„Ryte, kaip visada, laukiu troleibuso į darbą. Atvažiuoja troleibusas su atviromis durimis. Ok. Įlipu – balta ir svilėsių kvapas, smirda.
Šiek tiek pavažiavus pradeda iš po grindų veržtis balti dūmai, visi supanikuoja, sustoja ir išlipa.
Bet esme ta, kad troleibusas atvažiavo jau sugedęs ir vis teik bandė įveikti savo maršrutą... Apie žmonių saugumą vairuotojas negalvoja“, – piktinosi skaitytojas Mindaugas.
***
„Kauno autobusai“ atstovė Ramunė Tarandė komentavo, kad troleibusuose „Škoda“ gamykliškai sumontuota kondensatorių baterija, kurios paskirtis „sušvelninti važiavimo ir stabdymo režimus.
„Troleibusui gar. 354 dirbant linijoje, keleiviai pajuto svilėsių kvapą. Troleibusas buvo sustabdytas, keleiviai išlaipinti. Troleibusas partemptas į remonto dirbtuves gedimo nustatymui.
Apžiūros metu nustatyta, kad dėl drėgmės buvo pramušta kondensatorių baterijos izoliacija, todėl ir atsirado dūmų ir svilėsių kvapas. Keleiviai nenukentėjo.
Atsitikus panašiam atvejui, būtina vykdyti vairuotojo nurodymus. Atsiprašome tuo metu troleibuse važiavusių keleivių už patirtus nemalonumus“, – komentavo „Kauno autobusai“ atstovė R. Tarandė.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.