„Motinos diena svarbi kiekvienam iš mūsų. Taip pikta, kad noras pradžiuginti mūsų brangiausias mamas baigėsi katastrofa. Nuotraukos internetiniame puslapyje visiškai neatitinka realybės“, – piktinosi skaitytoja.
Ji parodė dvi nuotraukas: vieną, kaip, jos manymu, atrodė jos užsakyta puokštė nuotraukoje, ir kitą, kaip gėlės atrodė iš tiesų. Pasak moters, už šią puokštę ir jos pristatymą ji sumokėjo 42 eurus.
„Tai – ne tik sugadinta šventė, bet ir pasityčiojimas iš klientų“, – kirto ji.
Įmonė „Interflora“, iš kurios autorė teigė įsigijusi puokštę pažymėjo, kad pačios gėlės kainavo 35 eurus, o pristatymas – 7 eurus. „Mūsų klientė pasirinko puokštę „Prabangi puokštė su raudonomis rožėmis“ ir pasirinko dydį „Mažas, bet dailus“.
Mūsų tinklalapyje pavaizduota puokštė yra tarpinio dydžio tarp „Aukso vidurys“ ir „Deluxe“ ir tai yra nurodyta mūsų tinklalapyje po puokštės nuotrauka. Todėl mūsų klientas žino, kad puokštė bus tikrai mažesnė.
Nuotrauką, kurią atsiuntė klientė, yra padaryta iš šono ir dėl to nesimato visų į puokštę įdėtų gėlių. Puokštės spalva ir gėlės atitinka nuotrauką mūsų tinklalapyje. Puokštėje buvo panaudotos šviežios ir gražios gėlės“, – atrėmė „Interflora“ atstovai.
O kokia Jūsų patirtis su gėlių bei dovanų pristatymo tarnybomis? Pasakojimus siųskite adresu bendraukime@lrytas.lt
Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.