Modelis nufotografuotas ir lašas „prikabintas“ profesionaliai. Esu įsitikinęs – sumokėti nemaži pinigai. Bet rezultatas vulgarus, gašlus ir apgailėtinas. Patikėkit, apsiseilėjęs veidas už kiekvieno kampo – tikrai ne pats geriausias įvaizdis rimtam prekybos centrui. Pamačius tokią reklamą, jokiame to centro restorane nebesinori net alaus išgerti.
Esu dizaineris ir fotografas, Lietuvos dailininkų sąjungos narys. Prieš rašydamas šias eilutes aš dėmesingai išklausiau skirtingų profesijų atstovų nuomonių šiuo klausimu. Visų kalbintųjų požiūris sutapo su manuoju.
Gerbiamieji reklamos gamintojai, padarykite taip, kad iš galutinio produkto dingtų net užuomina į šleikštulį. Prisidengimas menamu originalumu – negi tai vienintelis būdas pritraukti pirkėją?
* * *
Laiško autoriaus minimos reklamos pasirinkimą komentuoja prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė:
„Šio sezono reklaminėje komunikacijoje, kurioje pristatome mados ir gero maisto tandemą, vaizduojama mergina, varvinanti seilę tiesiogine to žodžio prasme. Taip vaizdu atspindėjome populiarų posakį, nes šio sezono kolekcijos yra ypač patrauklios, o išskirtinio maisto pasiūla „Panoramoje“ itin gausi ir įvairi – pasirinkimas platus, o norėsis išties visko.
Šios vizualinės išraiškos tikslas – atkreipti dėmesį, išsiskirti ir sudominti žiūrovą. Mūsų reklaminei komunikacijai nėra būdinga vaizduoti daugumai priimtinus, tačiau retai kam įsimenančius, be priežasties laimingus žmones, tad stengsimės stebinti akį ir atkreipti dėmesį ir ateityje.
Prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ tikslinis klientas, kuriam skirta ši reklama, yra plačių kosmopolitiškų pažiūrų vilnietis, turintis humoro jausmą, tad tikime, kad ši daugiasluoksnė reklama bus traktuojama ne tiesiogiai, o suvokiant perkeltinę jos prasmę.“
Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.