Buvau kvailas, kad sugedus telefonui nepasidomėjau MTTC

Buvau kvailas, kad neieškojau atsiliepimų, skundų apie Mobiliųjų telefonų techninio centro (MTTC) garantinį aptarnavimą. Bet apie viską iš pradžių.

Po dviejų savaičių telefonas užgeso… Atnaujinau programas ir kažkodėl nenorėjo atidaryti nei vienos programos, iškart išsijungdavo.<br>„Scanpix“ asociatyvioji nuotr.
Po dviejų savaičių telefonas užgeso… Atnaujinau programas ir kažkodėl nenorėjo atidaryti nei vienos programos, iškart išsijungdavo.<br>„Scanpix“ asociatyvioji nuotr.
„Prispausti nesunku, bet garantinio aptarnavimo kokybę numuša…“ – rašė autorius.<br>Evaldo nuotr.
„Prispausti nesunku, bet garantinio aptarnavimo kokybę numuša…“ – rašė autorius.<br>Evaldo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Evaldas

Nov 20, 2016, 6:04 PM, atnaujinta Apr 17, 2017, 11:38 AM

Telefonas: „Nexus 5X

Sumąsčiau atsinaujinti savo ragelį, kuris buvo „Nexus 5“. Dažniausiai pirkdavau per „eBay“ aukcionus. Ne kartą nuskilo, ir kaina buvo labai patraukli. Bet šį kartą ieškojau lietuviškuose skelbimų portaluose.

Radau skelbimą, kuriame buvo nurodyta padori kaina, be to, netoli manęs, tad kodėl nenuvažiavus ir nenusipirkus. Telefonas buvo su garantija, kur buvo parašyta pirkimo data: 2016-03.

Garantija dar galioja ilgai, maniau, tikrai verta nusipirkti.

„Nexus 5X“ numirė

Po dviejų savaičių telefonas užgeso… Atnaujinau programas, bet kažkodėl telefonas nenorėjo atidaryti nė vienos programos, iškart išsijungdavo. 

Galvoju, gal kažkas blogai su telefono operacine sistema. Po perkrovimo mačiau tik „Google“ logotipą. Po dar vieno priverstinio išjungimo ragelis iškeliavo Anapilin.

Jokios reakcijos į originalų įkroviklį, į kompiuterį taip pat, kartais parodydavo, kad blogai prijungtas USB įrenginys.

MTTC garantinio tvarkymo eiga

Pirma mintis buvo – gerai, kad yra garantija. Telefonas buvo pirktas iš „Omnitel“ salono ir kitoje lapo pusėje buvo garantinio serviso adresai.

Pasirinkimai buvo trys: MTTC, mobili taisykla ir kažkoks servisas, kuris taiso tik „Samsung“ telefonus. Kadangi MTTC tą dieną buvo arčiausiai manęs, tai ir nuvažiavau.

Užpildė lapą, kuriame yra surašytos taisyklės ir panašiai. Kurio vieną dalį man davė. Pasakė, kad labai ilgos eilės ir gali tekti laukti dvi savaites. Na, gerai, galvoju, vis tiek dar turiu savo seną „Nexus 5“ telefoną, tai ir skubėti nėra reikalo.

Tame lape buvo kodas, su kuriuo galima sekti telefono taisymo eigą. Grįžęs įvedžiau kodą ir gaunu tokį tekstą: 

2016.09.01 11:06 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje.

2016.09.01 Įkroviklis. Naudotas, daug. Įbrėžimai.

Prasideda laukimas… Po savaitės matau, kad jau vyksta veiksmas: 

2016.09.07 10:35 Įrenginys perduotas technikui.

2016.09.07 Remonto kaina 220,6 Eur.

2016.09.07 15:28 Užklausa uždaroma. Tęsiame darbus.

2016.09.07  15:28 Reikalingas taisymo kainos patvirtinimas, susisieksime per 1 d.d.

Truputį sumišau, nes rašoma remonto kaina. Tai kur ta mano garantija tada?

Ateina kita diena ir sulaukiu skambučio iš nepažįstamo telefono numerio. Galvoju, kad iš MTTC ir akurat - iš ten. Iškart sakoma, kad pokalbis įrašomas (kaip suprantu, jau visi taip daro).

Ir man moteris sako, kad čia ne garantinis taisymas – reikės mokėti 220,6 euro. Sutrikau. Bet klausiu, ar iškart apsispręsti. Ji man sako, kad galiu paskambinti kitą dieną arba už kelių valandų. OK, galvoju, duodu aš tau dvi valandas.

Galvoju, kas čia per nesąmonė buvo?

Gavau vieno telefonų taisytojo numerį, kurio galėčiau pasiteirauti dėl situacijos. Jis man iškart sako, kad reikia mokėti kalbėtis su MTTC, nes ne pirmas atvejis toks, kai nenori tvarkyti. Paaiškino taip, kad jeigu nenorės tvarkyti, tegu surašo ant popieriaus lapo, kodėl panaikinta garantija su visais reikalingais parašais. Tada aš galiu kreiptis į vartotojų teises.

Laukiu skambučio…

Po trijų valandų skambina. Iškart klausia, ar jau nusprendžiau, ką daryti. Tada aš jai sakau: kodėl panaikinta garantija? Tai, sako, paklausiu techniko, kuris yra čia pat, ir perskambinsiu. OK, galvoju.

Taip eina diena po dienos, o skambučio nesulaukiu. Atsidarau MTTC puslapį kuriame matau: 

2016.09.08 15:58 Klientas teiraujasi, kodėl remontui negalioja garantija.

2016.09.08 15:59 Užklausa uždaroma. Tęsiame darbus.

2016.09.09 17:33 Užsakytos reikiamos dalys. Gali užtrukti 14-21 d.

2016.09.09 17:45 Detalių nepakanka. Ruošiamas užsakymas iš gamintojo.

2016.09.13 Planuojamas dalių gavimas per 1-2 sav.

2016.09.13 13:30 Detalių nėra atsargose. Užsakyta iš gamintojo.

Klientas teiraujasi, kodėl nėra garantinio? Ir kitą dieną jau užsakoma reikiama dalis. Kaip tai suprasti? Sutikimo tvarkyti nedaviau, bet matau, kad telefonas toliau tvarkomas.

Po kelių dienų matau: 

2016.09.21 16:45 Užsakytos detalės yra gautos ir priskirtos technikui.

2016.09.21 18:17 Užsakytos reikiamos dalys, gali užtrukti 14-21 d.

2016.09.21 18:23 Patikra/taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.

Taigi, detalės gautos, viskas sutvarkyta ir greit turėčiau pasiimti. Gaunu SMS, kad galiu atvykti pasiimti.

Nuvykau, pasiėmiau, o po kelių minučių į galvą šovė mintis – kur mano įkroviklis? Nes priduodamas telefoną palikau. Nuvykus atgal man pasako, kad grąžino, ką gavo iš tvarkymo centro. Tada pasikniso po popierius ir atrado mano lapą, kuriame buvo parašyta, kad įkroviklis buvo priduotas. Pasakė, kad kai bus parvežtas, man paskambins.

Beje, gavęs telefoną po laiko pastebėjau, kad pilnai neuždarytas. Prispausti nesunku, bet garantinio aptarnavimo kokybę numuša… 

Gedimai po sutvarkymo

Po kurio laiko dar pastebėjau, kad neveikia artumo jutiklis. Jam atrodo, kad visada yra prispaustas ir todėl skambučio metu visada ekranas būna išjungtas. Negaliu padėti ragelio, kol kitam gale to nepadaro, atrakinimo mygtukas net nepadeda tuo metu, kai kalbi.

Ir vėl… Telefonas priduotas antrą kartą. Bent jau gera naujiena, atgavau įkroviklį!

Telefoną atgavau kiek daugiau nei po mėnesio. Nuojauta tokia, kad gali pasirodyti dar koks gėdimas.

Kaip elgtis su MTTC garantiniu servisu?

Jeigu prašo mokėti už sutvarkymą, nors garantija dar tikrai galioja, prašyk paaiškinti, kodėl garantija negalioja, nes jie nelabai turi teisės jį naikinti, jeigu vidinis gedimas ne dėl tavo kaltės (mano atveju buvo maitinimo problemos). T.y., jeigu tikrai žinai, jog telefonas krito ir jo šonas liko nuvarytas, tada viskas priklauso nuo MTTC sprendimų, bet tada jie turi teisę netaikyti garantijos. Priežastis tiesiog bus: telefonas buvo kritęs ir pažeistos vidinės dalys.

Bet jeigu jis tikrai nekrito, tai tikrai gali klausti, ir jeigu kažką dar aiškins, tada gali prašyti, kad viską surašytų ant lapo su visais reikiamas parašais, ir tada su tuo lapu gali kreiptis į vartotojų teises.

Džiaugiuosi, kad man viskas pasibaigė gerai ir nereikėjo mokėti 220,6 euro už sutvarkymą telefono, kuriam dar nesibaigė garantijos terminas.

Dar kartą primenu, jog verta ieškoti skundų/atsiliepimų, nes tai gali sutaupyti nervų.

* * * 

Šį atvejį pakomentavo MTTC klientų aptarnavimo vadovė Auksė Jurgaitienė:  “Mūsų atsakingiems asmenims susisiekus su klientu dėl įrenginio remonto kainos, buvo gautas p. Evaldo patvirtinimas, kad įrenginys yra garantinis. Tuo pagrindu buvo atliktas garantinis remontas.“

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.