Išgirtoje naujoje parduotuvėje į akis iškart krito vienas dalykas: „Čia gudrus triukas?“

Su mama užsukome į atsinaujinusią Mindaugo „Maximą“ ir tikrai ne todėl, kad jos atidarymas su žvaigždėmis – mums ypatinga naujiena. 

 Naujai atidarytoje parduotuvėje pirkėjai užkliuvo ne kainos, bet klaidos.<br> J.Stacevičiaus nuotr.
 Naujai atidarytoje parduotuvėje pirkėjai užkliuvo ne kainos, bet klaidos.<br> J.Stacevičiaus nuotr.
 Naujai atidarytoje parduotuvėje pirkėjai užkliuvo ne kainos, bet klaidos.<br> J.Stacevičiaus nuotr.
 Naujai atidarytoje parduotuvėje pirkėjai užkliuvo ne kainos, bet klaidos.<br> J.Stacevičiaus nuotr.
 Su klaida parašytas stendas buvo nuimtas dar tą pačią dieną.<br>„Maxima“ nuotr.
 Su klaida parašytas stendas buvo nuimtas dar tą pačią dieną.<br>„Maxima“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Pirkėja

Aug 12, 2017, 12:52 PM

Tiesiog ši parduotuvė prie pat mamos namų, ji norėjo apsipirkti, aš turėjau laisvo laiko, padėjau susinešti krepšius.

„Šviežūs ir skanūs“ išdidžiai kabo virš „prinokusių ir sultingų“ apelsinų bei kriaušių! Va šitas užrašas mums abiem tikrai atėmė žadą.

Išeidama iš prekybos centro pagalvojau – įdomu, ar greit parduotuvėje pakeis su klaida parašytą iškabą? O gal spjaus ir pataupys? O gal čia tikrai itin gudrus rinkodaros triukas?

Jei nepasiseka privilioti pirkėjų kainomis ir kokybe, su klaida parašyta iškaba juos tikrai privilios.

Lietuvių kalbos gerbėjai ir puoselėtojai ateis pasižiūrėti, pasibaisėti... O pakeliui šį bei tą įsimes į pirkinių krepšį. Pavyzdžiui šviežų obuolį. 

***

Šiuo metu jau gaminama nauja iškaba ir jis bus pakeista dar šiandien arba vėliausiai pirmadienį. Taip nutiko dėl intensyvaus pasiruošimo atnaujintos Mindaugo g. „Maximos“ atidarymui – vos per 4 mėnesius visiškai ją atnaujinome. 

Džiaugiamės, kad visa kita pavyko įgyvendinti laiku ir sklandžiai, svarbiausius dalykus – geras kainas ir platų asortimentą – pirkėjams čia tikrai suspėjome užtikrinti. Dar daugiau – pasitikome ne tik atnaujintu interjeru, platesne prekių bei paslaugų pasiūla, bet ir išskirtiniais sprendimais, kurių nėra jokiame kitame Lietuvos ir netgi Baltijos šalių prekybos centre. 

Išties malonu, kad jau nuo pirmos parduotuvės darbo dienos ji gyva ir pilna pirkėjų, pastarieji nuolat padeda mums tobulėti, tad noriu dar kartą jiems padėkoti.
 
Susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams, pirkėjus visada maloniai kviečiame su mumis susisiekti nemokama informacine linija 8 800 20050 (8–22 val.), rašyti el. paštu maxima@maxima.lt ar kreiptis į mūsų parduotuvių darbuotojus. Padėsime ir atsakysime į rūpimus klausimus“, – komentavo „Maxima“ atstovas.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.