Atšaukė renginį? Turite teisę atgauti pinigus ne tik už bilietą

Prieš savaitę sužinojau, kad Vilniuje esančiame bare „Vienuolyno kiemas“ koncertuos projektas „Bon Jeans“, atliekantis grupių „Bon jovi“ ir „Def Leppards“ dainas, tad su draugu nutarėm sudalyvauti, nes aš esu jų gerbėja (na, gal greičiau, „Bon Jovi“ ir „Def Leppards“ gerbėja). Koncerto pradžia turėjo būti 20 val. Atvykus kiek prieš 19 val. ir lyjant, mums buvo pasakyta, kad dėl lietaus koncertas gali vėluoti. Suprantama, nutarėm palaukti, viskas gerai.

Daugiau nuotraukų (1)

rasiukas1959

Jul 22, 2013, 2:56 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 8:20 PM

Užsisakėm pavalgyti, alaus, ir laukėm. Apie 21 val. išgirdom, kad dėl lietaus koncerto nebus. Pinigai už bilietus bus grąžinti. Tačiau... Jei būtume žinoję, kad koncerto nebus, išvis būtume nėję. Ypač tokiu oru (lietus ir šaltoka); ėjome būtent dėl koncerto.

Vakaro metu išleidom 53 Lt (čia neįskaitant pinigų už koncertą, jie buvo grąžinti).

Tad gal vertėtų kažkur prie koncerto reklamos pažymėti žvaigždutę, kad nesusirinkus tam tikram skaičiui žiūrovų, lyjant, sningant, koncertas bus atšauktas? Pinigus už koncertą mes atgavom, bet faktas tas, kad žinodama, jog koncerto nebus, aš išvis nebūčiau ten ėjusi.

Kas apsaugo klientus nuo išlaidų koncerto atšaukimo atveju? Kaip apie tai išvis sužinoti? Noriu sužinoti, kokiu įstatymu ar man nežinomomis taisyklėmis buvo remtasi, atšaukiant koncertą?

Pati dirbu klientų aptarnavimo srityje, tad nenoriu būti ta pikta, įnoringa ir nepagrįstus reikalavimus kelianti klientė, bet vis tik jaučiuosi apgauta.

Nepaisydama blogo oro, atvykau į klubą, laukiau koncerto pusantros valandos, išleidau pinigus veltui (pasikartosiu – tikėjausi išgirsti koncertą, o ne pavalgyti ir išgerti net ne itin tam tinkamu oru) ir koncerto nesulaukiau.

Lauksiu baro „Vienuolyno kiemas“ atsakymo ir patarimo, kaip išvengti tokios situacijos ateityje.

***

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Maisto produktų, turizmo ir rekreacinių paslaugų departamento direktorė Neringa Ulbaitė:

„Civiliniame kodekse įtvirtinta, kad „sutarties neįvykdymu laikomos bet kokios iš sutarties atsiradusios prievolės neįvykdymas, įskaitant netinkamą įvykdymą ir įvykdymo termino praleidimą“. Taigi, jei neįvyksta renginys, tai laikoma sutarties neįvykdymu ir prieštarauja sutarčių laikymosi principui. Atsižvelgiant į tai, neįvykus renginiui vartotojas turi teisę reikalauti grąžinti ne tik iš anksto už bilietus sumokėtus pinigus, bet ir atlyginti kitas dėl neįvykusio renginio patirtas išlaidas (pavyzdžiui, kelionės išlaidas).

Tarnybos nuomone, maistas ir gėrimai renginio metu (ar dar renginiui neprasidėjus), skirtingai nei protingos išlaidos kelionei, nebūtų laikomos būtinomis išlaidomis norint pamatyti renginį. Vis dėlto patirtų nuostolių dydį kiekvienu atveju vertina teismas.“

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.