Taksi išsikvietusi mergina perspėja saugotis: „Pasisekė, kad buvau ne viena“

Panelės, būkite atsargios eidamos tūsinti, nesvarbu, ar klube, ar jau išsikvietusios taksi. 

 „Taxify“ išsikvietusi mergina buvo šokiruota, kaip pasielgė vairuotojas.<br> J. Stacevičiaus ir „123rf“ asociatyvioji nuotr.
 „Taxify“ išsikvietusi mergina buvo šokiruota, kaip pasielgė vairuotojas.<br> J. Stacevičiaus ir „123rf“ asociatyvioji nuotr.
Paryčiais taksi kvietusios merginos buvo šokiruotos po tokio incidento.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Paryčiais taksi kvietusios merginos buvo šokiruotos po tokio incidento.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Taxify“ įmonė atsisakė problemų sukėlusio pavėžėtojo paslaugų.<br> Lrytas.lt asociatyvioji nuotr.
„Taxify“ įmonė atsisakė problemų sukėlusio pavėžėtojo paslaugų.<br> Lrytas.lt asociatyvioji nuotr.
Taksi išsikvietusi mergina savaitgalį patyrė nemalonų incidentą.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
Taksi išsikvietusi mergina savaitgalį patyrė nemalonų incidentą.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jul 30, 2018, 7:08 PM, atnaujinta Jul 30, 2018, 7:41 PM

Savaitgalį paryčiais, apie 4 valandą, skirstantis namo po visų vakarėlių, Gedimino prospekte prie greitojo maisto užkandinės išsikviečiau taksi. Su manimi saugumo sumetimais laukti taksi pasiliko dar trys draugai (du vaikinai ir panelė). 

Taxify“ parodė, kad turi atvažiuoti bičas su „CityBee“ įmonės mašina. Kai programėlė rodė, kad mašina vietoje, prie mūsų priartėjo visai kitas „CityBee“ automobilis nei buvo nurodyta. Jame sėdėjo trys vaikinai. Atsidarę duris pradėjo klausinėti, ar aš Emilija ir ar važiuoju tokiu ir tokiu adresu, kuris buvo užsakytas „Taxify“.

Su drauge priėjome arčiau paklausti, kas čia per nesąmonė, kodėl automobilis pilnas ir mano užsakymas jau patvirtintas kaip įsėdimas. Gale sėdintis vaikinas pradėjo šūkauti, kad nemokamai paveš tik dvi paneles, kad mes turime įsėsti.

Iš mašinos jau lipo du vaikinai, kad mus įsodintų. Visa laimė, kad greitai sureagavo mūsų draugai, kurie stovėjo šiek tiek atokiau, bet per akimirką prisistatė prie mūsų. Keleiviai išsigando ir skubiai susėdę į automobilį nuvažiavo. 

Tuo metu buvau šokiruota ir nelabai susigaudžiau, kas įvyko. Pranešiau apie tai „Taxify“. Jei būčiau greičiau sureagavusi, gal būčiau spėjusi nufotografuoti mašinos numerį ir priduoti juos dar 112 ir automobilius nuomojančiai firmai „CityBee“. Bet tuo metu sureagavau taip, kaip sureagavau ir to nebepakeisiu. 

Viskas, ką dabar galiu padaryti, tai įspėti jus, kad tokie dalykai vyksta ir kad būtumėte labai atsargios, nes niekada negali žinoti, su kokiais žmonėmis susidursi.

Man pasisekė, kad buvau ne viena ir kad nebuvau apsvaigusi nuo alkoholio. Bet kai pagalvoji, tokie degradai nemokamai nuvežti gali kitas paneles, kurios neturi, kas tokioje situacijoje apgintų. Ar yra apsvaigusios ir nepriima adekvačių sprendimų. 

Darosi pikta, liūdna ir šlykštu. 

***

„Taxify“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius komentavo, kad šis įvykis yra žinomas. Klientų aptarnavimo specialistai jau susisiekė su mergina – jos atsiprašė, kompensavo kelionės išlaidas ir suteikė papildomą kompensaciją.

„Vairuotojas blokuotas visam laikui, nes grubiai pažeidė taisyklę, jog teikiant „Taxify“ paslaugas griežtai draudžiama automobilyje būti pašaliniams asmenims. 

Naudotis „Taxify“ paslauga yra visiškai saugu. Duomenų saugumas irgi užtikrintas – tretieji asmenys jokiais būdais negali matyti iškvietimų ar kokios kitos informacijos. O su „CityBee“ automobiliais žmonės gali teikti pavežėjimo paslaugą, kaip ir bet kokiu privačiu automobiliu, kuris atitinka „Taxify“ reikalavimus ir yra užregistruotas sistemoje. Prieš atvykstant keleivis visada mato, koks automobilis atvyks, taip buvo ir šiuo atveju. Deja, pats vairuotojas pažeidė aptarnavimo taisykles.

Jei turėsite dar klausimų – būtinai rašykite arba skambinkite“, – komentavo „Taxify“ vadovas Lietuvoje A. Pacevičius. 

***

„CityBee“ vadovui Lukai Ylai ši situacija taip pat žinoma. Visi trys automobilyje buvę vaikinai – užblokuoti „CityBee“ sistemoje, kadangi jie kėlė grėsmę aplinkiniams. 

„Daugiau informacijos dėl tokio kliento elgesio pateiktų „Taxify“. „CityBee“ – trumpalaikės automibilių nuomos paslauga. Kaip ir savo automobiliu, taip ir „CityBee“, galima teikti pavežėjimo paslaugas tokiose platformose kaip „Taxify“, ar pan. Tad galioja ne tik mūsų, bet ir šių platformų taisyklės“, – komentavo „CityBee“ vadovas.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.