Į Turkiją susiruošę lietuviai įstrigo Vilniaus oro uoste

Šeštadienį pirmasis lėktuvas iš Vilniaus oro uosto turėjo pakilti skrydžiui į Turkijos kurortą Antaliją. Specialiai į Lietuvą su šeima iš Londono grįžęs ir paskutinę vasaros dieną į Turkiją pailsėti susirengęs Tomas Jansonas buvo priblokštas.

„Small Planet Airlines“ lėktuvo laukiantys poilsiautojai skundžiasi, kad yra įstrigę tarp žemės ir dangaus.<br>V.Balkūno nuotr.
„Small Planet Airlines“ lėktuvo laukiantys poilsiautojai skundžiasi, kad yra įstrigę tarp žemės ir dangaus.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Artūras Pučėta, Artūras Jančys

2013-08-31 11:02, atnaujinta 2018-03-01 15:37

„Mano žmona laukiasi kūdikio, kartu keliauja ir dvejų metų dukra, o mus laiko uždarytus išvykimo salėje.

Skristi į Turkiją turi apie 180 poilsiautojų, visi nepatenkinti ir pikti. „Small Planet Airlines“ lėktuvo oro uoste - nė kvapo. Su mumis nebendrauja jokie kelionių agentūrų atstovai, o oro uosto darbuotojai kaskart meluoja“, - teigė vyras.

Pasak jo, atmosfera išvykimo salėse buvo bjauri. Be miego ir valgio pavargę žmonės ėmė atvirai reikšti nepasitenkinimą. „Mums jau kelis kartus melavo, kad lėktuvas bus po valandos. Niekas jau nebetiki oro uosto darbuotojų pranešimais“, - tikino T.Jansonas. Anot jo, paskutinė žinia buvo, kad keleiviai į lėktuvą galės įlipti 16 valandą.

„O ką daryti per likusį laiką? Juk daug žmonių atvyko ne iš Vilniaus, jie nemiegojo naktį, kad galėtų laiku atvykti į oro uostą. Dabar visi turi sėdėti ir laukti“, - piktinosi keleivis. Jis didelį apmaudą jaučia dėl to, kad į savo klientų bėdą visiškai nereaguoja keliones pardavusios agentūros.

Ryte keleiviams niekas neatsakė į telefono skambučius bendrovėse, kurių atstovai turėtų rūpintis keliautojais - „West Express“ ir „Novaturas“.

Kiti poilsiautojai samprotauja, kad oro uosto darbuotojai galėjo įspėti apie nesklandumus prieš patenkant į patikros zoną. Tik vėliau keleiviai iš vieno apsaugos darbuotojo sužinojo, kad „Small Planet Airlines“ lėktuvas ryte nepakilo iš Ispanijos ir stovi ten sugedęs.

Anot liudininkų, daug žmonių vyksta poilsiauti su šeimomis. Salėse dūsauja šeimos su mažais, zirziančiais vaikais, žmonės alkani ir dirglūs. Jie tikisi sulaukti nors vieno atstovo iš bendrovių, kurios turi rūpintis kelione.

Papildyta 11 val. Po to, kai lrytas.lt paskelbė apie keleivių dramą Vilniaus oro uoste, kelionės organizatorių atstovai apviltiems žmonėms leido išeiti iš terminalo. Keleiviams su mažais vaikais suteikė viešbutį.

Tačiau dešimtys keleivių, kurie buvo be vaikų, vis dar blaškėsi po salę, iš oro linijų kompanijos atstovų negauna jokių aiškių žinių, kada atskris kitas lėktuvas vietoj sugedusio.

„Sulaukėme neaiškaus pažado, kad galbūt atskris 16 val. Bet neformaliai pakalbėjęs su apsaugos viršininku supratau, kad tikimybė labai menka. Jis sakė, kad maža „Small Planet Airlines“ kompanija keleivius nuvilia ne pirmąkart. Gavome žinių, kad mums žadėtas lėktuvas pasirinko pelningesnį reisą ir yra už 7 valandų trukmės kelio nuo Vilniaus“, - pasakojo vienas Antalijos saule vargu ar pasilepinsiantis keleivis.

Vėliau bendrovė pranešė, kad lėktuvas turėtų pakilti 22 valandą. Šįkart pažadas išsipildė - „Small Planet Airlines“ į Turkiją iš Vilniaus išskrido 22 val. 30 min.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.