„Tokie pat, ar ne?“ – palinksėjo ji didžiuodamasi.
„Bet... kaip?“, – nustebau aš. Žinau, kad tokiems įsigyti, prireiktų trečdalio mano algos. O ji tikrai gyvena ne ką prabangiau.
Draugė mane apšvietė, kad nebūtina mokėti taip brangiai. Yra tokia internetinė parduotuvė „Luxurylife“, ten tokius – tai yra atrodančius kaip iš „J.Crew“ galima nusipirkti už dvidešimt kelis eurus. Ir esą kokia gi čia gėda taupyti – šią parduotuvę pamėgusios net Lietuvos žvaigždės.
Grįžusi namo atsidariau tą internetinę svetainę. Ir pačiam pirmam puslapyje išvydau mūsų įžymių moterų nuotraukas. Ne tik įžymių, bet ir stilingų – viduryje pati Asta Valentaitė!
Peržiūrėjau katalogus, kainas... Draugė nemelavo: batų segės, kokių seniai norėjau – 25 eurai. Bet oficialiame „J.Crew“ puslapyje lygiai taip pat atrodančios segės – 57 eurai. Žiūriu kitus, ir vėl: nurodytam puslapyje auskarai kainuoja 22 eurus, oficialiame itin panašūs – 101 eurą.
Kas labiausiai nustebino, kad savo svetainėje „Luxurylife“ naudoja originalias „J.Crew“ nuotraukas, nors, ko gero, parduoda ne tuos pat gaminius.
Toliau vykdydama tyrimą, apsilankiau “Luxurylife“ paskyroje Feisbuke. Ir ten aptikau auskarų reklamą, kurią naudoja ir „Dior“. Kažin, ar šie pardavėjai turi tam teisę? Neįtikėtina. Ir sakau „neįtikėtina“ blogąja prasme. Man asmeniškai toks įžūlumas bado akis.
Feisbuke įsitikinau, kad žvaigždės šią parduotuvę išties mėgsta. Čia radau daug žymių moterų nuotraukų su „Luxurylife“ parduodamais gaminiais.
Beje, ten pamačiau ir Lietuvos stiliaus ikonos Agnės Jagelavičiūtės nuotrauką su sege, kurios kaina nurodoma 22 eurai. Tyčia paieškojau internete tokios segės. Ir radau - interneto parduotuvėje alliexpress.com galima nusipirkti kiek daugiau, nei už 3 JAV dolerius.
Dar vienas keistas dalykas, kad ši parduotuvė nurodo bendradarbiaujanti su garsiais Lietuvos salonais. Pavyzdžiui, visiems žinomo stilisto Kęsto Rimdžiaus įvaizdžio namais „Kukla Beauty Box“. Na, tikrai, negi nežinote, kad dirbate su “copy-paste“ principu sukurta prabanga? Apgaulė bado akis!
Aišku, prisimenant skandalą su garsiuoju Mariumi Gelažniku, gal visa tai ir nieko nuostabaus. Dar kartą nusivyliau mūsų žvaigždėmis.
O gal aš kažko nesuprantu, ir „Luxurylife“ turi ypatingą sandėrį, pagal kurį „J.Crew“ sako: „Žinoma, imkite mūsų dizainą, imkite mūsų fotografijas, kodėl gi ne – juk taip mylime Lietuvą“?
Būtų nuostabu. Tada reikėtų tautiškai susidraugauti ir su „Chanel“.
* * *
„Bendraukime“ paskambino „Luxurylife“ internetiniame puslapyje nurodytu kontaktiniu telefonu.
„Jau sulaukiau krūvos skambučių iš savo partnerių, kurie po jūsų kreipimosi jaudinasi ir nesupranta, apie kokią problemą kalbama. Visų pirma, „Luxurylife“ nėra gamintojai. Mes perparduodame įvairių gamintojų ir tiekėjų papuošalus. Klientų neklaidiname – niekur nėra teigiama, jog tai „J.Crew“ ar kitos firmos papuošalai. Turime savo tiekėjus.
Sunku pasakyti, kaip laiško autorė nustatė, kad mūsų ir „J.Crew“ gaminiai yra identiški. Aš pati negaliu šito teigti. Mūsų medžiagos ir dizainas kiti. Visas internetas pilnas panašių kūrinių. Kainos yra tokios, kokios yra“, – komentavo “Luxurylife“ atstovė, kuri nenorėjo, kad jos pavardė būtų skelbiama.
Redakcija taip pat susisiekė su įvaizdžio namais „Kukla Beauty Box“. Administratorė komentuoti atsisakė ir pasiūlė paskambinti kitą dieną.
Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.