Sugedę bananai pirkėją privertė susiraukti

Populiarus prekybos centras – daug nuolaidų, daug maisto ir akcijų atrakcijų. Bet kartais tos akcijos prasilenkia su sveiku protu. Arba, kaip dar galima būtų pasakyti, – jokios korporacinės atsakomybės už produktus.

Prekybos centre iš trijų dėžių akcinių bananų neradau nė vieno sveiko banano.<br>Skaitytojos nuotr.
Prekybos centre iš trijų dėžių akcinių bananų neradau nė vieno sveiko banano.<br>Skaitytojos nuotr.
Prekybos centre iš trijų dėžių akcinių bananų neradau nė vieno sveiko banano.<br>Skaitytojos nuotr.
Prekybos centre iš trijų dėžių akcinių bananų neradau nė vieno sveiko banano.<br>Skaitytojos nuotr.
Prekybos centre iš trijų dėžių akcinių bananų neradau nė vieno sveiko banano.<br>Skaitytojos nuotr.
Prekybos centre iš trijų dėžių akcinių bananų neradau nė vieno sveiko banano.<br>Skaitytojos nuotr.
Prekybos centre iš trijų dėžių akcinių bananų neradau nė vieno sveiko banano.<br>Skaitytojos nuotr.
Prekybos centre iš trijų dėžių akcinių bananų neradau nė vieno sveiko banano.<br>Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Eve

Jul 28, 2015, 6:04 PM, atnaujinta Oct 23, 2017, 10:52 AM

Lietuvoje bananų kaina neįprastai didelė (lyginant su kitomis Europos šalimis). Todėl mes, vartotojai, visai natūralu, ieškome nuolaidų viename ar kitame prekybos centre. Tad sulaukėme turbūt metų akcijos – „Maximoje“ bananai – vos 69 euro centai. Turbūt seniai net aš tokias kainas mačiau. Važiuoju pirkt. Atvažiuoju, o ten...

Gerbiama „Maxima“, tokius bananus net ir nukainotus netinka pardavinėti, jau nekalbant apie reklamos įdėjimą ir vartotojų pritraukimą. Visai suprantama, užsakant iš tolimųjų kraštų, vežant visko gali būti ir centrai patiria nemažai neplanuotų išlaidų.

Bet jei pasitaikė labai prasta partija ar jei transportas kur nors užlaikytas buvo ir dėl to produktas kiek pagedo, nedarykite iš to „metų akcijos“. Buvau ir aš prekybos centre, iš trijų dėžių akcinių bananų neradau nė vieno sveiko banano ar bent tokio, kurį valgyčiau (mėgstu sunokusius ir minkštus, na, bet ne košę viduje). 

Tad gal įtraukite į atsargų nurašymą kaip netinkamus naudoti ir nedarykite iš to pelno, ieškodami, o gal kas pirks. Aišku, bus ir tokių, juk oho kaip pigu.

***

Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos vadovės Renatos Saulytės komentaras:

„Apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos. Visada stengiamės savo klientams pasiūlyti tik šviežius ir kokybiškus produktus, nesvarbu, ar jiems taikomos nuolaidos, ar ne. Kad akcijų metu išparduodami nekokybiški ar prekinę išvaizdą praradę produktai, yra niekuo nepagrįstas mitas.

Klientai reiklūs kokybei ir išvaizdai, vaisiai pirmiausia turi būti išvaizdūs ir nepraradę prekinės išvaizdos, kad juos pirktų. Jeigu vaisių išvaizda neatitinka aukštų kokybinių klientų reikalavimų, jų tiesiog neperka, net ir sumažinus kainą.

Per akcijas paprastai produktų kokybei skiriamas maksimalus dėmesys, nes produktų akcijų metu įsigyja kur kas daugiau klientui nei paprastai, taigi daugiau klientų įvertina ir jų kokybę.

Bananai – viena populiariausių prekių mūsų prekybos tinkle ir visada džiaugiamės galėdami klientams pasiūlyti įsigyti šių vaisių už patrauklią kainą. Šiandien bananų galima rasti beveik kiekvieno kliento krepšelyje. Tad, siekiant patenkinti klientų poreikius, bananams iš visų vaisių labai dažnai taikomos akcijos.

Nuotraukoje matyti neperrinkti vaisiai. Bananai parduotuvėje yra nuolat liečiami, klientai juos renkasi, atsilaužia reikiamą skaičių iš kekės, neretai taip pažeisdami ir kitus vaisius, tad natūralu, kad įsibėgėjus dienai bananai praranda savo prekinę išvaizdą. Ypač greitai tai nutinka akcijų metu, kai bananai sudomina kur kas didesnį nei paprastai klientų skaičių.

Mūsų darbuotojai per dieną perrenka vaisius ir daržoves, tai nuolatinis nenutrūkstamas procesas, tačiau, kaip matome iš nuotraukos, užfiksuoti bananai, kurie, deja, dar nebuvo perrinkti. Mūsų parduotuvių vaisių ir daržovių skyriuose dirbantiems darbuotojams tai viena svarbiausių užduočių, tad būsime labai dėkingi, jei klientė pasidalys informacija, kurioje parduotuvėje nufotografavo vaisius.

Savo ruožtu įsipareigojame visų parduotuvių darbuotojus įspėti dažniau perrinkti bananus, akyliau sekti jų prekinę išvaizdą prekybos vietoje.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.