Juokas pro ašaras: į namus užsisakęs gurmaniško maisto gavo staigmeną

„Bendraukime“ redakcija sulaukė laiško, kuriame žmogus stebėjosi, kad užsisakęs trokštamą patiekalą gali gauti ne visai tai, ko tikiesi.

 Nors patiekalo aprašyme buvo midijų, žmogus sako, kad jūros gėrybių nerado nė vienoje porcijoje.  <br> Skaitytojo nuotr.
 Nors patiekalo aprašyme buvo midijų, žmogus sako, kad jūros gėrybių nerado nė vienoje porcijoje.  <br> Skaitytojo nuotr.
 Nors patiekalo aprašyme buvo midijų, žmogus sako, kad jūros gėrybių nerado nė vienoje porcijoje.  <br> Skaitytojo nuotr.
 Nors patiekalo aprašyme buvo midijų, žmogus sako, kad jūros gėrybių nerado nė vienoje porcijoje.  <br> Skaitytojo nuotr.
 Nors patiekalo aprašyme buvo midijų, žmogus sako, kad jūros gėrybių nerado nė vienoje porcijoje.  <br> Skaitytojo nuotr.
 Nors patiekalo aprašyme buvo midijų, žmogus sako, kad jūros gėrybių nerado nė vienoje porcijoje.  <br> Skaitytojo nuotr.
 Nors patiekalo aprašyme buvo midijų, žmogus sako, kad jūros gėrybių nerado nė vienoje porcijoje.  <br> Skaitytojo nuotr.
 Nors patiekalo aprašyme buvo midijų, žmogus sako, kad jūros gėrybių nerado nė vienoje porcijoje.  <br> Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Aug 12, 2018, 10:57 AM

„Smagi kulinarinė patirtis su „Soya“. Vienoje nuotraukoje – ką užsisakai, kitoje – ką gauni.
 
Tik reikia pabrėžt, kad tokį maistą gavome užsisakę į namus. Užsakėme ryžių lakštinių su jūros gėrybėmis. Aprašyme yra midijų geldelės.

Tačiau mūsų pristatyme nė vienoje iš dviejų porcijų nebuvo nė vienos geldelės. Ir šiaip gerą jovalą atvežė. Bet valgoma, niekam nieko nenutiko“, – rašė žmogus.

***

„FoodOut“ grupės marketingo vadovas Vitalijus Ostapenko labai apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos. 

„Mūsų tikslas – klientus apdovanoti kuo geriausiomis emocijomis. Tokios patirtys, be abejo, nedžiugina. Kiekvieną dieną stengiamės tobulėti patys ir padėti tobulėti mūsų partneriams, kad klientai liktų patenkinti tiek „FoodOut“, tiek ir mūsų partnerių paslaugomis.  

Šioje situacijoje klientas nebus paliktas likimo valioje: restoranas „Soya“ klientą pavaišins restorane, o „FoodOut“ suteiks net 5 nemokamus pristatymus. 

Tikimės, kad tokie nemalonūs nutikimai nepasikartos ir visi galės mėgautis kokybišku ir greitai pristatytu maistu“, – komentavo „FoodOut“ atstovas.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.