Fotografas pasibaisėjo prekybos centro reklama – draugai pritarė

Gyvenu Vilniuje, Žvėryno rajone, visai netoli prekybos centro „Panorama“. Centru esu patenkintas: daug reikalingų parduotuvių, restoranų, kokybiška paslaugų sfera. Bet jau kurį laiką įvaizdį gadina labai įkyri reklama: simpatiškos panelės veidas su kažkokiu nutįsusiu lašu ant lūpos.

Esu įsitikinęs – sumokėti nemaži pinigai. Bet rezultatas vulgarus, gašlus ir apgailėtinas.<br>Laiško autoriaus nuotr.
Esu įsitikinęs – sumokėti nemaži pinigai. Bet rezultatas vulgarus, gašlus ir apgailėtinas.<br>Laiško autoriaus nuotr.
Jau kurį laiką įvaizdį gadina labai įkyri reklama: simpatiškos panelės veidas su kažkokiu nutįsusiu lašu ant lūpos.<br>Laiško autoriaus nuotr.
Jau kurį laiką įvaizdį gadina labai įkyri reklama: simpatiškos panelės veidas su kažkokiu nutįsusiu lašu ant lūpos.<br>Laiško autoriaus nuotr.
Prisidengimas menamu originalumu – negi tai vienintelis būdas pritraukti pirkėją?<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Prisidengimas menamu originalumu – negi tai vienintelis būdas pritraukti pirkėją?<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Dizaineris ir fotografas, Lietuvos dailininkų sąjungos narys Jurginas Žilys

Sep 20, 2015, 3:09 PM, atnaujinta Oct 14, 2017, 10:07 PM

Modelis nufotografuotas ir lašas „prikabintas“ profesionaliai. Esu įsitikinęs – sumokėti nemaži pinigai. Bet rezultatas vulgarus, gašlus ir apgailėtinas. Patikėkit, apsiseilėjęs veidas už kiekvieno kampo – tikrai ne pats geriausias įvaizdis rimtam prekybos centrui. Pamačius tokią reklamą, jokiame to centro restorane nebesinori net alaus išgerti.

Esu dizaineris ir fotografas, Lietuvos dailininkų sąjungos narys. Prieš rašydamas šias eilutes aš dėmesingai išklausiau skirtingų profesijų atstovų nuomonių šiuo klausimu. Visų kalbintųjų požiūris sutapo su manuoju.

Gerbiamieji reklamos gamintojai, padarykite taip, kad iš galutinio produkto dingtų net užuomina į šleikštulį. Prisidengimas menamu originalumu – negi tai vienintelis būdas pritraukti pirkėją?

* * *

Laiško autoriaus minimos reklamos pasirinkimą komentuoja prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė:

„Šio sezono reklaminėje komunikacijoje, kurioje pristatome mados ir gero maisto tandemą, vaizduojama mergina, varvinanti seilę tiesiogine to žodžio prasme. Taip vaizdu atspindėjome populiarų posakį, nes šio sezono kolekcijos yra ypač patrauklios, o išskirtinio maisto pasiūla „Panoramoje“ itin gausi ir įvairi – pasirinkimas platus, o norėsis išties visko. 

Šios vizualinės išraiškos tikslas – atkreipti dėmesį, išsiskirti ir sudominti žiūrovą. Mūsų reklaminei komunikacijai nėra būdinga vaizduoti daugumai priimtinus, tačiau retai kam įsimenančius, be priežasties laimingus žmones, tad stengsimės stebinti akį ir atkreipti dėmesį ir ateityje.

Prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ tikslinis klientas, kuriam skirta ši reklama, yra plačių kosmopolitiškų pažiūrų vilnietis, turintis humoro jausmą, tad tikime, kad ši daugiasluoksnė reklama bus traktuojama ne tiesiogiai, o suvokiant perkeltinę jos prasmę.“

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.