Vairuotojas autoservise užfiksavo muilo operos vertą kerštą

Šiandien užsukau į vieną Vilniaus automobilių servisą susitvarkyti savo mašinos. Laukdamas eilėje pamačiau muilo operos scenarijaus vertą kerštą.

 Vairuotojas autoservise užfiksavo negailestingą kerštą.<br> Skaitytojo nuotr.
 Vairuotojas autoservise užfiksavo negailestingą kerštą.<br> Skaitytojo nuotr.
  Vairuotojas autoservise užfiksavo negailestingą kerštą.<br> Skaitytojo nuotr.
  Vairuotojas autoservise užfiksavo negailestingą kerštą.<br> Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 11, 2017, 5:52 PM, atnaujinta May 11, 2017, 9:05 PM

Į autoservisą kažkas atvežė perdažyti automobilį, kurio šoną „puošė“ ryškus užrašas su vulgariu žodžiu.

Kažkas šiandien tikrai labai supyko...

Pagalvojau dar ir apie tai, kad gaila mašinos. Galėjo juk ne dažyti, o bent ratus nuleisti.

Be to, manau, tam žmogui buvo labai gėda su tokia mašina per miestą važiuoti.

Toks aplinkiniams daug juoko ir kalbų sukėlęs kerštas iliustruoja, kaip šiais laikais žmonės vis dar nemoka civilizuotai spręsti savo problemų.

Vytas.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.