Pamatęs elektros sąskaitą vilnietis neteko amo: tokios sumos nebuvo net sapnavęs

Pradėdamas rašyti šį straipsnelį iš karto noriu pasakyti, kad tai ne joks „Ignitis“ konkurentų užsakytas straipsnis, nes dėl tokio jų elgesio su savo klientais taip tikrai gali pasirodyti.

Vyras paaiškino, kodėl jis gavo beveik 100 eurų didesnę sąskaitą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vyras paaiškino, kodėl jis gavo beveik 100 eurų didesnę sąskaitą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vyras paaiškino, kodėl jis gavo beveik 100 eurų didesnę sąskaitą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vyras paaiškino, kodėl jis gavo beveik 100 eurų didesnę sąskaitą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vyras paaiškino, kodėl jis gavo beveik 100 eurų didesnę sąskaitą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vyras paaiškino, kodėl jis gavo beveik 100 eurų didesnę sąskaitą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vyras paaiškino, kodėl jis gavo beveik 100 eurų didesnę sąskaitą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Vyras paaiškino, kodėl jis gavo beveik 100 eurų didesnę sąskaitą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Vilnietis

Sep 26, 2021, 8:37 PM

Tai, ką parašysiu ,labai lengva patikrinti, kad tai yra tiesa, kuri, manau, atvers ne vienam žmogui, ketinančiam pasirašyti elektros tiekimo sutartį, pasirenkant su kokiu elektros teikėju reikia tai padaryti arba to nedaryti.

Taigi, kadangi reikėjo pasirinkti elektros tiekėją nuo 2021m gruodžio pabaigos, nutariau nelaukti ir pasirašiau (likau su tuo pačiu tiekėju) sutartį su „Ignitis“. Nauja sutartis įsigaliojo 2021-08-01 dieną.

Kiek atsimenu, „Ignitis“ buvo pranešęs, kad skaitliuko rodmenis turiu deklaruoti iki 2021-08-01 dienos. Kadangi pagal ankstesnę sutartį su „Ignitis“ buvau pasirašęs tiesioginio mokėjimo sutartį. Kad skaitytojui būtu aiškiau paaiškinu, ką tai reiškia. Su šia įmone pagal ankstesnių metų elektros sunaudojimo vidurkį nustatėme vidutinį vieno mėnesio sunaudojamos elektros vidurkį ir mokėjimą. Pagal jį kiekvieną mėnesį „Ignitis“ nuo mano sąskaitos nusirašydavo atitinkamą sumą pinigų. Jokių elektros rodmenų kiekvieną mėnesį man nereikėdavo deklaruoti, o metų pabaigoje „Ignitis“ inžinieriai atvažiuodavo, užfiksuodavo skaitliuko parodymus ir pagal juos jei reikėdavo primokėti.

Aš tuos pinigus sumokėdavau, o jei būdavo permoka, jie man užskaitydavo už tolimesnius mokėjimus. Kadangi su „Ignitis“ pasirašydamas naują sutartį praktiškai ją pratęsiau, nes pasirinkau tą patį tiekėją, tai ir šiuo atveju laukiau, kol „Ignitis“ inžinieriai nurašys skaitliuko parodymus ir taip už tą septynių mėnesių laikotarpį susitvarkysime mokėjimus pagal galiojančius tarifus.

Praėjus 2021-08-01 dienai, kai pradėjo jau galioti nauja elektros tiekimo sutartis, aš nesulaukdamas jokio pranešimo apie sunaudotos elektros energijos kiekį ir mano sumokėtų pinigų suderinimą, pats 2021-08-06 dieną deklaravau skaitliuko parodymus ir laukiau, kada „Ignitis“ pateiks suvestinę apie mano sunaudotos ir apmokėtos elektros sunaudojimo skirtumą, kad galėčiau jį apmokėti.

Po kiek laiko man prisijungus prie „Ignitis“ savitarnos svetainės netekau amo kai pamačiau, kad man įstatyta maždaug 100 eurų didesnė sąskaita, nei turėjo būti. Pasirodo, kad „Ignitis“ vietoje nepadarytos priemokos už praėjusius septynis mėnesius, pagal tuos tarifus, kurie galiojo. Visą nepriemoką paskaičiavo jau naujais padidėjusiais tarifais, kurie įsigaliojo nuo 2021-08-01 dienos.

Jų paaiškinimas buvo toks, kad aš privalėjau rodmenis deklaruoti iki tos dienos, o kadangi deklaravau 6 dienomis vėliau, tai jie vietoje tų šešių dienų pagal naują tarifą man paskaičiavo jau už visus septynis ankstesnius mėnesius.

Net jeigu ir jie teisūs, kad rodmenis privalėjau deklaruoti iki įsigaliojus naujai sutarčiai (nors anksčiau ir aprašiau, kad visą deklaravimo ir atsiskaitymo tvarką), tai visiškai paprasta paskaičiuoti, koks yra mokėtinas skirtumas tarp ankstesnių ir naujų tarifų už šešias dienas, kuris sudarytų keliasdešimt centų.

Tačiau jie taip argumentuodami nesivargina taip paskaičiuoti ir už visą septynių mėnesių sunaudotos elektros kiekio skirtumą man jau skaičiuoja naujais tarifais, pagal kuriuos vietoje vieno euro priskaičiuojama apie 100 eurų.

Kaip dabar suprantu, jie tiesiog specialiai laukė ir nenuiminėjo skaitliuko rodmenų iki 2021-07-01 dienos, kaip darydavo anksčiau, kad tik galėtų jau man pradėjus rūpintis rodmenimis šitaip paskaičiuoti ir taip be jokio pagrindo mane tiesiog apvogti.

Tai akivaizdus neteisėtas pinigų reikalavimas ir tai yra daroma iš savo lojalaus kliento, kuris pasirašė su jais naują elektros tiekimo sutartį, kurią esant mažiausiai galimybei ją nutrauksiu.

***

„Ignitis grupės“ Ryšių su visuomene projektų vadovas Lukas Zadarackas komentavo, kad skaitytojas rodmenis deklaravo po visuomeninio tiekimo sutarties nutraukimo, todėl rugpjūčio 6 d. deklaruoti kliento rodmenys iš pradžių buvo įskaityti ne kaip galutiniai visuomeninio tiekimo sutarties, o jau kaip nepriklausomo tiekimo sutarties rodmenys.

„Šiuo metu kliento sąskaitoje jau atlikta korekcija – minėti rodmenys buvo įskaityti kaip galutiniai visuomeninio tiekimo sutarčiai su liepos 31 d. data, jam buvo išrašyta patikslinanti sąskaita pagal perskaičiuotą suvartojimo vidurkį. Ją klientas jau apmokėjo.

Su jūsų minėtu klientu taip pat susisiekė mūsų klientų aptarnavimo kolegos ir detaliai paaiškino, kas lėmė tokią situaciją“, – komentavo „Ignitis grupės“ atstovas.

 

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.