Vilnietis aprašė nesusipratimą parduotuvėje: „Reikėjo matyti žmonių veidus!“

Visiems reiktų kantrybės. Penktadienį buvau „Lidle“. Eilės – nieko naujo. Operatorė paskelbė: „Prašome praeiti, atidaryta septinta kasa.“

  Vilnietis papasakojo apie nesusipratimą "Lidl" eilėje.<br>  T.Bauro nuotr.
  Vilnietis papasakojo apie nesusipratimą "Lidl" eilėje.<br>  T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Vilnietis

May 10, 2019, 4:00 PM

Aš stovėjau prie trečios kasos, nemaža dalis žmonių pajudėjo septintos kasos link. Vėl balsas, bet dabar jau kvietė darbuotoją į septintą kasą.

Ir po kelių minučių tas pats balsas pranešė, kad septinta kasa nedirbs, eikite į trečią kasą. Reikėjo žmonių veidus matyt! Ir blogai, kad daiktų saugojimo kamerų nėra, nors po atidarymo buvo apklausa, teiravosi, ko pirkėjai pageidautų.

Šiaip į bet kur einant reik turėt kantrybės :D.

***

Lrytas.lt kreipėsi į „Lidl“ dėl komentaro – jį gavus, straipsnis bus papildytas.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.