„Smagi kulinarinė patirtis su „Soya“. Vienoje nuotraukoje – ką užsisakai, kitoje – ką gauni.
Tik reikia pabrėžt, kad tokį maistą gavome užsisakę į namus. Užsakėme ryžių lakštinių su jūros gėrybėmis. Aprašyme yra midijų geldelės.
Tačiau mūsų pristatyme nė vienoje iš dviejų porcijų nebuvo nė vienos geldelės. Ir šiaip gerą jovalą atvežė. Bet valgoma, niekam nieko nenutiko“, – rašė žmogus.
***
„FoodOut“ grupės marketingo vadovas Vitalijus Ostapenko labai apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos.
„Mūsų tikslas – klientus apdovanoti kuo geriausiomis emocijomis. Tokios patirtys, be abejo, nedžiugina. Kiekvieną dieną stengiamės tobulėti patys ir padėti tobulėti mūsų partneriams, kad klientai liktų patenkinti tiek „FoodOut“, tiek ir mūsų partnerių paslaugomis.
Šioje situacijoje klientas nebus paliktas likimo valioje: restoranas „Soya“ klientą pavaišins restorane, o „FoodOut“ suteiks net 5 nemokamus pristatymus.
Tikimės, kad tokie nemalonūs nutikimai nepasikartos ir visi galės mėgautis kokybišku ir greitai pristatytu maistu“, – komentavo „FoodOut“ atstovas.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.