Dėl to į "Bendraukime" ir kreipėsi skaitytojas Marius. Vyras papasakojo apie penktadienį patirtą nemalonią situaciją.
"Žuvytę labai „skanią“ teko nusipirkti. Kalčiausia, manau, įmonė, kurios žuvis buvo, o ne parduotuvė. Parsinešėme namo žuvį, vaikas atsikando pastvėręs, po pusvalandžio prasidėjo vėmimas. Tik po to paėmiau pakuotę ir pamačiau ant žuvies gleives – rankas po pakuotės paėmimo 4 kartus ploviau, kad atsiplaučiau. Vaikui reikėjo duoti angliuko tablečių ir kol jis atsigavo užtruko laiko.
Skambinau į tą įmonę, bet jie tik sakė, ne jų kaltė. Sakė, žuvį daug kartų perdavinėja – iš įmonės patalpų deda į automobilį, iš automobilio iškrauna ir neša į parduotuvę...
Žodžiu, apkaltino krovėjus, sakė, čia ne mūsų bėda. O palaukit, kodėl tai turėjo tapti mano bėda? Vaikui jau ir taip prireikė vaistų, o jei dar tektų vežti į ligoninę?" - stebėjosi Marius.
Vyro minėtos įmonės (redakcijai pavadinimas žinomas. - Red.) vyriausioji technologė teigė, kad šeimos buvo atsiprašyta.
"Aš pati kalbėjau su šiuo pirkėju, bandžiau išsiaiškinti visas aplinkybes. Pirmiausia paklausiau tinkamumo vartoti datos, kad galėtume atsisekti produkto gamybos grandinę,bet tiksliai jis negalėjo pasakyti. Sakė, lyg paskutinė, lyg priešpaskutinė galiojimo data.
Man jis pasakojo, kad vaikas kando per pakuotę, tai yra, per maišelį. Ir tik po kažkurio laiko pastebėjo, kad žuvis netinkama. Vien tas faktas, kad 2,5 metukų vaikas dėjo į burną vakuuminį maišelį, kuris parduotuvės vitrinoje buvo liečiamas ne kartą ir nežinia, kokių rankų, man pasirodė keistas.
Šios žuvies tinkamumo vartoti terminas 14 parų prie temperatūros 0 – +6, mūsų įmonė tikrai negali užgarantuoti ar patikrinti parduotuvės laikymo sąlygų per visą būtent šios žuvies galiojimo laikotarpį, bet mes reaguojame į kiekvieną pirkėjo skundą, nors ir kartais nepagrįstą. Šiuo atveju mūsų vadybininkas jam dar kartą skambino, atsiprašė ir taikiai išsprendė konfliktą", - paaiškino moteris.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.