Klaipėda širsta: referendumo agitatoriams taisyklės negalioja

Trečiadienį vakare, apie 20 valandą teko pamatyti nekokį referendumo (dėl žemės nepardavimo užsieniečiams-Red.) propagandininkų elgesio pavyzdį. Sėdėdami dviejuose automobiliuose, apsiginklavę referendumo ir vieno Seimo nario atributika, vėliavomis ir gana prastos kokybės garso technika, agitatoriai leidosi raginti klaipėdiečių dalyvauti referendume.

Klaipėdos gyventojai užfiksavo galimą referendumo agitatorių pažeidimą.<br>Stop kadras
Klaipėdos gyventojai užfiksavo galimą referendumo agitatorių pažeidimą.<br>Stop kadras
Daugiau nuotraukų (1)

Saulius Žukauskas

Jun 26, 2014, 3:50 PM, atnaujinta Feb 12, 2018, 11:50 AM

Atrodo, joks įstatymas to nedraudžia, gali drąsiai važiuoti gatvėmis ir rėkauti, ką nori. Tačiau Klaipėdos mieste per Biržos tiltą nuo 20 val. vakaro leidžiama važiuoti tik viešajam transportui, taksi automobiliams ir, berods, neįgaliesiems.

Pateiktame vaizdo įraše matosi, kaip agitatorių automobiliai leidžiasi Biržos tilto link ir ant jo užvažiuoja. Taigi kyla keletas klausimų.

Visų pirma, ar minėtos transporto priemonės atitinka galinčių važiuoti per tiltą priemonių kategorijas? Į viešąjį transportą jos nepanašios. Galbūt ponas (Petras-Red.) Gražulis planuoja sekti vieno garsaus Kauno politiko pavyzdžiu ir savo atributika apkarstytą automobilį iš anksto užregistravo kaip taksi?

Galų gale, neįgaliųjų ženklo ten buvę asmenys tikrai nebuvo užsikabinę. O iš to išplaukia kitas klausimas: ar žmonės, raginantys keisti Konstituciją, turi teisę pažeidinėti Klaipėdos miesto tarybos nustatytas taisykles?

Panašu, jog referendumininkams nė motais Klaipėdos miesto sprendimai ir netgi jų pačių saugumas. Juk tiltas lengviesiems automobiliams uždarytas vardan jų pačių saugumo, nes tiltu negali važiuoti daugiau nei 600 automobilių per valandą. Viršijus šią apkrovą, tiltas gali sugriūti.

Nenoriu raginti eiti ar neiti į referendumą, tačiau akivaizdu, kad tie žmonės, kurie negerbia Klaipėdos mieste priimtų sprendimų, vargu ar gali suvokti nacionalinės reikšmės sprendimų stiprybes ir silpnybes.

Be to, paskutinis agitatorių automobilis įvažiuoja į sankryžą degant geltonam šviesoforo signalui.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.