Gavau dovanų kuponą nakvynei Druskininkų viešbutyje „Pušynas“. Su vyru išsiruošėme maloniam savaitgaliui. Deja...
Mus pasitiko mažutis sovietinis liftas, toks pat mažutis kambarys, o jame – sulamdytos žaliuzės, purvinos sienos... Ventiliacijos nėra, langai aprasoję, vonioje smirda pelėsiu.
Na, gerai – sakoma, dovanotam arkliui į dantis nežiūri, bet nuotaika buvo sugadinta. Grįžę pasiguodėm draugams, šie labai nustebo ir parodė nuotraukas, kaip perkant atrodė pasiūlymas. Taigi, galite palyginti ir jūs :).
* * *
Druskininkų sanatorijos „Pušynas“ direktoriaus pavaduotojas marketingui Jevgenijus Erhardas teigė, kad vizualinį kambarių vaizdo skirtumą veikiausiai lėmė tai, kad reklamai viešbutį fotografavo profesionalas su profesionalia aparatūra, apšvietimu, todėl ir nuotraukos išėjo gražesnės.
„Galima netgi gerai suremontuotą butą nufotografuoti taip, kad jis atrodys nekaip. Pavyzdžiui, aprasoję langai. Tokiu oru išsimaudykime po dušu ir kiekvieno buto langai aprasos.
Antra vertus, mes esame 3 žvaigždučių ekonominės klasės viešbutis, kainos nedidelės, todėl ir nepretenduojame į aukščiausią klasę“, – kalbėjo J.Erhardas ir teigė, jog susisiekė su Lina, kad galėtų išsiaiškinti klientės nepasitenkinimo priežastis.
Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.