jis nieko nežino. Ir vėl stojo tyla, kuri jau pradėjo versti ne tik nekantrauti (siunta buvo reikalinga pakankamai skubiai), bet ir nerimauti, nes iki 30 d. (trečiadienis) nesulaukę jokių žinių patys skambinomės LP EXPRESS puslapyje nurodytu info numeriu, tačiau išgirdome, kad be siuntos numerio mums jokios informacijos suteikti negali.

Liepos 1 d. (ketvirtadienis) skambinome tuo pačiu telefonu, tik jau su siuntos numeriu aiškintis, kas vyksta, kur yra mūsų siunta ir kada ją gausime. Va tada prasidėjo cirkas...

Atsiliepusi konsultantė pasakė, kad Širvintose nėra tokio dydžio (XL) dėžučių siuntiniui, tad turime jį nukreipti į kitą paštomatą. Pradžioje kiek pasimetėm ir pamanėm, kad gal tikrai visgi susimaišėm ir nėra tokio dydžio dėžutės, bet įsitikinome, kad yra. Skambinome vėl. Atsiliepusiam konsultantui iš naujo paaiškinus padėtį, jis patikino, kad kolegė suklydo, tokio dydžio dėžutė mūsų paštomate tikrai yra ir jei bus vietos, rytoj siunta bus įdėta atsiėmimui.

Liepos 2 d. (penktadienis) vėl nesulaukę jokių naujienų pradėjome skambinėti patys. Tada išgirdome dar įdomesnių dalykų. Pasirodo mūsų siunta yra grąžinta į siuntų skirstymo centrą ir sulaikyta, nes, neva, siuntėjas ją blogai supakavo, krenta plėvelė, viskas byra. Tad turime išsipirkti naują siuntos lipduką su kurjerio pristatymu į namus.

Trūkus kantrybei pasiskambinau dar kartelį. Tada išgirdau dar įdomesnių pasiteisinimų: kaltas siuntėjas, siunta supakuota netinkamai, krenta plėvelė, viskas byra, buvo problemų ją išimant ir tt.!

Su siuntėju buvo susisiekta, siunta normaliai įsidėjo į talpyklą ir buvo supakuota, niekas nekrito! Vienintelis dalykas, ką man pasiūlė LP EXPRESS tuo metu, tai rašyti pretenziją ir vėlgi išsipirkt naują siuntos lipduką kurjeriui, nepaisant to, kad 6 Eur jau sumokėjau už siuntimą paštomatu, kuriuo taip ir nepasinaudojau. Jie man siūlo susimokėt dar 16 Eur ir tada jau kažkada atveš siuntą į namus.

Į klausimą , ar jie kompensuos man neįvykdytą siuntimą paštomatu atsakė, kad jie už tai neatsakingi, atsakingas siuntėjas. Paklausus, kaip tilpo įdėti į vieną XL dėžę, bet netilpo į kitą, ir kodėl iškart niekas nesakė, kad ji netelpa ar praplyšo ar dar kažkas, sakė, kad jų darbo praktika tokia – tik pranešt apie tai, kad dėžutės užimtos.

Tada pareiškė, kad siunta dar ir per sunki paštomatui. Paklausus, kur yra nurodyta pas juos maksimalus siuntos svoris atsakė, kad nurodyta nėra, bet iš tiesų yra, ir konsultantės įvardintas mūsų siuntos svoris nesiekė ir juolab neviršijo jų puslapy nurodytų normų (ovacijos, labai profesionalus Jūsų darbas).

Prašant sujungti ar nukreipti mane į atsakingus asmenis siekiant taikiai ir konstruktyviai išsiaiškint situaciją, tą padaryti buvo atsisakyta. Aš jau net nesiplėsiu apie konsultantės juoką kalbant – apgailėtina.

Kadangi siuntos vertė buvo ne 10 Eur, nerasdami kitos išeities susisiekėme su siuntėju, kuris užsakė naują siuntos lipduką kurjeriui, už kurį dar turėjom susimokėti 16 Eur. Bendrai siuntimo suma jau viršija 20 Eur.

Dar šiek tiek įdomybių. Liepos 5 d. (pirmadienis) rytas, apie 6:45 val., be skambučio, žinutės ar kitokio pranešimo atvyko kurjerė, išėmė ir paliko siuntinį tiesiog kiemo teritorijoje (nuosavas namas) ir jau lipo į automobilį išvažiuot, kai spėję pastebėti išėjome į kiemą ir paprašėme palaukti, kol apžiūrėsime siuntą.

Tada paaiškėjo, kad dar ir parašas apie atsiimtą siuntą reikalingas. Bet nesiteikė nei paskambint, nei užeit, tad kilo klausimas, jei būtume nespėję išeit į lauką, parašiuką būtų uždėjęs kas, gal pati kurjerė?

Ir čia apskritai normalu siuntą palikt be įspėjimo bet kur kieme ir išvažiuot? Siunta apžiūrėta, neišbyrėjus, plėvelė, kaip mus tikino, nekrito, buvo supakuota is visų pusių, tik vienoj vietoj pakavimas pratrūkęs. Taigi...

Reziumuojant, 11 dienų laukėme siuntos, už kurios nevykusį pristatymą sumokėjome dvigubą mokestį, išgirdome savo adresu tik juoką, melą, pasiteisinimus ir pasiaiškinimus bei kaltų paieškas. Tik LP EXPRESS savo kaltės niekada ir niekur nemato.

Jaučiu svetimą gėdą už tokį aplaidų neatsakingą darbą ir bendravimą.

Istoriją pasakoju tik tam, kad kiti žmonės žinotų, su kuo bet kada gali tekti susidurti. Tai nebe pirmas kartas jų aplaidaus darbo. Jų paslaugomis daugiau tikrai nebesinaudosime, kažkodėl su kitomis įmonėmis tokių kuriozų nėra buvę. Sakiau, kad istoriją paviešinsiu, tą ir darau. Kad tik kuo daugiau žmonių sužinotų! Prašau vardo ir pavardės straipsnyje neskelbti viešai, jie patys tikrai žinos, jei skaitys, apie ką eina kalba.

***

Lietuvos pašto atstovė spaudai Monika Pivoraitė atsiprašo dėl klientei sukeltų nepatogumų.

„Susisiekėme su klientu asmeniškai ir darome viską, kad klaida būtų ištaisyta. Būtinai imsimės reikiamų priemonių, kad tokios situacijos nepasikartotų.

Nepaisant to, kad šiuo metu paštomatais keliauja beveik dvigubai daugiau siuntų nei prieš metus, didžiąją dalį siuntų pristatome kitą arba dar kitą dieną (tokių siuntų yra apie 98 proc.).

Kartais iššūkių kyla dėl didelių dydžių (XL) siuntų – tokių siuntų siunčiama mažiausiai, todėl ir atitinkamai paštomatuose dėžučių, tinkamų siųsti šioms siuntoms, yra mažiausiai.

Atsižvelgdami į situaciją paštomate, paprastai klientus informuojame, jeigu tuo metu visos tinkamo dydžio dėžutės yra užimtos – klientas gali pasirinkti alternatyvą (pristatyti siuntą į kitą paštomatą, pristatyti kurjeriu) arba palaukti, kol reikiama dėžutė atsilaisvins“, – teigiama Lietuvos pašto atstovė spaudai komentare.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.