Kelią pastojo traukinys
Prie Girulių pervažos traukinio praleisti sustojęs vyras dėl darbininkų atliekamų darbų užstrigo čia ilgam. O pamėginęs papriekaištauti, kad dėl jų kaltės gaišta brangų laiką, sulaukė netikėto atsako.
Iki 11 valandos jie savo traukinį judino ir tik po 11 valandos mus praleido. Kai pradėjome priekaištauti apie tai, kad jie nepraleidžia žmonių, žaidžia, vienas darbininkų pasakė: „Tai ateikit čia na*** ir pakalbėsim“. Nėra žodžių“, - pasakojo abstulbęs vyras.
Vėlavo į susitikimą
Konfliktas tarp vairuotojų ir geležinkelio darbininkų įvyko rugsėjo 9 d., kai buvo vykdomi bėgių iškrovimo darbai.
Klaipėdietis tikino, kad prie pervažos laukė net 20 automobilių.
M.Norvilas dirba bendrovėje, kurioje susitikinėja su klientais ir jiems pateikia informaciją apie parduodamus produktus, suteikiamas paslaugas. Susitikti su juo turėję klientai liko nepatenkinti.
„Iš kompanijos gavau pretenzijų“, - kartėlio neslėpė jis. Giruliuose esti vos viena pervaža, todėl apvažiuoti uždaryto kelio nebuvo jokių galimybių.
Pradėtas tyrimas
40 minučių prie pervažos laukęs ir grubios darbininko replikos sulaukęs klaipėdietis stebėjosi, kad geležinkeliečiai gali lyg niekur nieko dėl lėtai atliekamų darbų uždaryti pervažą ir spjauti į vairuotojus.
Dirbant pervažoje automobilių eismas buvo draudžiamas – tuo buvo siekiama užtikrinti maksimalų saugumą. Tačiau dėl uždarytos pervažos kelio darbuotojai iš kelių vairuotojų sulaukė pykčio, įžeidinėjimų, grasinimų, kad, nepraleidę automobilių, jie tuoj bus atleisti iš darbo. Kelio darbininkai teigia, kad konfliktas įvyko dėl nepakantumo iš vairuotojų pusės.
Šį įvykį bendrovė tiria, kad ateityje nepasikartotų panašios situacijos. Taip pat norime priminti, kad saugumas – didžiausias bendrovės prioritetas. Pervažų uždarymas esant pavojui jas kirsti yra privalomas, siekiant išvengti skaudžių nelaimių“, – teigė I.Čiuberkytė.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.