Atrodo, joks įstatymas to nedraudžia, gali drąsiai važiuoti gatvėmis ir rėkauti, ką nori. Tačiau Klaipėdos mieste per Biržos tiltą nuo 20 val. vakaro leidžiama važiuoti tik viešajam transportui, taksi automobiliams ir, berods, neįgaliesiems.
Pateiktame vaizdo įraše matosi, kaip agitatorių automobiliai leidžiasi Biržos tilto link ir ant jo užvažiuoja. Taigi kyla keletas klausimų.
Visų pirma, ar minėtos transporto priemonės atitinka galinčių važiuoti per tiltą priemonių kategorijas? Į viešąjį transportą jos nepanašios. Galbūt ponas (Petras-Red.) Gražulis planuoja sekti vieno garsaus Kauno politiko pavyzdžiu ir savo atributika apkarstytą automobilį iš anksto užregistravo kaip taksi?
Galų gale, neįgaliųjų ženklo ten buvę asmenys tikrai nebuvo užsikabinę. O iš to išplaukia kitas klausimas: ar žmonės, raginantys keisti Konstituciją, turi teisę pažeidinėti Klaipėdos miesto tarybos nustatytas taisykles?
Panašu, jog referendumininkams nė motais Klaipėdos miesto sprendimai ir netgi jų pačių saugumas. Juk tiltas lengviesiems automobiliams uždarytas vardan jų pačių saugumo, nes tiltu negali važiuoti daugiau nei 600 automobilių per valandą. Viršijus šią apkrovą, tiltas gali sugriūti.
Nenoriu raginti eiti ar neiti į referendumą, tačiau akivaizdu, kad tie žmonės, kurie negerbia Klaipėdos mieste priimtų sprendimų, vargu ar gali suvokti nacionalinės reikšmės sprendimų stiprybes ir silpnybes.
Be to, paskutinis agitatorių automobilis įvažiuoja į sankryžą degant geltonam šviesoforo signalui.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.