Kebabų užsisakiusios studentės tokio siuntinio nesitikėjo

Norėtume pasidalyti savo įspūdžiais apie maistą, kurio užsisakėme į namus iš Kauno „Mexico Pizza“ picerijos. 

Atidarius pakuotes ir pradėjus nagrinėti, kokios kokybės maistą gavome, teko gerokai nusivilti.<br>Skaitytojos nuotr.
Atidarius pakuotes ir pradėjus nagrinėti, kokios kokybės maistą gavome, teko gerokai nusivilti.<br>Skaitytojos nuotr.
Ant picos radome pomidoro galą su neišpjauta šakelės galvute, kebabai lėkštėje nustebino sudžiūvusia (sena arba perkepta mėsa), bulvytės buvo sudegusios ir sudžiūvusios, o kebabas lavaše buvo virtęs į kebabo blyną, kurio net paimti į rankas buvo neįmanoma.<br>Skaitytojos nuotr.
Ant picos radome pomidoro galą su neišpjauta šakelės galvute, kebabai lėkštėje nustebino sudžiūvusia (sena arba perkepta mėsa), bulvytės buvo sudegusios ir sudžiūvusios, o kebabas lavaše buvo virtęs į kebabo blyną, kurio net paimti į rankas buvo neįmanoma.<br>Skaitytojos nuotr.
Ant picos radome pomidoro galą su neišpjauta šakelės galvute, kebabai lėkštėje nustebino sudžiūvusia (sena arba perkepta mėsa), bulvytės buvo sudegusios ir sudžiūvusios, o kebabas lavaše buvo virtęs į kebabo blyną, kurio net paimti į rankas buvo neįmanoma.<br>Skaitytojos nuotr.
Ant picos radome pomidoro galą su neišpjauta šakelės galvute, kebabai lėkštėje nustebino sudžiūvusia (sena arba perkepta mėsa), bulvytės buvo sudegusios ir sudžiūvusios, o kebabas lavaše buvo virtęs į kebabo blyną, kurio net paimti į rankas buvo neįmanoma.<br>Skaitytojos nuotr.
Ant picos radome pomidoro galą su neišpjauta šakelės galvute, kebabai lėkštėje nustebino sudžiūvusia (sena arba perkepta mėsa), bulvytės buvo sudegusios ir sudžiūvusios, o kebabas lavaše buvo virtęs į kebabo blyną, kurio net paimti į rankas buvo neįmanoma.<br>Skaitytojos nuotr.
Ant picos radome pomidoro galą su neišpjauta šakelės galvute, kebabai lėkštėje nustebino sudžiūvusia (sena arba perkepta mėsa), bulvytės buvo sudegusios ir sudžiūvusios, o kebabas lavaše buvo virtęs į kebabo blyną, kurio net paimti į rankas buvo neįmanoma.<br>Skaitytojos nuotr.
Ant picos radome pomidoro galą su neišpjauta šakelės galvute, kebabai lėkštėje nustebino sudžiūvusia (sena arba perkepta mėsa), bulvytės buvo sudegusios ir sudžiūvusios, o kebabas lavaše buvo virtęs į kebabo blyną, kurio net paimti į rankas buvo neįmanoma.<br>Skaitytojos nuotr.
Ant picos radome pomidoro galą su neišpjauta šakelės galvute, kebabai lėkštėje nustebino sudžiūvusia (sena arba perkepta mėsa), bulvytės buvo sudegusios ir sudžiūvusios, o kebabas lavaše buvo virtęs į kebabo blyną, kurio net paimti į rankas buvo neįmanoma.<br>Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Milda

Jun 1, 2015, 3:43 PM, atnaujinta Nov 25, 2017, 6:35 AM

Trečiadienį užsisakėme 2 kebabus lėkštėje, kebabą lavaše, bulvytes „Fri“ ir „Klasikinę“ picą.

Atvykus vairuotojui jau nustebome, kad kebabą lavaše vežė po kebabais lėkštėje ir su šaltu „Coca colos“ buteliuku. Dėl gėrimo, kuris buvo šaltas ir ilgai gabenamas, visas maistas jau buvo atšalęs, o gėrimas sušilęs.

Atidarius pakuotes ir pradėjus nagrinėti, kokios kokybės maistą gavome, teko gerokai nusivilti. Ant picos radome pomidoro galą su neišpjauta šakelės galvute, kebabai lėkštėje nustebino sudžiūvusia (sena arba perkepta mėsa), bulvytės buvo sudegusios ir sudžiūvusios, o kebabas lavaše buvo virtęs į kebabo blyną, kurio net paimti į rankas buvo neįmanoma.

Dėl susiklosčiusios situacijos nusprendėme paskambinti į minėtą greitojo maisto įstaigą ir susitarti dėl problemos sprendimo. Išvardijome visus trūkumus, ir su mumis kalbėjusi mergina pranešė, jog perskambins už kelių minučių.

Perskambinusi pranešė, jog pasitarė su valdžia ir pakeisti netinkamos kokybės maisto mums nesiruošia. Liepė patiems atvykti į vietą, kur būtų perkeptas vienas kebabas lavaše, dėl kitų išvardytų problemų atsakymo negavome.

Norime pasidalyti su kitais šia istorija ir užkirsti kelią šiai nekokybiško maisto ir nemalonaus bendravimo įstaigai.

***

„Mexico pizza“ administracijos komentaras:

„Nesuprantu,  ką skundo autorė šiais savo komentarais bei nuotraukomis (ne tik siųsdama juos į Jūsų redakciją, bet ir į socialinį tinklą „Facebook“ bei kitus portalus ir net į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą) bando pasiekti ir koks viso šito rašinėjimo tikslas.

Pirmiausia ji jau komentaro pradžioje teikia klaidingą informaciją apie produktų išdėliojimą pristatymo metu. Atliekant įvykio analizę įmonėje bei peržiūrint vaizdo įrašus puikiai matyti, kad minėtas kebabas lavaše buvo padėtas ant kitų patiekalų, kurie buvo dėželėse. Be to, merginos maistą iš vairuotojo perėmė Lietuvos sveikatos mokslų universiteto studentų bendrabučio pirmame aukšte, prie budėtojos, tad  nežinome, kokiu būdu ir kaip sudėliotą paketą jos nugabeno iki tikslo.

Labai sudomino skundo autorės frazė: „Atidarius pakuotes ir pradėjus nagrinėti, kokios kokybės maistą gavome.“ Kokiu tikslu užsakinėjamas maistas – valgyti ar nagrinėti? Nors mūsų picerijoje nuolat atliekamas savikontrolės vidaus auditas, periodiškai esame tikrinami Maisto ir veterinarijos tarnybos, visi produktai yra šviežūs bei kokybiški, bet  vis dėlto tai yra „greitas maistas“, o pristatomas jis važiuojant per visą miestą.

Nesuprantu, kaip žmonės nesuvokia, kad idealiausias maistas yra ką tik pagamintas, o ypač kebabai, plonapadės picos, bulvytės bei kiti traškūs karštieji patiekalai. Nors jie ir transportuojami būtent tam skirtuose krepšiuose, bet vos uždarius dėželę su karštu maistu, garai kondensuojasi, ir patiekalas praranda savo traškumą bei suminkštėja.

Žinoma, galime pagalvoti: kodėl teikiame tokią paslaugą, kurios negalime įgyvendinti idealiai?  Bet tokiu atveju šios paslaugos netektų daugybė klientų, kuriems ji tinka, kurie yra pakankamai išprusę bei logiškai mąstantys, kad suprastų paprastus fizikos dėsnius. Labai džiugu, kad skundo rašytoja pridėjo ir maisto nuotraukas, tad įvertinkite patys.  Pataisykite, jei klystu, bet jei žmogui nepatinka paveikslas – jis į jį daugiau nežiūri. Jei nepatinka muzika, jis jos tiesiog nebeklauso, bet nepradeda pulti atlikėjų ar autorių. Jei nepatiko nusipirkti kvepalai, jis tiesiog daugiau tokių nebepirks. Jei atrodo, kad per greitai nuvysta perkamos gėlės, ieškosime kito pardavėjo. Kodėl čia kitaip?

Be to, telefonu studentams buvo pasiūlyta apsilankyti picerijoje ir nemokamai pasiimti dar vieną, ką tik pagamintą traškantį kebabą, kurio jie reikalavo. O nemokamai vežioti papildomus patiekalus vien tam, kad įrodytume elementarius fizikos dėsnius, tikrai neturime tiek išteklių. 

Apmaudu, kad pas mus Lietuvoje bręsta toks „tolerantiškas“ bei „geranoriškas“ jaunimas, svarbu, kad „žino savo teises“. Nežinau, ar tokie poelgiai, stengiantis nužeminti, sukelti kuo daugiau sumaišties, apsunkinti kitus, pasireiškia dėl dėmesio stokos, ar dėl pavydo, ar kažkokios moralinės traumos.

Ir tokių atvejų Lietuvoje vis daugėja, nors kavinėse bei kitose gamybos įmonėse keliami vis didesni reikalavimai kokybei, vyksta didesnė kontrolė, ir dėl vis didėjančios konkurencijos tiesiog negali atsipalaiduoti, jei nori išlikti rinkoje.“

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.