Apie nelaimę įspėjusi vilnietė tokios padėkos nesapnavo: „Kažkoks siaubas“

Po Vilniuje praūžusio lietaus buvo labai aktyviai reklamuojamas trumpasis „Grindos“ numeris, kuriuo reikia registruoti dėl gausaus lietaus nutikusias nelaimes. 

Apie galimą nelaimę perspėti norėjusią skaitytoją papiktino nepagarbus operatorių bendravimas.<br>Skaitytojos nuotr.
Apie galimą nelaimę perspėti norėjusią skaitytoją papiktino nepagarbus operatorių bendravimas.<br>Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Ugnė

Jul 9, 2017, 3:26 PM, atnaujinta Jul 9, 2017, 3:27 PM

Praėjusią savaitę po liūties tarp 21–22 valandos kreipiausi šiuo numeriu norėdama pranešti apie atsiradusią įgriuvą Savanorių prospekte prie 48 namo, netoli Oro taršos matavimo stoties. 

Matyt, kad darbuotojas stipriai nuvargęs, nes net nebesistengė bendrauti mandagiau – na, bet užregistruoti nutikimą pavyko. 

Šiandien prie įgriuvos jokių įspėjamųjų ženklų nėra, ji dar padidėjusi. Šalia – vaikų žaidimų aikštelė – iki nelaimės vienas žingsnis. Paskambinus apie vakarykštį skambutį operatorius nežinojo.

Keitėsi pamaina ir jiems informacijos niekas neperdavė – vėl iš naujo klausimai, kur ir kas nutiko.

Pasakiau, kad jei niekas nebus daroma, kreipsiuosi į žiniasklaidą. Atsakymas šokiravo: „Nereikia čia mūsų šokdinti ir grąsinti, laikai mat dabar, kiekvienas tik gąsdint temoka.“

Priminiau, kad jų pokalbiai juk įrašomi, matyt, susiprotėjo ir pokalbį pabaigė mandagiau.

Reziumė – ar kreipsiuosi dar numeriu 1355? Matyt, kad ne, nes neatsimenu, jog būčiau taip nemandagiai aptarnauta, o tenorėjau būti pilietiška ir užbėgti nelaimei už akių.

Sutinku, kad darbuotojai nuvargę po užgulusio skambučių antplūdžio, tačiau tai vis tiek yra kažkoks siaubas ir visiškas abejingumas. Siūlyčiau visgi perklausyti pastarųjų dienų operatorių pokalbius ir pamokyti bent jau elementarios bendravimo kultūros.

***

Vilniaus miesto tvarkymo įmonės „Grinda“ Rinkodaros ir komunikacijos specialistė Dovilė Lisauskaitė  padėkojo visiems vilniečiams, kurie pranešė apie avarines situacijas Vilniaus mieste po ketvirtadienį praūžusios liūties. 

„Paprastai per parą avarinės tarnybos telefonu 1355 sulaukiame apie 50 įvairių pranešimų; birželio 29 dieną sulaukėme apie 500 skambučių, fiksavome apie 200 avarinių situacijų Vilniaus mieste, iš jų – daugiau  nei 100 gatvėse. 

Avarinės tarnybos ekipažas, gavęs signalą apie įgriuvą Savanorių pr. reagavo nedelsiant. Nuvykus į vietą ir ją apžiūrėjus buvo konstatuota, kad situacija nėra kritinė, o įspėjamieji ženklai buvo reikalingi pažymėti kitas pavojingesnes vietas Vilniaus mieste. Ši įgriuva pirmadienį jau buvo sutvarkyta. 

Skaitytojos aprašytą atvejį išnagrinėjome. Sutinkame, kad 1355 avarinės tarnybos operatoriai buvo pervargę, tačiau nepagarbaus elgesio nepateisiname. 

Šiuo metu yra vykdoma avarinės tarnybos pertvarka, investuojama į operatorių darbo, poilsio ir klientų aptarnavimo sąlygų gerinimą, peržiūrimi klientų aptarnavimo standartai, todėl tikimės, kad ateityje tokių nemalonių situacijų pavyks išvengti“, – komentavo „Grindos“ atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.