Išvydo, kas plaukioja žymios kavinės sriuboje: „Čia jau viršūnė“

Niekada nesu rašiusi tokio formato laiško, tačiau šį kartą jau negaliu nutylėti. Savaitgalis prasidėjo puikiai, nes Klaipėdoje vyko jaunimui skirti renginiai. Tad dieną nusprendžiau papietauti Klaipėdoje esančioje žymioje kavinėje.

„123rf.com“ ir skaitytojos nuotr. fotomontažas.
„123rf.com“ ir skaitytojos nuotr. fotomontažas.
Ilgai laukti nereikėjo, sriubą atnešė greitai.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Ilgai laukti nereikėjo, sriubą atnešė greitai.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Tačiau pradėjusi valgyti sriuboje radau tarakoną...<br>Skaitytojos nuotr.
Tačiau pradėjusi valgyti sriuboje radau tarakoną...<br>Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Vaiva

Sep 13, 2016, 1:53 PM, atnaujinta May 13, 2017, 5:25 AM

Ten valgiau ne pirmą kartą, aptarnavimu nesiskundžiu, jauki atmosfera, šiltas klientų priėmimas. Tačiau manau, kad tądien ten valgiau paskutinį kartą.

Atėjau norėdama dienos sriubos ir picos, tačiau man pasakė, kad dienos sriubos nebėra, o pasirinktai picai pritrūko ingredientų, todėl nėra ir jos. Visko juk būna, užsisakiau barščių sriubos ir apkeptų cepelinų. Ilgai laukti nereikėjo, sriubą atnešė greitai. Tačiau pradėjusi valgyti sriuboje radau tarakoną...

Tikrai nesu išranki maistui, bet čia jau buvo viršūnė. Suprasčiau, jei sriuboje būtų plaukas ar musė, bet tarakonas? Iškart kyla klausimas, kokiomis sąlygomis yra gaminamas maistas? Nebenorėjau daugiau nieko.

Atėjusi administratorė atsiprašė ir pasiūlė deserto ar kavos nemokamai, tačiau atsisakiau, paprašiau sąskaitos už gėrimus, administratorė dar kartą atsiprašė ir pasakė, kad nereikia mokėti. Darbuotojams jokių priekaištų neturiu, tačiau sanitarinės apžiūros šiai kavinei tikrai reikėtų.

Pati niekada nesusimąsčiau apie tai, kokiomis sąlygomis yra gaminamas maistas kavinėse ir kas yra atnešama klientams, kol pati nepamačiau. O jei tas tarakonas būtų buvęs ne mano, o vaiko lėkštėje? Na, taip, kitose šalyse tuos vabalėlius žmonės valgo, bet asmeniškai man tai yra nepriimtina ir klientų labui šią kavinę reikėtu kuo greičiau aplankyti sanitarams...

***

Laiško autorės minėtos kavinės atstovas atsiprašė ir tikino, jog kavinė yra reguliariai tikrinama.

„Visų pirma, dar kartą nuoširdžiai atsiprašome klientės dėl šio įvykio. Nevyniosime žodžių į vatą – tai bjaurus radinys ir jam negali būti jokių pasiteisinimų. Griežtų vidinių priemonių imtasi jau seniai, o dabar kontrolė bus dar labiau sustiprinta, jog situacija nebepasikartotų.

Pradėtas detalus vidinis patikrinimas, pagal kurio rezultatus sustiprinsime sanitarijos kontrolę šiame restorane. Visas patiekalas, kur rastas toks radinys, utilizuotas, kad nebūtų patiektas kitiems klientams.

Visgi reikia pastebėti, jog tai išskirtinis atvejis ir jis neturi nieko bendro su viso tinklo restoranuose taikomais sanitarijos reikalavimais. Kavinė neseniai tikrinta ir reguliariai tikrinama Valstybinės maisto ir veterinarijos specialistų, kurie nustatė, kad joje laikomasi svarbiausių maisto saugos ir higienos reikalavimų. O mes savo ruožtu juos taikysime dar griežčiau“, – tvirtino atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: G. Nausėda Seimo komisijos reikalauja įrodymų