„Čia panaudotas aerozolinis balionėlis su greitai užsiliepsnojančiu skysčiu, bet tinka ir benzinas. Šio manevro esmė – labai staigiai į padangą prileisti oro, kad ji išsipūstų ir padangos kordas apžiotų ratlankį, o toliau galima pūsti ratą iki reikiamo slėgio“, – apie vaizdo įrašą pasakojo Vasilijus.
Vyras aiškino, kad visiškai be oro esantį vilkiko ratą pripūsti pūtimo žarna neįmanoma, nes pro tarpą tarp kordo ir ratlankio tas oras paprasčiausiai išeina.
„Yra du būdai pripūsti vilkiko padangą, kai ji visiškai be oro. Vaizdo įraše – vienas iš jų. Kitas būdas, kai vietoj degaus skysčio įpučiamas didelis kiekis suspausto oro. Kadangi tai galima padaryti tik servise, bet jį ne visada rasi, iš bėdos galima pripūsti ir tokiu būdu. O ką daryt, jei kitos išeities nėra?
Žinoma, degų skystį reikia uždegti, o tokį darbą atlikti be patirties yra gana pavojinga“, – įspėjo vyras.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.