„Ar tokiems atvejams yra taikoma kokia nors išimtis? Ar tai tiesiog neapsižiūrėjimas?“ – klausė skaitytojas.
„Teo“ komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis aiškino, kad aprašytu atveju bendrovė elgiasi tinkamai.
„Kalbame apie asmeniškai klientui pateiktą informaciją apie jo atsiskaitymą už „Teo“ suteiktas paslaugas. Tokiai informacijai nėra taikomas reikalavimas mokėtiną sumą nurodyti dviem valiutomis. TEO yra prisijungusi prie Ūkio ministerijos inicijuoto geros verslo praktikos įvedant eurą memorandumo. Todėl sąskaitose, kaip ir rekomenduojama, mokėtiną sumą klientams pateikiame dviem valiutomis. Tai nėra privaloma, tačiau siekiame savo klientams padėti priprasti prie euro.
Kad klientams būtų aiškiau, kaip vyksta perskaičiavimas, savo interneto svetainėje taip pat įdėjome elektroninę skaičiuoklę. Ja patogu pasitikrinti, ar eurais pateikta suma teisinga“, – kalbėjo A.Bubnelis.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.