Užsienietis nustebo Vilniuje iš padavėjos išgirdęs, ką reiškia „sūrio pyragas“

Iš tolimosios Kinijos į Lietuvą atvykęs Jianjun susikrimto dėl aptarnavimo lietuvių kavinėse. O jei tiksliau – dėl aptarnavimo restorane „Soya Asian Fusion“.

 Užsienietis nustebo ne tik čekyje pamatęs užsakytą sūrio pyragą, bet ir išgirdęs, ką jis reiškia.<br> 123rf asociatyvioji ir skaitytojo nuotr.
 Užsienietis nustebo ne tik čekyje pamatęs užsakytą sūrio pyragą, bet ir išgirdęs, ką jis reiškia.<br> 123rf asociatyvioji ir skaitytojo nuotr.
 Užsienietis nustebo ne tik čekyje pamatęs užsakytą sūrio pyragą, bet ir išgirdęs, ką jis reiškia.<br> Skaitytojo nuotr.
 Užsienietis nustebo ne tik čekyje pamatęs užsakytą sūrio pyragą, bet ir išgirdęs, ką jis reiškia.<br> Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jan 3, 2019, 7:56 PM

Lankytojas rašė, kad pavakarieniavęs jis sąskaitoje pamatė nepažįstamą patiekalo pavadinimą „sūrio pyragas“, kurio jis neužsisakė. Paklausęs padavėjos, kas ten parašyta, sulaukė atsakymo, kad tai yra „paslaugų mokestis“. Tačiau pyrago neužsisakęs vyras vis dėlto pasitikslino savo draugo, ką reiškia „sūrio pyragas“ ir labai nustebo išgirdęs atsakymą. 

„Su savo draugu vakarieniavome „Soya Asian Fusion“ restorane. Po pasisėdėjimo paprašėme sąskaitos, tačiau čekyje pamačiau keistą pavadinimą „sūrio pyragas“. Nesupratau, ką reiškia žodis, todėl paklausiau padavėjos. Ji pažiūrėjo ir pasakė, kad tai yra už „aptarnavimo mokestį“.

„Ar tai tikrai pas jus vadinama sūrio pyragu?“ – pasimečiau ir pasiteiravau savo lietuvio draugo. Jis man paaiškino, ką iš tiesų reiškia žodžiai „sūrio pyragas“. Buvo labai nemalonu ne tik dėl to, kad jie padarė elementarią klaidą, bet ir dėl to, kad apgaudinėja užsieniečius. 

Galiausiai kavinėje padarė nuolaidą ir mes nemokėjome už pyragą, kurio neužsisakėme, tačiau tai ne pirmas kartas, kai aš esu apgaunamas Vilniuje. Jei neparašysiu, galbūt nukentės ir daugiau žmonių“, – rašė Jianjun. 

***

„Čili Holdings“ Marketingo skyriaus vadovė Armantė Raginytė komentavo, kad dėl šios situacijos su svečiu kalbamasi, nes įmonė gavo jo skundą tiesiogiai.

„Kokia įvyko situacija, taip pat aiškinamės. Buvo prieššventinis šurmulys ir padidėjęs restorano užimtumas, padavėja galimai nesuprato svečio klausimo ir suteikė klaidingą atsakymą.

Tikrai neapgaudinėjame klientų, kiekvieną svečią stengiamės aptarnauti vienodai gerai.

Pakvietėme svečią pasivaišinti į restoraną, kad nepaliktume blogų emocijų“, – komentavo „Čili Holdings“ Marketingo skyriaus vadovė A. Raginytė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.